Tanker i juni 2020

Er det ok at nøjes med en øl i garagen for mig :sunglasses: Må ærligt indrømme, jeg takkede nej da de unge spurgte om jeg ville deltage :lol: men det var sødt af dem :blush:

9 Synes om

Jeg ved godt det er ilde set at snakke dårligt om det gode vejr, men jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver lidt køligere … der er meget let sol her pt., så tænkte at jeg ville lave lidt havearbejde … BIG MISTAKE!
I nat var der også ca. 100° C. i mit soveværelse og jeg svømmede rundt i egen sved i min seng …
Kom så med det skybrud :bebe:

2 Synes om

Ja, det kunne vi godt trænge til. Temperaturerne i nat var så høje, at det var årets første tropenat…

2 Synes om

Jag kan dårligt være mere enig - alt over 25 i DK er i den grad fejlcastet… :surrender:

2 Synes om

Du må gerne få skybrud i Spjellerup, bare det holder sig fra Dyves Bro :bebe:

Og jeg er i øvrigt lige blevet færdig med at gøre rent :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Siden du har så meget overskud, kan du fortsætte her …

2 Synes om

Der kører i de her dage i gennemsnit 2-3 studentervogne forbi min lejlighed i timen. Og lukkede vinduer er bare ikke muligt i den her hede når jeg bor øverst oppe og solen bager ned på vores flade tag i ejendommen. :hot_face::flushed: Så det er måske medvirkende til at jeg synes de er trælse…:see_no_evil:

1 Synes om

Der har buldret her i en times tid og nu kommer der vand, pt er det heldigvis ikke skybrud.

Jeg synes studenterkørslel er rigtig hyggeligt, knap så vild med det i trafikken når jeg bliver forskrækket over alt det dytten :hoho: Men jeg er også umanerligt LIDT støjfølsom :rock: Har fuld forståelse for at ikke alle er, men hos nogen (fx min far) skal jeg godt nok tage mig sammen for ikke at synes han skal tage sig sammen og ignorere det fremfor at irriterer sig over det. Min fars yndlingssætning da jeg var teenager “skal vi nu bare ikke nyde stilheden” :rolleyes2: Nej tak!

1 Synes om

Alt over 20 grader er dårligt vejr for mig, så jeg glæder mig til at få lidt vand

2 Synes om

Jeg sidder musestille foran min blæser og venter på at det bliver normal dansk sommer, så jeg igen kan holde ud at bevæge mig. Kattene er total inaktive, ligger total flade rundt omring. :sveder: :surrender:

nu er her næsten koldt, der er kun 25 grader og overskyet… Ser godt nok ikke ud til vand, men jeg håber stadig på en ordentlig tordenbyge

1 Synes om

Ja skyerne har trukket for, det hjælper selvfølgelig at solen ikke brænder ned

1 Synes om

For mig hjælper det meget med et let skydække. Det føles køligere og mine planter bliver ikke ristet som de bliver med solen lige på.

Men der skal gerne snart komme lidt vand, hvis de lovede 8 mm ikke kommer på tirsdag så må jeg igang med at vande haven

De næste dage er klart mere efter mine præferencer

1 Synes om

Det bliver godt at kunne sove om natten

2 Synes om

Det var skønt med den kølige luft og lidt vand :jubiii: nu er det møj lummeret igen :argh: og det ser ikke ud til mere vand her :argh:

DMI radar viser nogle bånd som kommer op over Jylland i løbet af de kommende timer - håber de taber bare et par dråber eller 3

1 Synes om

Det regner her. Ikke skybrud, men ordentlig regn - og jeg har været ude i det. Fuglene trængte til noget føde. Når det er så varmt, er de her nærmest slet ikke i løbet af dagen. Først når det bliver køligere hen ad aften. Og nårdet regner. Det generer dem ikke.

3 Synes om

Mit regn udskudt til mandag og tirsdag - håber det så kommer der…

Så må mit også være det.
Og jeg ahr endda givet græsplænen gødning fordi det skulle regne i dag…