Tanker i juli 2020

Typisk jeg når lige at komme hjem og i bad efter træning, klar til at flade ud på sofaen resten af dagen også skriver Postnord at min pakke er klar til afhentning :dokdok: Nå ja, så får jeg da bare lidt mere motion i dag :slight_smile:

1 Synes om

Ellers har jeg hørt at man ikke behøver at hente den samme dag som man modtager beskeden. :p:

2 Synes om

I know men jeg havde glædet mig til at modtage kjolerne allerede i går, men så var der ingen hjemme i hele opgangen til at lukke posten ind så han kunne stille pakken ved døren :uha: Så jeg har allerede ventet et helt døgn ekstra :joy:

Jaja jeg er hellere ikke god til at vente, så forstår dig godt. :grin:

1 Synes om

Nu har det væltet ned i 12 timer her…ved at være gennemvandet…tak …nå slap da for at slå græs…så laver et fad kanelsnegle i stedet

1 Synes om

Yay 3 ud af 3 passer :smile: Jeg hader at købe tøj over nettet, men så længe det ikke koster mere, kan jeg leve med, hvis en enkelt skulle have gået til min lillesøster, men jeg købte dem jo fordi jeg kunne lide dem :tihi: Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det skal være helt galt før jeg fik sat mig ind i returnering…

4 Synes om

Gnubbe med lidt olie?

1 Synes om

Babyolie er rigtig godt til at fjerne rester af voks på benene. Måske hjælper det også på lim rester.
Det gør ihvertfald ingen skade.

1 Synes om

Sofie…2 år :heart:

image

10 Synes om

Det skal hendes ru tunge nok hurtigt få fjernet uden problemer :slight_smile: Men ellers er olie nok ikke skidt for huden og såret generelt (de kan klø lidt mens de heler)

1 Synes om

vi valgte at fjerne hendes krave, så hun selv kunne gøre arbejdet, der sidder nu kun ganske lidt tilbage

7 Synes om

Det ser langt bedre ud nu, min mobil forstærker desværre farverne :expressionless:

7 Synes om
2 Synes om

Man skulle tro jeg havde festet igennem i går, for jeg har knaldende hovedpine i dag
Andrea fortale mig i går, at de havde fundet et sted på nettet, hvor man kunne slå op hvilken ugedag man er født (hvis ikke man har styr på det) og det viser sig at jeg er en mandagsmodel … det forklarer mange ting :dokdok: :rolleyes2: :surrender:

4 Synes om

Aftenhygge i haven

10 Synes om

Så kom jeg endelig over en kæmpe hurdle, der virkelig har generet mig i den seneste uges tid: Hækken i forhaven er klippet! Inden jeg går på ferie. Den er vind og skæv, men den er klippet. Jeg kan altid rette op på den senere, tænker jeg så, men det får jeg aldrig gjort.

Jeg har stadig en alenlang todo-liste over ting, der skal laves i haven, men ikke noget, som andre mennesker sådan kan have en holdning til.

9 Synes om

@DorteH Nu må du godt lige krydse finger :crossed_fingers: (og alle jer andre også).

Fie skulle have været i brunst igår men endnu ikke vist tegn på brunst. :dans: Så håber vi bare at scanningen viser en lille følle i maven meget snart.

7 Synes om

Det er heldigvis ingen regler om at en hæk skal stå snorlige. I England har man tradition for at lade klipningen følge hækkens naturlige bugtninger. Det kan være meget smukt :hjerte: Der var, så vidt jeg husker, et Søren Ryge program om det engang. Og det er også den stil, jeg har :hoho: Min have er meget vild for tiden. Har næsten intet fået lavet de sidste par uger pga. travlhed på job og dårligt vejr. Ukrudtet er groet helt vildt med al den regn og sneglene har en fest :s: Får heldigvis ferie om en uge. Så bliver der lidt bedre tid :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg tror også, det vigtigste er, at hækken er klippet tilbage, så fodgængere kan færdes på fortovet. For det må jeg nok tilstå - det var en anelse svært før :ups:

Men det har jo ikke været til at komme ud at gøre noget ved den i den sidste uge, sådan som det har blæst og regnet. Haveåret har ikke artet sig efter mine ønsker. Først var der sen frost, der sved min magnolie, mine sommerfuglebuske og mine hortensiaer m.m. Så kom regn og blæst og smadrede alle mine fine roser og væltede trekantblomsten, nogle selvsåede store sommerblomster (som bierne elsker, og som jeg derfor er nødt til at lade ligge) og en af mine liljer, og hele vildengen ligger ned. Endelig så jeg i går en lille rød bille i liljerne, der ellers står med et hav af knopper.

Det er ikke nemt at være haveejer … :roll_eyes:

1 Synes om

Mas dem, alle dem du ser, og begynder der at komme sorte “skum” pletter er det larverne, der æder alle bladene. De kan også mases/fjernes :smil: Er det først nu du ser dem, burde de kunne nå at blomstre uanset, der kommer nok bare ikke til at være mange grønne blade tilbage sidst på året :hoho:

2 Synes om