Tanker i Februar 2018

Solen skinner og jeg er så GLAD!! :sunny: :sunny: :sunny:

Jeg har idag fået den bedste opringning fra min dyrlæge. Bertil fik i november konstateret dårlige nyrer. I denne uge fik jeg taget opfølgende blodprøver og han er nu blevet totalt frikendt. Alle prøverne var fine og han er sund og rask :smiley::smiley::smiley:

16 Synes om

Nøjjjjj … en fin stribemisling i ‘‘Bonderøven’’ i aften :wehuu:

1 Synes om

Ja, den var godt nok sød :heart:

1 Synes om

Det er simpelthen for groft! :face_with_raised_eyebrow: Der der IRL tager alt for meget af min URL-tid. :venter: Jeg kan jo slet ikke følge med her på KG i øjeblikket.
Der er ikke nogen der har fået killinger, vel? Husk nu, at det må I ikke få uden at jeg læser om det… Og ser billeder! Mange billeder!

8 Synes om

Jeg er så ked af det.

Jeg lånte min mors dyre skridttæller. Så jeg rigtig kunne få talt skridt. Jeg kan huske jeg tog det på. Her til aften opdager jeg det er væk. Ved ikje om jeg tabte det i dag ellerforen uges siden.
Jeg har ledt alt igennem og det er væk :frowning:

Nu har jeg ligget vågen i flere timer, har ondt i maven og kvalme. Skal fortælle min mor jeg har mistet hendes 900 kr ur :frowning: på en su er det virkelig mange penge.

Er bare så ked af det :frowning:
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette. Lidt luft tror jeg.

Det er fredag (og vinterferie lige om lidt, men det kommer ikke sagen ved). Husk at stemme!

2 Synes om

:neutral_face:

Så er Prins Henrik vist ved at sige farvel…

det kunne det vist godt tyde på :/:neutral_face:

1 Synes om

:neutral_face:

Ja, els går kongehuset ikke ud med sådan en besked

Ja, han er jo også en ældre herre der ikke har været rask længe…

1 Synes om

:neutral_face:

Ja, han har været noget konfus – men sikke et liv han har haft :neutral_face:

:troste:

Der bliver samlet kradsetræer på livet løs. Og så skal de nye køjer op at hænge, tror misserne bliver glade for alle de nye ting. Og den bette hygger med at løbe med alle skrugerne. Mon det når at blive samlet idag. :hoho:

4 Synes om

Når man snakker med en potentiel ny dyrlæge og ved spørgsmålet om vaccine er 90% uenige… Jojo, men det er godt at kende deres holdninger, så man er forberedt på diskussionen, hvis man vælger at flytte kattene…

1 Synes om

Forbandede ikea lorte bord. :argh:

Faldt over en folder om neutralisering af katte, udsendt af Dyrenes Beskyttelse, hvoraf det fremgår at: “Du skal ikke få din kat neutraliseret, hvis du ønsker at avle på den.”

No shit, Sherlock…! :open_mouth::sunglasses:

3 Synes om

rolig mulle - blodtrykket… :slight_smile:

Hvad skete der?

Jeg syns det bliver forklaret ret tydeligt :tihi:

Rune endte med at tage over… Godt med en tålmodig mand!

Her i huset bor ét menneske og fire katte … og jeg skal altid lede efter fjernbetjeningen til TV’et :argh:

2 Synes om

Der var også en stribemisling i starten af x-factor … endelig får jeg noget for licensen :rock:

2 Synes om