Tanker i juli

De tal kunne godt tyde på, det rent faktisk ER den islandske natur der tiltrækker turisterne :wink:

3 Synes om

Det skal dælme også være god sex, hvis det skal slå den islandske natur! :heart_eyes:

Frederik dit ørlebæst. Det er IKKE, og jeg gentager IKKE acceptabelt at kaste hårbolle op under menneskets dyne. Føj for den, det er dælme klamt at stikke fødderne ned i :grrr:

2 Synes om

Barn på snart 3år, hvid birma killing OG grøn gel kuglepen = grønpelset killing! :see_no_evil: For pokker det ser vildt ud.

billede

Og ryggen er lige så grøn :face_with_hand_over_mouth:

8 Synes om

Jøses det ser voldsomt ud alligevel… Håber ikke den sådan lige skal på show :joy: så skal vi måske have oprettet en ny EMS kode inden :see_no_evil:

Kender en anden Birma opdrætter hvis kat kom lidt for tæt på blå oliemaling og der var ikke lang tid til næste udstilling :joy::joy:

Heldigvis er ham her solgt til kæl :see_no_evil::joy: så ingen show. Men kom sådan til at grine og tænke tilbage til vores dyrlæge som engang kom til at skrive Grøn Birma under farve fordi katten havde grønt halsbånd på da de skulle klargøres :crazy_face: så den står også registeret i ejers navn som grønmasket :joy:

3 Synes om

Mintchokolade :wink:

Seje highlights :cool:

Andre folks børn nøjes med at male på tapetet :slight_smile:

suk …rødhalsen og ungerne er draget af reden…nu er der så bare et hvepsebo i den anden ende af skuret …æ så got …

Jeg er så træt at der næsten skal tændstikker til at holde øjnene åbne, men nogen skal jeg vaske tøj og rydde op :sleeping:

Jeg har hørt det bliver bedre om 12-18 år…

#Skubberbarnevogn

1 Synes om

Til den tid har jeg da glemt alt om hvad søvn er så :face_with_hand_over_mouth:

Jeg er lige kommet hjem med det der Zentonil (kosttilskud til understøttelse af leveren hos hund og kat) … fik at vide hos dyrlægen, at det var velsmagende og at katten sikkert spiste pillen med velbehag.
Prøv lige at forklare Bambina det … :rolleyes2:

3 Synes om

Hader den der sætning, hvor ved de det fra: “den smager bedre” OK her spis en og fortæl mig hvor godt den smager :smirk: så det siger vores dyrlæge ikke til mig mere. For så får de lov at smage på det. :speak_no_evil:

2 Synes om

Ja, det vil Hippy faktisk også gerne vide. At det smager godt, for det er hun på ingen måde overbevist om

1 Synes om

Jeg har en veninde, der altid smager på det medicin hun giver sin børn. For netop ikke bare lave sådan en “jamen det smager jo godt”

Desuden er der jo forskel på smagsløg, så alle kan jo ikke nødvendigvis lide det samme. Hellere ikke selv om der står at det smager godt.

1 Synes om

Yibeee vores licitation er ovre og nu er det helt sikkert - jeg får nye døre og vinduer i hele hytten. Dog først til april 2020 - godt jeg er så tålmodig… :wink:

3 Synes om

I morgen skal jeg til fødselsdag :slight_smile:
Sofie blev 1 år i onsdags…som tiden da flyver af sted…

image

11 Synes om