Tanker i juni 2020

Sidder og kigger på prydløg til min have til næste år. De her er da bare for sjove - dem må jeg have en håndfuld af Prydløg Art - Allium scorodoprasum 'Art'

2020-06-28%2016_38_14-Prydl%C3%B8g%20Art%20-%20Allium%20scorodoprasum%20'Art'%20%E2%80%93%20Google%20Chrome

Art i baggrunden af en krukke og så en masse af “hair” i forgrunden. Hair er da for sjove - ligner små trolde :wink:

2020-06-28%2016_38_49-Prydl%C3%B8g%20Hair%20-%20Allium%20vineale%20'Hair'%20%E2%80%93%20Google%20Chrome

4 Synes om

Min kæreste har da været kreativ :blush:

5 Synes om

Hold da op, UNF Aalborg har haft bestyrelsesmøde her i aften, Jeppe sad det meste af tiden hos Claus og puttede :hjerte: Men da han tog afsted, som den første efter mødet, gik Jeppe over til en af de andre og hvæste af hende flere gange før han gik ind til Mille :uha: Han plejer at være super cool omkring gæster, men i dag skulle de da bare smutte… Hun har heldigvis selv katte og kom frem til, det nok bare var fordi han ikke havde set ret mange mennesker de sidste par måneder :slight_smile:

1 Synes om

Uh det stikker i hjertet at tage afsted på arbejde her til morgen.
Jeg har arbejdet helt tosset mange timer i sidste uge,havde så fødselsdagsgæster hele dagen i går.
Min hankastrat fulgte mig rundt i hele huset,mens jeg gjorde mig klar.
Da jeg så gik sad han i vinduet,med helt sørgmodige øjne :pleading_face:
:broken_heart: han har vist brug for noget mig tid.

7 Synes om

ØV! Der bliver ved med at være regn på vores vejrkort på lørdag. Vi skal holde afslutning for klassen hos os, og vi havde planlagt at være udenfor til nogle aktiviteter. Den slags er bare sjovere i høj solskin og lunt vejr.

1 Synes om

Vejret for weekenden her skifter hver gang der kommer en opdatering, deres forudsigelser svinger virkelig meget. Krydser fingre for godt vejr hos dig!

1 Synes om

Og kryds også gerne for her, da det er Européklubbens sommerfest og GF den dag :kryds:

1 Synes om

Når det bedste der er midt nat i flimmerkassen er Baywatch, så ved man det er en stille nat på job…! :godnat:

4 Synes om

Vi mangler nogle udstillinger så du har noget forberedelse at arbejde med på stille nætter :wink:

2 Synes om

OM vi gør! Om lidt har jeg helt glemt hvordan man laver dommerfordeling på under 7 timer…:yikes:

2 Synes om

Besynderlig historie :what2:
Fandt 30 katte i sit haveskur (link til tv2)

4 Synes om

Ja det er forbavsende at så mange katte lige kan falde ned fra himmelen i løbet af en nat. Nogle mennesker skulle have et klap på kinden med en donkraft :frowning:
VH
Susanne

4 Synes om

Det er simpelthen grotesk at og total hjerteløs, kan ikke lade være med at tænke, mon det er en byb, der ikke længere har afsætning på killingerne :s:

Kæææææft jeg har giftet mig ind i en familie af bonderøve :laughing:
Lars og hans tidligere papsøn skal have fat i en ny traktor… Det er en videnskab! :thinking: Det SKAL være en Case HI og den SKAL have brede skærme :lol: Jamen for filan… Mærke og motorstørrelse kan jeg forstå med min lille uvidende hjerne, men helt ærligt skærmbredden og lygteudformningen :laughing: Jeg giver fortabt :face_with_hand_over_mouth:

6 Synes om

Jeg kan se af opdrætters hjemmeside at Gisles mor har født seks hankillinger. 6 x Gisle :uha: :grin:

7 Synes om

Godt, de går efter en ordentlig kvalitet :smiley: Det med skærmbredden tror jeg sgu bare er en mandeting :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Hvis den skal køre rundt i kanten af vildmosen, må det være vigtigt, at man ikke får alt mudderet op i nakken.

Er du fristet? :muhaha:

De skal forhåbentlig ikke være SÅ brede, at de ikke kan komme til for at sparke dæk … :cool:
#korteben

Men… og jeg ved godt det er en omkostning, men står den rigtige traktor der, er det trods alt en del der relativt let kan udskiftes :wink: Timetal må i en kvindehjerne være vigtigere :crazy_face:

1 Synes om