Jeg stod og lavde konfekt men hun lavede en sniger og gik fisket en da jeg stod med ryggen til
Havse lige tjekke hun sov i sofaen med noget jule pynt hun heller ikke måtte rør
Ja jeg ved det ![]()
Jeg stod og lavde konfekt men hun lavede en sniger og gik fisket en da jeg stod med ryggen til
Havse lige tjekke hun sov i sofaen med noget jule pynt hun heller ikke måtte rør
Ja jeg ved det ![]()
Har fundet 4 af de (ufattalig) mange billeder jeg har fået med hjemme fra min far, som skal op og hænge.
Min far (i midten) og hans 2 brødre (Storebror med mørkt hår og den anden lillebror) (alle 3 er nu døde)
Mig og min storebror, jeg har nok været 0 år der og min bror 4 år
Min farmor som ung (jeg er VILD med rammen (ja også billedet
), glasset er buet :D)
Og en boxer (desværre en af dem med skåret øre) som jeg tror min mor har lavet enten til min far (da de stadig var sammen) eller til min farmor og farfar (da de levede) men skal lige have spurgt hende næste gang hun kommer.
Disse er 2 af mig og min bror og resten er af mig, min bror har en lige så stor stak, og så er der mange mange mange familie billeder min bror lige ville ligge digitalt ![]()
Dette billede får min kusine (hendes far er min fars storebror), rammen er godt nok gået istykker, men det har hængt i vores farmor og farfars soveværelse
Jeg har lige hørt en solsort synge sin forårssang… ![]()
Jeg ved ikke hvad drengene har sniffet, men det går over stok og sten, med bl.a. en væltet lænestol til følge … ![]()
#nedrivningsholdet
Det ser rigtig fint ud!
Er det bare mig eller ligner du din farmor en del af udseende?
Det kan sagtens være ![]()
Færdig! … altså med dagens energi og det der stod på bankkontoen ![]()
Har været til sidste træning inden jul og bagefter et par steder på indkøb … opdagede da jeg kom hjem og kiggede i et spejl, at jeg har tabt en ørering etellerandetsted
… kinesiske diamanter godt nok, men de var da meget søde.
Sad og nikkede i bilen på vej hjem fra Næstved, så nu har jeg lavet kaffen så stærk at den skal skovles ind med ske … en lur ville ikke være af vejen, men det er lidt for sent på dagen til en morfar ![]()
Har endelig modtaget mine Flare Audio calmer øre"propper". Har haft dem før men de er blevet væk, så købte nogle nye da der var black friday tilbud. Jeg har 3 forskellige slags fra Loop også, men de dæmper lyden, så dem kan jeg ikke have i når jeg er på arbejde. Calmer dæmper ikke lyden, men afbøder ligesom de mest generende lyde. Så stressende lyde ikke trigger mig lige så hurtigt. Det bliver rart at have dem særligt her under ombygningen.
Dem her? De lyder smarte, tænker jeg også må have mig et par.
Nemlig. Lige præcis dem. Man kan få filtre til dem, så hvis man har brug for også at reducere lyden så kan man putte filtre i. Man kan undre sig i starten, for man lægger først slet ikke mærke til nogen forskel, da de jo netop ikke dæmper lyde, men når man har dem i lidt tid vil man lægge mærke til en forskel for en selv. Så jeg får mere ro på mig selv, uden at dæmpe verden.
Tak. Det lyder virkelig godt og brugbart, jeg er jo især i hverdagen generet af lyde fra min overbo, og ude fra opgangen, det vil de måske kunne hjælpe på. Så de er røget på, jeg bør købe listen:
Jeg har ikke selv prøvet filtrene før, da de ikke fandtes sidst jeg købte. Men har købt dem med denne gang, for tænker det kan være rart at have. Jeg har mine i nu uden filter, og tænker jeg skal ind på Broen og have købt det sidste til julen, og selvom jeg altid har mine hovedtelefoner med, så tænker jeg det kommer til at hjælpe med stressen ved et indkøbscenter også, i de situationer hvor jeg ikke kan have hovedtelefoner på.
Enig, det kunne jeg også finde på at bruge dem til.
Selv bare at have dem i mens jeg var i bad hjalp faktisk. Jeg er ikke super glad for brusebade, fordi vandet har en skinger lyd og man bliver bombarderet med mange tusind vanddråber. ![]()
Men lydene var langt nemmere at håndtere i dag! ![]()
Whoa!
Der var lige en ilder, der tog turen tværs gennem baghaven. Jeg så den tilfældigt, fordi jeg stod og vandede blomster inde i det værelse, hvor kattelemmen sidder i vinudet. Asani sad ved havedøren og kiggede ud, som han så ofte gør, men jeg skal da lige love for, der var en, der havde fart på ud af den lem, som han ellers slet ikke kan finde ud af at bruge, når jeg er hjemme.
Heldigvis nåede ilderen at få spidsen af halen med sig ind til naboen og efterlade en meget frustreret kat bag indhegningen. Det kunne jo være gået helt galt, hvis Asani var nået ud og havde fået fat i den ![]()
Da vi lige var flyttet herned, holdt en ilder til bag en stak efterladt byggemateriale - den brokkede sig højlydt over vores katte, og jeg var også bekymret over hvad der kunne ske ved en konfrontation. ![]()
En dag kalder Ralph: “Sortemis har fanget et egern og er i gang med at spise det” - hovedet og en del af forkroppen var godt nok væk, men halen afslørede, at et egern havde det nu aldrig været… ![]()
EDIT: Glem venligst alt efter godmorgen - det var sgu’ da ikke en ilder, men en brud, så hard core var hun trods alt heller ikke…
![]()
Skulle der være en her på kattegale, der bor i Viborg ??
Der ville hjælpe mig med at købe en ting for mig i genbrugsbutikken på St. Sct. Hans Gade
Min kat i Skotland tog også en brud engang. Hun spiste dog ikke af den. Den lå der bare og var død. Og ja, den er lidt mindre end en ilder ![]()
Nu læste jeg lige op på størrelser på danske mårdyr - det ser ud til at være lækatte vi har her, for så små er de heller ikke, og vi har set hvide om vinteren. Men de er stadig en hel del mindre end ildere… ![]()