Tanker i juni 2020

Det er 1. juni og dermed første sommerdag - og sommer er det. Pyramiderne…

Nyd det, allerede på torsdag er vi igen tilbage på normalt ustadigt vejr

3 Synes om

Det passer mig fint, med køligere vejr på torsdag, når jeg skal flytte :grin:

6 Synes om

27 grader i morgen?!?! :hot_face:

2 Synes om

Du skal nok regne med 30 grader, du bor trods alt flere kilometer længere mod syd end jeg gør :joy::joy:

1 Synes om

Ja de km gør jo hele forskellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Jeg nyder virkelig at det er så dejlig varmt og at jeg har fri. Ferie sydpå er jo ikke lige om hjørnet, så kombardo med temperaturer der kan måle sig med dem på solkysten :sunglasses::sunny::+1:t2:

1 Synes om

I know :uha:

Yay! Det har været skøøøøøøøøøøøøøøønt idag. Varmt, men ikke for varmt fordi det har luftet lige let

Så varmt :hot_face: fortrød lidt vi gik igang med at male.

4 Synes om

Er det en overdækket sandkasse til pigerne? :klappe: :muhaha:

2 Synes om

Min bagbo har skiftet de knækkede ruder i mit drivhus i dag og jeg har betalt med en stor sæk mælkebøtter :muhaha:
Han blev helt lykkelig … vi bruger altså alternativ valuta her i provinsen :hoho:

15 Synes om

Havevander er ikke godkendt af Fiona :venter:

Hun syntes det er noget fis det regner nogen steder og især der hvor hun gerne vil gå :joy::joy:

5 Synes om

Lige pt ja :joy: der er lige kommet nyt sand i hele huset i sidste uge så det er brugt som sandkasse især mens vi har malet :see_no_evil: ender med far må lave et i mindre udgave til dem nu hvor hestene snart kommer hjem så er det slut med at lege i det.

9 Synes om

Så er den gal igen. Denne gang er det NemID’s driftstatus, der melder alt okay, selv om login melder fejl. @DorteH, hvis de er en af jeres, må du gerne sige til dem, de skal opdatere deres driftstatus eller nedlægge den helt! :rock:

jeg har da lige brugt nemid to gange uden problemer. Så det er ikke en generel fejl med nemid

1 Synes om

e-Boks har problemer i dag skriver de, så hvis det er der du forsøger at logge ind så er det dem, der bøvler, jeg er højest nået til at godkende med NemID også har de meldt fejl :argh:

1 Synes om

Ja jeg kan også godt bruge NemID og logge på min netbank, men jeg kan ikke få lov til at logge på e-Boks. Hvilket i dag er et problem for mig, for jeg har selvfølgelig fået mail om der ligger post for kommunen. Så nu kan jeg overtænke det indtil jeg kan logge på. :doh:

1 Synes om

Jeg har også været på e-boks, brugt nem-id til flere ting uden ballade.

Det er e-boks, jeg heller ikke kan komme ind på. Og de havde ikke skrevet noget på deres forside, da jeg forsøgte. Det kan jeg se, de i det mindste har gjort nu.

Jeg har nemlig også fået en besked om, at der er post til mig. Så den funktion fungerer åbenbart stadig …