Tanker i maj 2021

Så er der endnu en som er blevet angrebet af katten…
Jeg tænker at katten kan have været udsat for noget eller være syg eller skadet siden den ser angreb som bedste forsvar.

Det er i hverftald ikke normal opførsel - og da heller ikke ønskelig på nogen måde. :cry:

Problemet er, at der hvor den sidste er blevet angrebet er en sti mellem to skoler så der går mange børn.
Der skal bare angribes ét barn, så bliver der lynchstemning.

1 Synes om

Umiddelbart tænker jeg at et løsgående dyr der angriber andre levende væsner uprovokeret, er et “fair” mål for en lynchstemning. Sådan en er ikke sikker at have gående frit.
Forhåbentlig bliver den indfanget og uskadeliggjort på en ordentlig måde.

5 Synes om

Måske den har killinger nær ved :slight_smile: det kan få næsten alle hunkatte op i det røde felt, hvis nogen farlige kommer tæt på killingerne

1 Synes om

Jeg har fået en mail fra Dyrekassen, at forsikringen for Robin er steget - det er den så sikkert også for Elias. :open_mouth:
Jeg vil kontakte dem på mandag og opsige begge forsikringer - jeg tror ikke på, at jeg på noget tidspunkt vil få valuta for de penge, jeg smider til dem. :uha:

1 Synes om

De er ellers ved at nå den alder hvor der tit kommer noget :slight_smile:

4 Synes om

Det ved jeg godt - men jeg har heldigvis midlerne til at betale, så jeg vil ikke kaste flere penge i forsikringskassens bundløs dyb. :never:

2 Synes om

Jeg har lige fået en autogenereret besked fra systemet om, at jeg fyldte for meget i en tråd :flushed: Og så opdagede jeg, at den havde fået en ny overskrift:

Er det dig @Lykke eller dig @RuneS, der har været så kvikke? :slight_smile: Det er godt tænkt :ok:

9 Synes om

Det er også fordi du har så travlt med at skulle huske ting til senere brug :sunglasses::joy:

2 Synes om

Vi har netop meldt os ind i Pindsvinevennerne. :hedgehog:

I går fandt jeg et lille, skadet/sygt pindsvin på en af foldene - satte den i en kasse med halm, og så ellers på nettet for at finde ud af, hvad man stiller op med sådan en lille fætter.
Gennem Pindvinevennerne’s vagttelefon, fik jeg kontakt til en plejer, som jeg afleverede den hos og er dæleme imponeret over både deres indsats og professionalisme! :+1:

Aftalen er, at hvis Lotte (som plejer har kaldt hende, vi mener jo hun bør hedde Pin(d)se… :wink:) klarer sig - hun skal bla. opereres og ha’ fjernet et skadet øje - kommer hun retur hertil når hun er frisk. :crossed_fingers:

10 Synes om

Måske @RuneS har pillet ved noget :thinking:

Så er det nye træ samlet … det er sørme kram :rock:

20 Synes om

Rart med den ændret tekst, de første gange jeg fik besked om jeg fyldte for meget, synes jeg virkelig det var grænseoverskindende. Er stadigvæk ikke vild med de beskeder, men har næsten vænnet mig til det. :tihi:

4 Synes om

Hvor er det, man kan indlevere en måned og klage? Jeg vil gerne have maj byttet til én med rigtigt forårsvejr!! :argh:

9 Synes om

Mit termometer har åbenbart besluttet, at det stopper ved 12 grader. Det kommer aldrig højere op. Jeg vil have vejr, så jeg snart kan lukke for varmen. Det er jo alt for dyrt at fyre på denne tid af året - men også for koldt ikke at gøre det :hmpf:

5 Synes om

ifølge yr.no kommer det på torsdag…

Nu får vi så se om det passer.

Jeg har pt regn, blæst og 8 grader. Det er jo ikke noget at prale af.

1 Synes om

Det er så unaturligt, at den næste klimatosse der hyler op om global opvarmning, simpelthen får en røvfuld på nærmeste p-plads indtil temperaturen når op på mindst 15C! :hmpf: Enough is enough!
VH
Susanne

4 Synes om

det må gå under “almindelig forsvar” at uddele sådan en røvfuld!

2 Synes om

Ja, jeg synes det da - jeg føler mig på krænket på min kropstemperatur, varmeregning og alting i øjeblikket!

1 Synes om