Tanker i juni 2020

Lige nu ville jeg ønske at den ikke gjorde. :laughing:

Vi har ikke kunnet komme på Eboks de sidste par timer…

Så er første to klækninger over, den store Brahma fik 3 blå og 1 blå splash. Dværg Orpington fik 2 blå og 1 sort. :smiling_face_with_three_hearts:

Sidste skruk ruger stadig på 6æg med liv :crossed_fingers:t3:

4 Synes om

Nope, NemID er Nets, så den kan vi med sikkerhed melde hus forbi på… :sunglasses:

Og eBoks også… :wink:

1 Synes om

Jeg får stadig fejlmelding på eBoks. Det er mindst 5 timer siden første forsøg :hmpf:

1 Synes om

Nu virker min igen. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg loggede også på for en halv times tid siden. :slight_smile:

1 Synes om

Så er det i morgen jeg begynder indhegning af haven, med hjælp fra min far.
Det bliver så godt, og jeg glæde rmig til det er færdigt.

Og skal nok tage bilelder til katteindhegning.dk @HolmeInc

12 Synes om

Sidder i min have og nyder der kun er 22 grader…

8 Synes om

Der har været for varmt til at kaninen har orket at arbejde videre på sit tunnelprojekt … :rock:

6 Synes om

Så blev der bestilt dyrlæge tid til 11 katte :joy: den nye telefondame måtte lige tjekke om hun hørte rigtigt “11 katte?” :crazy_face:

3 Synes om

Har har vores app til kørselsindberetning drillet hele dagen pga NemID ikke virkede som login. Men her til aften ingen ballade.
Så noget har drillet det nemme id :slight_smile:

Perfekte banner billede til hjemmesiden? :slight_smile:

1 Synes om

Jada - god ide!

Edit: nej ja - duer ikke, så kan man slet ikke se menuerne :wink: Nå øv også

1 Synes om

Så fik alle kræene brugt lidt penge på foder, godbidder og grus igen :slight_smile:
så må vi se, om det tørfoder fortsætter med at have så fin effekt på Ralfs pels, måske det bare er sommeren, men håber måske også lidt på, at det også er foderskiftet, som har haft en lille effekt. :slight_smile:

1 Synes om

Pyh det er hårdt at flytte. Jeg føler mig godt nok noget flad, ovenpå al den pakken, organisering, sortering og hvad har vi. Men nu er det hele pakket ned, med undtagelsen af den aller sidste kasse til de sidste småting, som skal pakkes i sidste øjeblik. Computeren bliver pakket ned i aften af min søn, som med det samme kører den ud i den nye lejlighed. Og i morgen er det så store flyttedag. Det bliver SÅ godt at få det overstået og især at få gjort huset her rent og få afleveret nøglerne. Først da, kan jeg rigtig slappe af.

15 Synes om

pøjpøj med flytningen!

Husk at tage billeder af din nye katteindhegning, både før under og efter, når du kommer dertil. Så kan den komme med på www.katteindhegning.dk :slight_smile: Der er nemlig brug for sådanne “løbegårde” /indhegninger som passer ind liiiige i det der hjørne der er i overskud :slight_smile:

1 Synes om

Tak :slightly_smiling_face: Yep, det vil jeg bestemt gøre. Jeg har ikke helt fundet ud af en løsning, til at lukke af i den ene ende, så man nemt kan komme frem og tilbage. Men det skal jeg nu nok hitte ud af. Ellers spørger jeg bare herinde :grin:

2 Synes om

Nå…så dukkede der en spurvehøg op …

Jeg tror jeg ligner en der har en kæp i r*ven i dag når jeg går.
Begyndte indhegning af haven i går, og Trixie-nettet er sat fast med kramper, og jeg skød i.
Da jeg kom ned i bunden af hegnet satte jeg mig i hugsiddende og kravlede langs hegnet. For pokker, mine ben er ikke tilfredse i dag.

Men det bliver godt, og det er det vigtigste. Der mangler net på 2 ud af 3 sider, men al forarbejdet er gjort, så det kan jeg selv gå at gøre stille og roligt.

Kattene har bare at blive glade for Fort Knox…

14 Synes om