Tanker i Februar 2018

åhh nej Morgengave gem dig eller nogen tager dine kugler fra dig…

PutPut dog :roll_eyes:

Det jeg ønsker aller, aller mest er at…
lave et kuld striber selv…efter mere end 30 kuld…hvor jeg savner det…
Det sluttede slet ikke som det skulle :disappointed_relieved:
De drenge vi fik ville bare ikke/kunne bare ikke…
Men begge er bare de bedste her alligevel…men der måtte gerne have kommet bare lidt krudt ud af dem…

2 Synes om

Aaarrgh!
Jeg har lige været rundt og tømme alle bakker før natten … det har kattene åbenbart bare gået og ventet på, for nu er der gang i alle bakkerne igen :venter:

5 Synes om

Jeg kender det så godt; hver gang jeg tømmer bakker kommer Fiona løbende og så skal hun liiiige pludselig noget sådan bruger dem… Suk! :grinning:

3 Synes om

Det er skod når ovnen er gået kold og der er 6 graders kulde ude…

Morskab på en fredag aften, hvor man trænger til en tur i byen: Man låner en stor trailer og kører laaaangsomt til Flensburg, hvor man raider den lokale Bauhaus (kæææft den er stor…!) og får hjælp af personalet til at håndlæsse 2 paller fliser på omtalte trailer. Hvorefter man lige henter nogle få rammer cola i nærmeste grænsebutik og laaangsomt triller hjemover igen - meeeget langsomt… Det var et langsommeligt projekt, men vi sparede seriøst mange penge på fliserne!

8 Synes om

så ku’ i passende gentage succesen næste weekend…raide de lokale Aldi’er for topic og sælge dem på hjemvejen…tager gerne 20 kasser til 90 kr pr kasse leveret …:grin:

1 Synes om

Jeg er sikker på det er nedskrevet i kattenes DNA at når alle bakker er bundskiftet, skuret og skrubbet så skal der skides alle 11 har nu været på og jeg føler jeg kan starte forfra… Fatal brillierede med at skide i skovlen da jeg var ved at fordele gruset :roll_eyes:

9 Synes om

:paw_prints: JAAAAAAAA :paw_prints:

Tillykke :heart_eyes_cat: vidste at Tommy ville sige ja :heart_eyes_cat:

Striber er smukke

11 Synes om

:grin: :grin:

Jow!!
man skal smede mens jernet er varmt :grin:

Tommy forstår sagtens, at man SELVFØLGELIG skal have to killinger på én gang :grin:

Sæt i gang, Lisbeth!

1 Synes om

Vi er ikke så vanvittig mange siam/ori opdrættere, der er altid plads til en mere :muhaha:

Lou-Lou… Det er en af dine tidligere coon’er er det ikke? Eller er det Hrønns Lou-Lou :huh:

2 Synes om

:blush:
Nogen der har linket til Ikea, hvor møbler bliver brugt til f.eks. kattebakkeskjuler?

Søg på ikea hacks, så kommer der masser af sider:

https://www.google.dk/search?q=ikea+hacks&oq=ikea+hacks&aqs=chrome.0.69i59j0l5.5293j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

3 Synes om

:blush:

Tusind tak, Ingrid

Min hedder LouLou - Lisbeths hed Lou Lou … der er altså KÆMPE forskel :venter:
Men uanset skrivemåden, så kan man aldrig lave en ny LouLou … sådan én er ‘‘once in a lifetime’’ :wehuu:

Coon Danicas orientalere … det var nok ingen, der så komme :hoho:

3 Synes om

Føj!!
Jeg drikker altid den samme kaff´ her hjemme (rød AMORA fra Netto) og alt andet smager underligt, selv om jeg kan (næsten) drikke hvad som helst, ude i byen.
Til jul, fik jeg en gavekurv med alt muligt lækkert, en pakke kaffe bl.a. og da jeg drak det sidste af min kaff´ i går, åbnede jeg den pakke fra gavekurven … den er SÅ bitter!
Den pakke ryger tilbage til giveren … på systuen ryger der litervis af kaffe ned hver dag og der vil jeg højst sandsynligvis drikke den uden at løfte et øjebryn

1 Synes om

Jo, Lou Lou var en af mine tidligere misser :heart:
Desværre er hun ikke mere :disappointed_relieved:

6 Synes om

Ja, de er så smukke nemlig :slight_smile:

1 Synes om

Ja, den tanke harjeg også haft.
Men …måske der er to hvor vi en dag kommer hen for at kigge…og SÅ plager jeg :sweat_smile:

3 Synes om