Tanker i juli

Spotty har været en dyr dreng her op til weekenden … dyrlægebesøg, blodprøver og tests, medicin og specialfoder :flushed:

Han har haft vrøvl med maven on/off i et stykke tid, men nu var den helt gal, så vi måtte afsted til dyrlægen (Spotty er ikke bare en kat der ikke bryder sig om at køre i bil, han går fuldstændig i panik … hyperventilerer og overskider sig selv i kassen, så det er ikke noget vi gør for sjov :surrender:).
I onsdags blev der taget blodprøver, der viste alle organer har det godt, men høje infektionstal og tegn på parasitter (lungeorm).
Svaret kom først torsdag, hvor jeg var afsted igen for at hente både medicin og specialfoder (jeg havde allerede fået noget foder af @Dorthe_R , så vi var i gang :hugs:) og hvis han ikke retter op i løbet af weekenden, skal jeg til at samle afføringprøver til videre udredning … det vil jeg og min pengepung gerne undgå :kryds::kryds::kryds:

10 Synes om

God bedring til ham :hjerte:

1 Synes om

Rigtig god bedring til ham :sunflower: Forhåbentligt er han snart helt frisk igen :kryds:

1 Synes om

Tak … han har lige været på bakken og det lignede absolut ikke en forbedret udgave af noget som helst :flushed:
Men vi er jo kun lige kommet i gang med behandling (jeg er bange for vi bliver rygende uvenner over det Pro-Kolin+ :surrender:), så jeg er stadig fortrøstningsfuld :kryds:

3 Synes om

God bedring til Spotty. Jeg håber for dig og pengepungen, at han retter sig med den allerede pænt store mængde medicin og foder, du har anskaffet :kryds:

1 Synes om

God bedring med Spotty. Jeg håber I forbliver gode venner :revolving_hearts: , så han snart er ovre det.

1 Synes om

@Skattekat krydser fingre for at I kan klare jer med de forhåndenværende remedier og ikke skal ud flere test.

HVIS I skal ud i flere test, så findes der et tarm-PCR panel der tester for mere eller mindre alt… så kan du ligeså godt gå all ind fra starten

krydser :kryds: … og god bedring til missebassen

1 Synes om

God bedring til ham :kram: og :kryds: fingre for at han er i bedring, så du undgår flere prøver :kram:

1 Synes om

Håber Spottys mave snart er i orden igen, så han undgår flere dyre prøver - både for hans egen skyld og for din pengepungs.
:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Typisk, har lige købt kattemad m.m. hos zooplus, og pakken er sendt afsted. Og hvad kommer jeg så i tanke om, jo at jeg ville købe flere måtte til omkring kattebakken… Træls :doh: Og med kun to katte, går der altså noget tid imellem jeg bestiller. Hmmmm… håber at jeg husker det næste gang.

3 Synes om

Tak … jeg har rigeligt med rygsmerter, så har ikke brug for lommesmerter oven i :flushed:
Og så håber jeg snart at se afføring i fast form, fra Spotty … det han afleverer lige nu, er mere flydende, end det har været hidtil :surrender:

2 Synes om

:troste:

1 Synes om

Profender hvad har i fået det imod. Det står der i Milles sundhedsbog at hun har fået… :person_shrugging:?

Det er ormekur

1 Synes om

Rigtig god bedring til Spotty og masser af :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: for han begynder at vise gode tegn på forbedring og din pengepung for lov at være muldvarp igen

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Sådan oplevede jeg det også med min flok med bozita for vel en ca 5 år siden. Fra at det havde været deres primære fødeemne, så ville de pludseligt ikke have det, og det var hele flokken.
Det var altså vildt underligt.

1 Synes om

Jeg bestiller jævnligt så du kan sende en pb med link så skal jeg nok bestille med til dig og også komme op med det.

2 Synes om

Tusind tak for det tilbud! :tak: Det er heldigvis noget der godt kan vente, jeg er bare i gang med at afprøve om jeg kan finde en løsning så der er mindre grus i lejligheden. Og jeg vil hellere have dig på besøg når jeg har fået pakket ud. :grin:

2 Synes om

Så er beklædningen hjemme til konfi :+1:t2:
Rendte ind i udsalg ved min kjolepusher, så i stedet for de 2500 på budgettet, fiksede vi det for 900 :clap:t2: Så kom altså til at købe en mere til en 50 års fødselsdag :blush:

8 Synes om

Jeg hører en podcast om fødsler osv, hvor de mange gange siger, man skal tage noget med, som gør rummet hjemligt… Tror I et par katte er ok? :thinking:

10 Synes om