Tanker i Februar 2018

Hold nu kæft jeg tisser i bukserne af grin :joy::rofl::crazy_face:

1 Synes om

De mangler bare at skifte sprog og vende siden så den står på hovedet :wink:

3 Synes om

Æv og øv…Messenger virker ikke, det har været i udu mange dage nu, og jeg kan ikke leve uden :angry:

Ja de er mega langsomme til at svare på henvendelser, men på trods af jeg kunne medsende mails, om at hende der også ligger KB ind havde afvist at ligge stamtavler ind for os, så ville de ikke slette hende, da de kunne se hun stadig var aktiv og loggede ind, problem for os var bare at det kun var fra svenske opdrætter hun lagde ind.

Vi var to der anmodede om at bliver anerkendt til at tage opgaven, de svarede kun mig :frowning:

så er der kostet sne…og fætter skrald må gerne komme før det næste læs lander
DMI lover op til 10 m/s vind…ku’ da blive …“sjovt”

Åhr, den bette smule sne og lidt vind overlever vi nok :p:
Jeg synes, medierne er utroligt gode til at blæse lidt vintervejr helt ud af proportioner. Men sådan er det at leve i et fredeligt land, hvor der ikke er værre ting at rapportere - heldigvis :slight_smile: Lur mig om ikke vi de kommende dage får adskillige live-rapportere at se, stående i den største snedrive på det mest forblæste hjørne, de kunne finde :hoho:

11 Synes om

helt enig :slight_smile:

Det bliver bare komisk, når DMI siger ingen sne, når Aalborg så får 10-20 cm på bare et par timer her til morgen :tihi:

3 Synes om

:snowman: :snowman:

Ja, jeg morer mig over vejrudsigten i disse dage – det er lige før, der bliver BREAKING NEWS om at det bliver snevejr :grin:

København har stadig ikke fået bare 2 cm sne, så send gerne sneen i min retning

:snowman: :snowman:

Værsågod @Tante_Tut! Du skal bare komme til Fyn. Her vælter det ned, og fyger også en del. Sigga synes, det er noget mærkeligt noget :slight_smile:

6 Synes om

:blush:

Tusind tak, Trine og Sigga :snowman:

Bare det var her hos os – elsker sne og frost :eight_spoked_asterisk:

Også mig! :heart_eyes: Men lige i dag har jeg valgt at tage en hjemmearbejdsdag og nyde det indefra. Er ved at komme mig ovenpå en slem forkølelse, og jeg tror ikke den ville have godt af en 5 km cykeltur i -5 gr og snevejr. Men det er smuuuuukt!

3 Synes om

Frost, sne og solskin. :heart_eyes: Jaja, det blæser og fyger og mange gider ikke vejret eller kan ikke stå ordentligt fast/gå i det eller bryder sig ikke om at køre i det/det er glat osv. Men JEG elsker det. Og ja, selvfølgelig har jeg været ude i det. Klædte mig varmt på og gik i næsten en time. Og var pjattet med det :heart_eyes: Vinter - endelig kom du :heart_eyes:

4 Synes om

Værsgo’ Tut :slight_smile:

Jeg har lige været i Horsens små 10 km. væk. Der var næsten ingen sne :gruble:

3 Synes om

Og nu skal jeg kun sove 3 gange til før vi skal hente striwemissen :slight_smile:
Grundet omstændigheder hos opdrætter kan vi ikke hente han på lørdag alligevel…men allerede på fredag :slight_smile:

7 Synes om

Og nu er det så småt begyndt at sne her…:frowning:
Og det er SÅÅÅÅ koldt :frowning_face:

Og jeg skal ud på cyklen og på job lige om lidt…øv…
Men…jeg har lige hørt at der skulle være en tordenbyge på vej til Lolland…så lidt godt kan der måske ske i dag :smiley:

Åh nej forhåbentlig ikke noget alvorligt med Karin eller hendes mand?

Nej, det er ikke noget med dem :slight_smile:

2 Synes om

Tror godt jeg kan klare mindst 100 billeder mere af ham! :smelter:

1 Synes om

:snowman: :snowman:

Taaaaak, Katrine – det ser hyggeligt ud, og stadig ikke ét snefnug her – æv! :grin:

1 Synes om

Det var ærgerligt var :wink::wink::wink::wink::joy::joy::joy::joy::joy: