Tanker i juli

Ser lige på FB, at Sonja lukker ned :s:

1 Synes om

Sonja? :huh:

1 Synes om

Min Ven Katten og Odense Internatet. Jeg ved ikke, hvad der ligger bag, men det er meget trist. :frowning:

5 Synes om

Sorry, ja MinVenKatten. De har jo haft store problemer, fordi de ikke tjene penge på pensionen under nedlukningen, og de kunne ikke få hjælpepakker, fordi det ville kræve, de betalte et uhyrligt beløb til en registreret revisor. Så måske er det simpelthen økonomien, der ikke holder længere.

4 Synes om

Ja, jeg hørte det godt. Det er virkelig trist og de har virkelig været ramt af corona situationen.
Jeg kommer også til at savne deres hobbyudstillinger

1 Synes om

Jeg mener også, at de begrunder det med at Sonja jo ikke bliver yngre og der er vist ingen der kan/vil overtage :disappointed_relieved:
Men så vidt jeg forstod, så ville Holstebro eller var det Hobro overtage, når Odense lukker

Det er Hobro. Det er Anita, der har det.

Det var igennem dem Arthur var i pleje :slight_smile:

2 Synes om

Det er så trist og ikke mindst for de katte hun tog sig af, kapasiteten bliver vel ikke større i Hobro ??

Kan man forbyde støjende studentervogne ude på gaden, når man har puttet et lille barn til at sove ved et åbent vindue?
Troede vi slap for det show i år, men der bor åbenbart en student i byen … eller en forældre til én :surrender:

Hold op min autocorrect er blevet aggressiv :see_no_evil: Folk må efterhånden tro, at jeg ikke kan stave :roll_eyes:

Her kommer de forbi, når Birk sover lur :see_no_evil:

Det er så perfekt denne uge, når Rune både arbejder og har ham… Der ønsker vi os slet ikke lidt lange lure :sweat_smile:

2 Synes om

Har fået gået det dobbelte i dag i forhold til i går, opgave i går pga vind nærmest storm, at den ene time var med tårer løbende, er ikke noget og gøre ved. Jeg kom ud og gå.
(Og det skal jeg blive meget bedre til og huske på, )

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

For :face_with_symbols_over_mouth: hvor er jeg bare et svin til at male…
Det er sokkel og solbænke der står for tur. Jeg er kommet til at åbne spanden og røre rundt :roll_eyes:

7 Synes om

Så har jeg lige gået en lille tur igen i dag, da jeg kom op i dag haltede beimis, slåskamp, ja det er ulempen ved friløb( ingen skal have ondt af mig, min egen skyld). Men han er tilpas, spiste lidt, gik med på gå tur, jagede sommerfugle, og lagde sig på en sol plet, så vuderde at jeg ikke skulle ringe når dyrlægen åbnede telefon, beimis var gået hjem knap 8 jeg kom 8:40.
Han lagde ude i høet, fik ham båret ind, men lige spist en hel pose mad og taget sovs af den anden, rettelse spist to poser mad.
humper ned i brygges, ind og spise lidt igen nu sidder han og vasker sig, nej lige tigget sig til en vitakraft liguid stang, men sidder og støtter på ben.må overvejer dyrlæge.
Godt være tænder mangler, men han havde en halv rød kat i hår i munden.

Men skal have fulgt op om kommunen har aftale med kattens værn, inden for den sidste uge set 4 forskellige katte, så skal jeg have dem kontakte, har en mistanke hvem der har forladt de katte

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg troede, det var Asani, der var jægeren her i huset, men sørme om ikke Chili lige er kommet ind med en stor solsorteunge i gabet også :argh:

Den så egentlig ganske fin ud, da jeg fik den samlet op, og forsøgte også at flakse lidt, så denne gang satte jeg den ud på den anden side af hegnet i stedet for at slå den ihjel. Måske mest for min skyld? :s:

Jeg håber, den klarer sig og ikke er skadet :kryds:

2 Synes om

Øhm øhm æhm ehh - har du overvejet handsker? :see_no_evil: :hoho:

(Jeg også selv en svin med maling, så bruger ALTID gummihandsker, jeg åbner, rører rundt, hænder op o.l. :ups: )

2 Synes om

Ja de er kommet på :crazy_face: Men helt ærligt, har alligevel fået slasket tjære i håret :roll_eyes:

4 Synes om

Har Lars sørget for fjer? :tihi:

2 Synes om

Jaeh, jeg har også lige haft en haltekat, klodsmajoren formåede at falde fra 1. salen ned på trappen, og endda fra et møbel (hvordan kan man virkelig undre sig over), sammen med den stakkels orkidé, han tog med sig i faldet, og fik revet/skrammet sig på indersiden af det ene bagben, han slog sig tydeligvis og haltede lidt rundt dagen efter til det gik over (det heler pænt, heldigvis)…

5 Synes om

Man forstår jo godt hvordan dine kattebørn bliver som de gør med deres humane forbillede :muhaha:

7 Synes om