Tanker i juli

Tillykke til søde Sofie med fødselsdagen. :flag:
Hvor er hun altså kær og sikke et dejligt smil, så man kan se de små tænder hun har fået. :heart::heart:

1 Synes om

Tak Eva :heart:
Ja, hun er så kær og jeg glæder mig så meget til at se hende i morgen…det er jo ikke så tit vi ser hende…ja, de bisser der …og med mellemrum mellem forbisserne :heart:

1 Synes om

Og man kan slet ikke se på Sofie at mad er hendes livret :grin:

image

6 Synes om

Theodor og Alexander er skuffede over de ikke får lov til at komme ud i haven i regnen, ja jeg ved det, onde dumme mig. Straffen kom også øjeblikkeligt med at de to store klyder stormer rundt i huset efter hinanden.

Nu er maine coons jo ikke kendt for at være elegante, tilgengæld er de meget højlydte når de tonser rundt efter hinanden.

Jeg løfter benene og håber de snart raser ud :slight_smile: :slight_smile:

7 Synes om

Heldigvis skyr mine vand som pesten, med mindre det kan drikkes, så de skal ingen steder i det her vejr :slight_smile: De ser det udelukkende som en anledning til at kaste sig på den nærmste seng/stol og snorkboble.

2 Synes om

3 års dag med Alvin :gift_heart:Tænk det allerede er så længe. Og senere denne måned, er det 8 års dag med Emina. :gift_heart:

10 Synes om

Og haps! - der tog Lillemissen lige en lille fugl ude i min have :ked:

Gå hjem til dig selv og hærg, kat :venter:

Jools’ søn, Morgan, er nomineret på en udstilling i Norge :smiley: Og i modsætning til, da Dopey blev nomineret på en FIFe udstilling, havde Morgan rent faktisk konkurrence :smiley:

Hans datter var til NOM, men tabte - efter opdrætterens mening muligvis fordi hun er lidt genert (første udstilling), fordi dommeren havde virket meget positiv.

Og når meldingen om hans udstillingstemperament stadigvæk er “han hygger sig med alt og alle”, så bliver man lidt ekstra glad :hjerte:

12 Synes om

Der er “nogle” der sparker Puffe indefra :open_mouth: Eller måske holder de bare en lille fest :danser: :rundtosset:

7 Synes om

Tillykke med de små aliens - der er så hyggeligt at følge med i :slight_smile:

Hvornår har Puffe dag 65?

Nu med et blåt øje på vej - hurra hurra :hoho:
Jeg bliver da så yndig :stuck_out_tongue:

1 Synes om

:see_no_evil: godt der er vejr til solbriller.

1 Synes om

Det har hun først d. 27.
Så tyk som hun allerede er, så tør jeg ikke tænke på hvordan det skal gå de næste 3 uger :s: Hun ender jo med at se tykkere ud end Skofus :hoho:

Flere godbidder og mere foder til Skofus! Jeg er sikker på, han kan klare den og holde sig tykkest!

Go Skofus :rock:

2 Synes om

Han synes bare ikke at nyrediæt er helt så lækkert som hans sædvanlige mad :ihhaltsaa:
(så måske der er en lille bitte chance for at han når at tabe sig lidt i løbet af de her par måneder hvor han ikke må få andet :muhaha:)

Hvad har du nu lavet…? :thinking: :sunglasses:

Min far sparkede mig i hovedet :hoho: ikke med vilje dog! :wink:

Jeg skulle lige holde en stige og så skulle han svinge et ben op på taget - der stod jeg så …

og han var slet ikke klar over at du holdt stigen …:laughing: huskede du fars dag ?

2 Synes om

Sidder og ser dokumentar om kræftbehandling https://www.dr.dk/tv/se/kan-immunterapi-redde-mit-liv/a-summer-to-save-my-life/kan-immunterapi-redde-mit-liv#!/17:49
En af de kræftramte fortæller at hun er single og i det samme zoom’er kameraet ind på en kat :rolleyes2:
Fordomme much? :sunglasses:

2 Synes om

Roskilde kan godt gå hjem :laughing:

2 Synes om