![]()
d. 25 valgte min computer ikke at ville lade batteriet længere og santidig blev den dræbende langsom ![]()
Undre mig for den har kørt optimalt både med ladning og holdbarhed på strøm. Eneste problem
var et par træge taster.
Har nu brugt et par dage på at tømme den og nulstille den, men den er stadig dræbende langsom.
Men må nok bide i det sure æble og købe ny, syntes bare den burde holde mere end 5 år ![]()
Nu bæres julen ud af huset på nær juletræet, som får lov at stå i udestuen til hellig tre konger
Det er dejligt når der pyntes, men ligeså dejligt når det pakkes væk ![]()
Jeg er også begyndt at overveje om det skal pilles ned igen ![]()
Jeg er så enig men jwg pynter nok lidt senere end mange så jeg venter med og tager det til over nytår
Jeg plejer at have mit henover nytår, men jeg har taget det hele ned i går, bortset fra snackkrukken, for der er stadig snacks i.
Skal have købt ind til at min søster og hendes kæreste bor her over nytår, mens jeg besøger venner på Sjælland. Og lige have ryddet op og gjort rent. Og vaske tøj…
Jeg af-juler d 25 hvert år. Men jeg rejser også på landet langt væk fra fyrværkeri d 26, og jeg orker ikke komme hjem til oprydning i det nye år.
Det giver rigtig god mening.
Nemligt det giver god mening så
Jeg fjerner også alt 1 juledag.
jeg har et arbejde med meget lange vagter mellem jul og nytår.
Så det skal væk i de tre fridage jeg får i julen.
Jeg har pillet alt julepynt ned i dag, incl. juletræet. Det er et par dage tidligere end jeg plejer, for min datter kom lige forbi og tilbød at hjælpe. Jeg har alitd pillet det hele ned inden nytårsaften, for jeg har det bedst med ikke at gå ind i det nye år med julepynten fremme. Nu om dage pynter jeg ikke op til Nytårsaften, fordi jeg bare er mig selv sammen med Vaffel, men før i tiden pillede jeg al julepynten ned Nytårsaftens morgen og pyntede op til Nytårsaften samtidig.
Lige så dejligt det er at tage al julepynten frem, lige så dejligt er det at pakke det sirligt ned igen, synes jeg.
Delle har jo været klistret til mig de seneste par dage. Men i dag har hun ikke bedt om at jeg lagde mig til rette så hun kunne ligge på mig, men har i stedet brugt det meste af dagen på gulvvarmen på badeværelset. Hvilket er super, for skal virkelig have lavet noget praktisk i dag. Jeg skulle have lavet de her ting de sidste par dage, men har kun kunne lave lidt ind imellem putte sessioner. Jeg er yderst lydhør overfor Delles behov når jeg har fri og dermed har mulighed for det. For ligesom at gøre op for, at jeg ikke kan opfylde alle hendes behov når de falder sammen med en arbejdsdag.
Nå tro ikke far var helt enige med mig om han fik nogle fine skjorter i jule gave af mig
, hvorfor må der ikke være farver på
Den første her var nok ok
Men så
De er da ellers ret diskrete - de fleste af dem, i hvert fald… ![]()
PS. Har jeg ret i, at du også handler her: Billig arbejdstøj | DK’s største udvalg | Billige restpartier…?
![]()
Tak ![]()
Ja det har du far,
vil helst have skjorter med tryk knap og de er så svære og finde
Fandt dem med hjælp af @_DK_Sugieh for nogle år siden
Har købt en anden sted
Men det er samme slags
Bliver vasket tit og de holder
I aftes, da jeg var gået i seng, hørte jeg godt nok noget (Sover med åbent vindue) men registrerede ikke blå blink. Tænkte at ville de mig noget, måtte de ringe på min dør. Og ellers at man måske ledte efter en skidt karl eller tre - det sker af og til.
Det var så dette: Blå blink og drejestige rykkede ud og gjorde kort proces - Din Avis
Det var i blokken i forlængelse med min, ud fra klippet kan jeg også regne adressen ud, og hvem der bor der.
Heldigvis skete der ikke noget med nogen eller noget.
Jeg elsker thermoskjorter, bor nærmest i dem om vinteren (har en på, lige nu
) men det er vist ikke helt min prisklasse, selv om det er Billigt arbejdstøj ![]()
Tjek deres restpartier af og til - det er måske ikke lige årstid for restsalg af termoskjorter, men det kan det jo blive… ![]()
Det her er ikke termo skjorter på den måde
Men skov mands skjorter men fronels de er tykke
Her er de jeg købte
Den gang aldi var i Danmark
Min onkel sagde deres termo skjorter var de bedste og varmeste
Han har sagt nu når han ikke kan få dem mere er de her næst bedst
Nemlig, det var der jeg købte de bedste thermoskjorter … et af flere ting jeg savner Aldi for ![]()