Tanker i Februar 2018

Den Lou-Lou kan jeg godt huske nu jeg ser hende (har jo en svaghed for tortietøser :two_hearts:). Hun var også smuk. Men sådan en pige kan Hippy måske lave… :muhaha:

4 Synes om

Tog Claus med i Kvickly for at lurer på noget bestemt bomuldsgarn jeg gerne vil prøve… De havde en del garn derude i dag, og hver gang vi kom forbi noget lød det ‘‘Se det garn er billigere, kan det ikke bruges?’’ han er stadig ved at lære, at der er stor forskel på akryl, uld og bomuld :joy:

4 Synes om

Og hvornår skal Hippy måske lave sådan en?
:slight_smile:

1 Synes om

:blush:

Kender du www.rito.dk?

Dér kan du købe billigt garn

2 Synes om

:blush:

Altså…jeg ved slet ikke, hvordan Hippy ser ud?

Kan du gøre noget ved det, Isabella? :blush:

Nej, nej, nej! … striber blev der sagt!!
Man kan ikke bare skifte fra striber til tortier, i løbet af ganske få indlæg!

1 Synes om

Jeg var nødt til at køre i Netto efter ordenlig kaff´ og sidder nu med en friskbrygget kop
Det kan godt være, det er for sent at drikke kaffe nu og at jeg slet ikke kan sove i nat … men det bliver så @Dorthe_R’s problem i morgen :tihi:

1 Synes om

Men Tut siger jo at jeg skal tage to :grin:
Så en med striber og en tortie :grin:

5 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

Ja!!

To nye mis til dig, Lisbeth :grin:

1 Synes om

Jeps, de holder til i Skive så plejer at sende svigermor eller svigerfar ud og hente mine pakker når jeg bestiller :joy:

Handler efterhånden dog mest ved garnudsalg.dk både fordi de er billigere men også fordi de har meget lækkert garn :savle:
Den eneste grund til jeg tog i Kvickly i dag, var fordi det var recycled bomuld, og når nu jeg er i virksomhedspraktik, hvor jeg arbejder med miljø må det jo prøves :smiley:

1 Synes om

:blush:

Tak for linket :ok_hand: må ind og se på det, en eller anden dag ud i fremtiden kan jeg sikkert hækle igen :grin:
Har købt en del hos Rito og i Netto, kun bomuldsgarn til hæklede puder// gæstehåndklæder//grydelapper og andre småting :blush:
Hvad hækler// strikker du?

Hov!!

Der er reptilmesse i Næstved i morgen, hvis nogen har lyst
:turtle: :snake: :shell: :bug:

1 Synes om

Jeg fik lige et foto i dag…36 år gammelt er det :slight_smile:Det er vores datter Rikke (Clara og Gusse’s mor)
Hun er 2 år på fotoet og sammen med vores første hund Joker :heart:

8 Synes om

Hehe :blush:. Mira står for tur først hvis hun ellers gider samarbejde denne gang. Hippy bagefter. Forhåbentlig en gang senere i år.

@Tante_Tut, det får Isabella nok svært ved eftersom det er mig hun bor hos :yum::rofl:

Det her er The Hippy Chick

10 Synes om

Uha…så varer der laaang laaang tid…men jeg venter spændt…det gør jeg altså :slight_smile:

2 Synes om

Hvem ved hvad Mira laver :muhaha:

2 Synes om

Ja, det er rigtigt…hvad farve er det nu hun har? Du kommer til at ligge et foto ind her :slight_smile:

1 Synes om

Hun er også tortie, men uden hvid

8 Synes om

Hun er altså også smuk :heart:
Kom så igang :laughing:

1 Synes om

Jeg fik ny underbo 14. januar. Han er nu i gang med at holde sin 4. fest siden han flyttede ind :persevere::zipper_mouth_face::tired_face::unamused::pensive::frowning_with_open_mouth::disappointed::weary: