Tanker i juni 2021

Der er vel ingen der tvinger det ned i halsen på dig - vis karakterstyrke :p:

3 Synes om

Du må ikke bruge fremmedord, jeg ikke forstår :surrender:
Begge poser er lukkede … endnu :crazy_face:

6 Synes om

Ja, det må du da få dem til at holde op med :rock:

1 Synes om

Gav mig selv lov til at lade være at kigge på prisen, da jeg gik på jagt efter en sports bh og endte med at finde et almindeligt sæt undertøj også i Hunkemøller, så da jeg nærmede mig prøverummet tænkte jeg, det bliver så ca 600 kr ud over min shoppe rabat, men deres bh’er passer bare bedre end de billige, men så overhørte jeg en anden kunde nævne noget om et opslag på Instagram, der gav 25% rabat alt også udvalgsvarer, som jeg mig bekendt ikke havde nogle af, men 25 % er klart værd at tage med uanset hvad :smiley: Ved kassen jeg med at kun skulle af med 300 kr fordi der også lige var 50 % på Sports bh’en, og jeg optjente 45 kr til næste køb, så det blev en dejlig billig tur i forhold til forventet :smiley:

13 Synes om

Min mor må selvom at hun syntes det var lidt kedeligt at jeg brugte de 150 kr hun havde sendt til selv forkælelse på en sports bh, men jeg ser efterhånden det træning som selv forkælelse :tihi:

4 Synes om

I morgen har jeg lovet at servere Skyrkage … der er Triathlon i Karrebæksminde og cykelruten ligger forbi Spjellerup, min tidligere fys’ deltager og jeg og en træningsmakker skal stå på sidelinjen og heppe :klappe2:
Bagefter skal vi have kage … :flojte:

9 Synes om

Hvad tid skal jeg være der…? :sunglasses: :yum:

1 Synes om

Ca. 13:30-14°° …

Damn - det kommer til at knibe… :worried:
Og rester af skyrkage er jo, som enhver ved, ikke en option! :savle: :hoho:

2 Synes om

Sidste år fandt jeg denne YouTube kanal - ‘This Cat is NED’ - med de sjoveste små videoer. Hvis det lige rammer ens humor er de fantastiske…husk at læse info tekst til hver video…og så må man værdsætte hver og en for pludselig stoppede kanal med at lave flere.

“Now I wander the wasteland in search of justice… and ice-cream.”

4 Synes om

Så må jeg smide evt. rester ud (hvem siger i øvrigt, der bliver rester :hoho: ) …

1 Synes om

Nu bestemmer jeg ikke det hele selv desværre , yoga instruktør er sådan en spirrevip, der ville kunne bruge min ærme til bukseben og den vil være for stor, og ved 2 på holdet der også er sådan nummer lige efter spirrevip

Ja jeg ved det godt :pensive:

De to ting her i har skrevet gav mig endnu mere og tænke over, og nej hatten blev lige løsnet en lille hak mere der er i jo så skyld i :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Nej - netop ikke…:wink:

2 Synes om

Instruktøren jeg havde, gjorde meget ud af at fortælle os, at vi var med på det vi kunne, og var der noget der ikke fungerede så var det fint :slight_smile: Men jeg gentager størrelsen har ikke det mindste at sige, alle kan finde øvelser, der bare ikke fungere ret godt for dem, og/eller ryger de i total højre venstre forvirring og ender med at lave en øvelse fx 2 gange med højre side i stedet for én gang med hver side :tihi: Jeg er ret meget Bambi på glat is, når jeg skal koordinere bevægelser til sådan noget og holde styr på højre og venstre :joy: Generelt har jeg opdaget, at uanset hvilken træning jeg er til, så skal jeg overvinde mig selv og bare fokusere på mig og stole på at instruktøren nok skal sige til, hvis jeg er ved at lave noget helt forkert, så skidt med hvad hende ved siden af laver eller hvordan hun ser ud :slight_smile:

5 Synes om

Skal nok tænke meget over det du skriver her, tak for din beskrivelse

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Yoga er så meget mere, end bare de fysiske øvelser … i hvert fald det hold jeg gik på, der brugte vi også meget tid på at falde til ro oppe i hovedet :smil:

4 Synes om

Tak :wink: det ender med jeg har meget brug for det yoga nu gav du mig også noget og tænke på
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Enig!

Jeg ligner generelt en vingeskudt grillkylling, men sådan er det jo bare :hoho:

3 Synes om

:klappe2:

Troede kun det var mig der så sådan ud, lidt dejligt jeg ikke er alene om det :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Min terrasse har lignet Beep i lang tid, nu fik jeg endelig ryddet op og plantet to agurker og to tomater.

Og nu ser her sådan ud

11 Synes om