Tanker i december 2025

Kl 9.00 i morges (hvorfor så tideligt ved jeg ikke, med tidligt og KOLDT var det :smiley: ) sænkede min bror og jeg vores far ned i graven.

Stenen er så fin med hans forældred navne på bagsiden og stilt næsten i midten, så det ligner et familiegravsted, selvom det kun er min far der ligger der :slight_smile:

16 Synes om

Lige hjemkommet fra Netto, hvor jeg har scoret rigtigt meget - især friske grøntsager - til næsten ingen penge (f.eks. 1,5 kg. kartofler til 2 kroner, champignoner til 5 kroner, citroner til 1 krone stykket eller 5 kroner for et net). Jeg hamstrede en del, så nu ved jeg, hvad jeg skal have som tilbehør de juledage, jeg skal lave mad til mig selv :smiley: Kartoflerne holder noget længere, så det behøver jeg ikke fokusere på :slight_smile:

10 Synes om

Den er da også flot,den bliver han helt sikkert glad for :+1:

2 Synes om

Her er forsiden af stenen. Hullets kanter var beklædt med gran, så det var lidt som at sænke ham igennem en portal :smiley:

Juledekorationen med de 2 røde lys havde min nevø købt for hans egne penge. Han forsøgte også at tænde dem, men de pustede ud med det samme :smiley:

Min far kunne alligevel ikke tåle røgen fra levende lys, han begyndte altid at nyse :smiley:

Men det er tanken der tæller.

14 Synes om

Den lille lort sprange op og tog den ene and
Da jeg var ved og gøre dem klar til ovnen
Hvad gør jeg skære den midt over og bruger den del hun ikke havde gebis i
Eller smidder alt ud

4 Synes om

Siden det er sket før tilberedningen, ville jeg stege den og satse på at varmen dræber de bakterier der måtte være :ups:
Men det er også ulækkert med en kat indendørs … :cool:

8 Synes om

:joy: ja det er jo det , det er

5 Synes om

Det har jeg også prøvet :joy:
Dyret blev stegt…anden ikke katten selvfølgelig :joy:
Gæsterne fik ikke noget afvide,kun min mor og det smagte så fint og alle overlevede.

12 Synes om

Hold op hun har spilopper i måsen
Nu er hun her og nej kan ikke nå hende

15 Synes om

Det havde jeg også gjort - fjerkræ skal jo uanset gennemsteges. :smirk:
Om jeg havde delt oplevelsen med de øvrige deltagere, afhænger nok af klientellet - men fødevarehygiejnisk gør det ingen forskel…

7 Synes om

Der er flere der ikke hører efter, hvad der bliver sagt … :venter:

18 Synes om

Varmepude, tæppe og en af mine nye Oddies og jeg fryser stadig :cold_face:

Godt vi har et par hjemme hygge dage, hvor der er plads til afslapning, så gør det ikke så meget at fryse lidt, det er nemmere at justere på temperaturen når man kan være hjemme :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Jeg har også en Oodie. Den er så varm og hyggelig. Dumle elsker at ælte i den.

6 Synes om

Aftenhimlen…

16 Synes om

I dag er det et år siden min bror døde :cry: Det var min plan at besøge graven i dag, men det magter jeg ikke. Jeg sidder egentlig bare og glor ud i luften i dag og tænker på de gode minder og savnet af ham. Og ikke bare savnet af min bror, men også savnet af min mor, som døde for 15 år siden. Savnet af hende er vendt tilbage med fornyet styrke. Det er bare en dum dag i dag :cry:

19 Synes om

:kram:

3 Synes om

3 Synes om

3 Synes om

:heart_hands::heart: mange tanker til dig

3 Synes om

Årets julefrokost er ovre :smiling_face_with_three_hearts::christmas_tree: I år blev det til 33 fremmødte og 8 udeblivelser :+1:t2: Næste år er der tre i barnevogn :face_with_spiral_eyes:
Hvis alle kommer, og der er som regel nogle der må melde pas, så må vi have udestuen i brug :crazy_face:

9 Synes om