Tanker i Februar 2018

det allerførste fnug faldt her kl lidt over 3…har sneet godt siden kl 6…og det blæser oss godt…ligger lige omkring 0 grader…og det værste kommer senere

Det er da utroligt, som jeg altid har influenza dagen efter Pias fødselsdag :ups:

5 Synes om

:surrender: Nej tak altså…

27934848_10213049509047042_624201641_n

1 Synes om

:hoho: Og trods den lille hjælper der snuppede alle tingene, glemte jeg da lige helt at opdateret. At de blev samlet, trods de mange skruer osv. forsvandt løbende under samleprocessen.

Misserne er så glade for at have fået lidt nyt. :hjerte:

11 Synes om

Den blå transportkasse er til missedrenge, den røde er til missepiger.
Så eftersom det er en missedreng der formentlig flytter ind i morgen, har jeg nu gjort den blå ren. Den har stået i havestuen siden jeg kom hjem fra dyrlægen d. 3. januar, da Buster var blevet aflivet. Håndklædet blev vasket i dag, og nu er transportkassen ren g klar til at bringe en legekammerat hjem.

Håber virkelig at han kommer med hjem i morgen - der var en teknisk detalje der lige skulle på plads…

13 Synes om

:herb: :herb: :herb:

Ikke noget alligevel…har slettet mit indlæg :grin:

1 Synes om

I aften vender “Badehotellet” tilbage - og jeg glæder mig

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

4 Synes om

sikke en dag at have glemt hovedtelefonerne …
Nå de alm små er vel også “ok” i en hurtig vending, men det er bare ikke samme lydkvalitet :ups:

Er godt nok lidt træt i håret i dag :ups:

2 Synes om

Har det været væk :wink: og hvordan fandt du det igen :joy::joy::joy:

3 Synes om

:blegne:
må vel hellere gå ud og koste det sne før det fryser til is…ellers kommer sprællemanden jo ikke …torskepander :hmpf:

Her regnede sneen heldigvis væk i går. Der er vist godt nok kommet et lille fint drys i løbet af natten, men ikke noget, der kunne stoppe vores renovationsmedarbejdere i at udføre deres job, heldigvis :slight_smile:

Brio skal flytte i dag, hun har fået et kanon godt hjem, men indrømmer jeg har pt bare ikke lyst til at sende nogen af dem hjemmefra

1 Synes om

…han er ca 1½ time for sent på den nu…så han kommer næppe…klaphatte…ku’ selvfølgelig være en ferieafløser på, der tager turen i en anden rækkefølge…

Utålmodig.dk
Sendte 2 prøver til UC davis d. 5-1-18 den ene modtog de d. 17-1 d. 18-1 havde jeg testresultatet, den anden kuvert har åbenbart taget en omvej for den modtog de d 9-2 håber snart resultatet kommer om, så vi ved om pigerne skal til avl eller kæl

Så er Prins Henrik død.

Hvil i fred :riprip:

Ja, på den ene side er det trist, men nok mest for familien, for han nåede trods alt ikke at være syg særligt længe, hverken fysisk eller psykisk.

:riprip:

5 Synes om

Først døde mikroovnen, så miniovnen.
Nu er kogepladerne også røget!
Universet vil ikke have at jeg spiser. :sweat_smile:

Heldigvis har jeg allerede anskaffet mig miniovn og mikroovn, kvit og frit, takket være søde mennesker.

Satser på at få fat på inspektøren her til formiddag, og hvis jeg er heldig har jeg nye kogeplader inden weekenden.

3 Synes om

Åh nej, min telefon er tilsyneladende helt død. Eller halvt død, for den blinker blåt, som den gør, når der er en besked eller en opringning. Men jeg kan ikke tænde den, selv om den har ligget til opladning hele natten :grade:

Jeg håber, det er opladeren, der er noget galt med :kryds: Har IKKE penge til en ny telefon lige nu :frowning:

hvis batteriet kan tages ud, så tag det ud i et par minutter

Ease lider af k-ad-hd i dag. God damn :joy::joy::joy: Det er ikke bare legetøj der flyver rundt, men også en skål fyldt med tørfoder (det kan fylde rigtig meget på et gulv), et aktivitetsbræt, der tømmes, fordi det bliver sendt på en flyvetur. Ikke mindre end to fyldte vandskåle er også blevet sendt på flyvetur - og tror man tørfoder kan fylde, er det ingenting i forhold til vand… Og Ease er ganske godt tilfreds med sig selv lige nu. Han tager lige en pause i solen, mens han lader op til omgang nr 450 :joy::joy::joy: #suk :joy::joy::joy:

6 Synes om