Tanker i juni 2020

jeg er sikker på de er pi*** ligeglade med hvordan det ser ud, bare de kan komme ud og få lidt vind i næsen :wink:

Bare sådan du ved det - 2. dagen er meget værre når det kommer til ømme ben :slem:

1 Synes om

Sikke en start på dagen… jeg skal aldrig have blå dyr igen når Toth en dag ikke er her længere :cry:

1 Synes om

Ja, det er trist … Bister kanin er blevet aflivet her i formiddags :broken_heart:

1 Synes om

Åhnej da. Det er jeg ked af at høre. Et kram til jer to :kram:
…og et lille lys for Bister :lys:

2 Synes om

Så er jeg sørme flyttet! Sikke et kaos der er lige nu, men jeg skal IKKE i gang med nogen former for udpakning i dag! Mine knæ, hofter og ryg er helt smadret og jeg har ondt på steder jeg ikke vidste fandtes.

Stakkels Vaffel synes helt bestemt vi skal tage hjem igen. Han ryster som et espeløv og er krøbet i flyverskjul under min dyne. Men mon ikke han hurtig finder ud af, at nu bor vi her :grin:
Jeg er i hvert fald superglad for at være her. Det føles helt rigtig :hjerte:

20 Synes om

:lys: og :kram:

2 Synes om

Det er jeg ked af at høre

Var hun blevet syg?

1 Synes om

Jo, kattene er såmænd sikkert ligeglade med udseendet - det er mere naboerne jeg tænker på.

Det ligner en fængselsgård når man ser det udefra

10 Synes om

Der var desværre gået mider i hende :frowning:

1 Synes om

Pelsmider?
Det er ellers let at behandle, var hun syg?
Hun så ellers så frisk ud på de billeder jeg har haft set af hende.

Typisk vil de give en indsprøjtning med Ivermectin til behandling af mider. Det fås også som pipetter (Stronghold)

1 Synes om

Jamen, lille Bister dog… :hushed:
Hvad var der galt?

1 Synes om

:kram:

:lys:

2 Synes om

Nope … har ikke lyst til at udpensle det, men mider grundet flueæg i afføring :cry:

Hvis naboerne klager, så forklar fordelen: Når det ligner en rockerborg, så tør tyvene ikke bryde ind.

2 Synes om

Det har jeg også prøvet med en kanin.
Det er ganske forfærdeligt.
:cry:

1 Synes om

De to naboer der har noget at skulle have sagt er dem jeg deler plankeværk med, har trods alt sat udhænget fast i plankeværket.
Og de havde intet problem med det.

8 Synes om

Åh nej dog det lille pus :ked:

1 Synes om

Til jer begge :kram:

2 Synes om

Jeg skulle have været til møde i dag kl. 13, men det er lige blevet aflyst grundet sygdom … :rolleyes2:
Men så har jeg jo hele dagen til at lave noget praktisk, men her har regnet så udendørs er alt vådt … noget syarbejde måske

1 Synes om

Jeg kunne godt tænke mig jeg knipsede med fingrene, og vupti, så var vores badeværelse nedenunder malet :bebe:

Det virker ikke :flojte:

2 Synes om