Tanker i juli

Stort tillykke (igen) :denmark::tada::wink:

TILLYKKE med uddannelsespladsen @_DK_Sugieh :blush:

Har gang i og se/læse Hvad læser du? - #1170 af Beimis

Der kommer de så frem med retro bølge og relancering ( har ikke fået det hele læst endnu ) men det gik utroligt godt for fdb møbler i 2014 med deres relancering

Her er billedet, de brugte til relancering og det blev en succes, det siger da sig selv når man ser billedet :thumbup:

Har dækket billed fra bogen med det halv af min arm, det bedste jeg kunne gøre, beklager

Og billedet ligger fejl beklager :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Der er intet der kan sætte en stopper for et godt morgenrally som en væltet højtaler :woozy_face:

4 Synes om

Nu må de gerne lige tage sig sammen nå :venter:
Bestilte nogle ting mandag formiddag, alle på lager og min ordre er stadig ikke pakket… Ja ja jeg ved godt de siger leveringstid på 1-5 hverdage, men at der ikke er sket noget siden de bekræftede at have modtaget min ordre har jeg ikke lige tålmodighed til :tihi:

5 Synes om

I går rejste Andrea hjem og jeg fik ikke lært hende at sige…Svigermor er sød :laughing:
Til gengæld har hun lært noget andet her…Rikke har skrevet…Andrea går og mjaver nu og siger som et gummiskrigedyr ( Molly elsker at bide i sine gummidyr)
Som Rikke skrev…en hund kan man tage gummidyret fra når man ikke gider høre det piveri mere, men en papegøje der har lært at sige som en gummidyr… :scream::joy: :joy:

18 Synes om

Tænkte lige jeg trængte til lidt luft, så det blev en smuttur syd for grænsen.

Aldi har ikke Topic mere i Tyskland.
Nu hedder det Cachet i lilla dåser og det tager en fandens tid at sortere så man får de rette farver til forkælelsesdyrerne

Såvidt jeg kan se er det blot gamle vin på nye dåser…

De lyselilla til højre er ‘snuckie’ ( eller hvordan det nu staves) og det hedder nu Cachet classic.
Topic hedder så Cachet premium og er i mørklilla dåser.

4 Synes om

Ja, dem købte jeg også af da vi var i Tyskland for nylig…og de gider ikke æde dem…absolut ikke…

2 Synes om

Købte du premium eller classic?

1 Synes om

Jeg tog blandet og de vil ikke have noget af det…og de Topic de har fra Aldi her i landet gider de heller ikke mere.
Jeg er sikker på at der ikke er det samme i dåserne mere.
Mine har altid spist det med glæde…men IKKE mere…De vil bare ikke…øv

3 Synes om

Jeg håber det bare er dine der er blevet kræsne, sådan en behagelig pris…

Købte Topic i en dansk Aldi for en måneds tid siden. Det er strøget ned helt uden problemer, håber også Cachet primium ryger ned.u

2 Synes om

Ja, jeg forstår simpelthen ikke med mine…
De vil absolut ikke spise det, hverken det nye navn eller det gamle Topic, bare sådan lige pludselig.
Og det er da mærkeligt når man har en flok at så alle bare lige er enige om at nu, nu smager det altså ikke godt mere…

1 Synes om

Sådan var det med bozita for mine - pludselig var det no go.

Og min gamle hunkat vidste om det var RC vet eller alm kitten i bidder i sovs. Det var tydeligt ikke samme produkt som jeg troede

2 Synes om

Ups… 550 forårsløg har helt af sig selv bestilt sig til levering i september, der kan man bare se…:engel:

10 Synes om

Hurra for GLS det eneste information jeg har fået om at min pakke er på vej, er deres sms om at den er klar til afhentning :tihi:

2 Synes om

Det bliver en glad mand jeg får mig senere idag :smile:
Vores fjernsyn i sovekammeret døde, så vi har kigget efter et nyt.
Lars vil gerne have et 58” men jeg nedlagde veto :slightly_smiling_face:
Kompromiset blev et 42” indtil jeg skulle hente det. Så var det super tilbud og jeg kunne spare 300 kr på at købe stort ind :flojte:
Så nu får han sit 58” :cool: Til gengæld går der noget inden jeg skal bruge mine briller deroppe :joy:

14 Synes om

Det er det jeg siger - kun en tåbe frygter ikke haven… :astonished: :scream: :laughing:

5 Synes om

Vi oplever det samme med vores, så vi er også holdt op med at købe dem

2 Synes om

Mine gider heller ikke Bozita mere, bare sådan lige pludselig… Der må være ændret på indholdet der også

Mine gider Bozita til killinger, hvis alle andre muligheder er udtømt. Til gengæld har jeg aldrig haft synderligt held af de almindelige.