Han har haft vrøvl med maven on/off i et stykke tid, men nu var den helt gal, så vi måtte afsted til dyrlægen (Spotty er ikke bare en kat der ikke bryder sig om at køre i bil, han går fuldstændig i panik … hyperventilerer og overskider sig selv i kassen, så det er ikke noget vi gør for sjov ).
I onsdags blev der taget blodprøver, der viste alle organer har det godt, men høje infektionstal og tegn på parasitter (lungeorm).
Svaret kom først torsdag, hvor jeg var afsted igen for at hente både medicin og specialfoder (jeg havde allerede fået noget foder af @Dorthe_R , så vi var i gang ) og hvis han ikke retter op i løbet af weekenden, skal jeg til at samle afføringprøver til videre udredning … det vil jeg og min pengepung gerne undgå
Tak … han har lige været på bakken og det lignede absolut ikke en forbedret udgave af noget som helst
Men vi er jo kun lige kommet i gang med behandling (jeg er bange for vi bliver rygende uvenner over det Pro-Kolin+ ), så jeg er stadig fortrøstningsfuld
Typisk, har lige købt kattemad m.m. hos zooplus, og pakken er sendt afsted. Og hvad kommer jeg så i tanke om, jo at jeg ville købe flere måtte til omkring kattebakken… Træls Og med kun to katte, går der altså noget tid imellem jeg bestiller. Hmmmm… håber at jeg husker det næste gang.
Tak … jeg har rigeligt med rygsmerter, så har ikke brug for lommesmerter oven i
Og så håber jeg snart at se afføring i fast form, fra Spotty … det han afleverer lige nu, er mere flydende, end det har været hidtil
Sådan oplevede jeg det også med min flok med bozita for vel en ca 5 år siden. Fra at det havde været deres primære fødeemne, så ville de pludseligt ikke have det, og det var hele flokken.
Det var altså vildt underligt.
Tusind tak for det tilbud! Det er heldigvis noget der godt kan vente, jeg er bare i gang med at afprøve om jeg kan finde en løsning så der er mindre grus i lejligheden. Og jeg vil hellere have dig på besøg når jeg har fået pakket ud.
Så er beklædningen hjemme til konfi
Rendte ind i udsalg ved min kjolepusher, så i stedet for de 2500 på budgettet, fiksede vi det for 900 Så kom altså til at købe en mere til en 50 års fødselsdag