Tanker i maj 2021

der må være en eller anden offentlig ydelse som kompensation for sådan en lidelse… :stuck_out_tongue:

Jeg synes det er fantastisk vejr! :smiley: Okay, det måtte godt blæse lidt mindre og til gengæld være lidt koldere, men så ville det også være perfekt.

6 Synes om

Visse, vasse - der har da været masser af sol, se selv: :sunglasses:

5 Synes om

Jep - en hel stråle på stålgrå baggrund :hoho: Jeg er glad for, at mit kirsebærtræ er selvbestøvende, for jeg tvivler da på at der har været ret mange bier til at hjælpe mit blommetræ iår! Hate it, just hate it… selv kattene gider ikke gå udenfor en dør.
VH
Susanne

3 Synes om

det er fordi de er en sippet race :slem: - mine pelsklumper har været ud i smattet siden kl. 8 og først lige taget ind fordi jeg skal videre i teksten. Havde jeg ikke taget dem ind, så var de der sikkert endnu :slight_smile:

2 Synes om

Men den var pæn mens den var der… :yum:

4 Synes om

De må have for lidt pels :thinking: Det store, fluffy skrummel, aka Gisle, er ude det meste af natten.

4 Synes om

Jeg har fødselsdag i morgen, og sammenlignet med vejret i dag og vejret de efterfølgende dage, så bliver det jo fantastisk godt vejr i morgen (hvis man altså er til “konventionelt godt vejr”). :sweat_smile: :innocent:

6 Synes om

Jeg skal vist til at koncentrere mig lidt mere, når Chili skal have insulin. I morges bed hun mig! :uha:

Det blev heldigvis kun til en lille markering, men det var tydeligvis en ren reflekshandling, fordi jeg åbenbart ramte noget, der gjorde ondt.

4 Synes om

:klappe:

16 Synes om

Hmpff da jeg vågnede ved 4-5 tiden var der solskin og det tegnede til at kunne blive en smuk dag, nu hvor jeg vil til at forlade synes varme er det bare gråt og trist :argh:

3 Synes om

Sammen her kl 3 syndes beimis og jeg da vi stod i kigge ud længst med øst, det var solstråle langt væk, og kl 4 var det varmere end nu og mere lyst

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Mine nætter for tiden… Jeg har utroligt mange opvågninger pga smerter fra bækkenet (læs: i hofte, lår, knæ, lyske), og når jeg så samtidigt har svært ved at falde hen, så er Rune ikke altid lige populær :see_no_evil:

5 Synes om

Forstår dig, og jeg har ikke engang været gravid. Men med mine knæproblemer og søvnproblemer, må jeg indrømme at en voldsom snorkende kæreste kan drive mig til vanvid. Havde en kæreste som hele tiden havde snorket, men pludselig blev det virkelig voldsom, og der tænkte jeg en del gange “hvis det ikke bliver bedre, må jeg gøre det forbi”. Jeg boede så også på 20 kvm. så jeg kunne ikke gå ind i et andet rum og sove. Heldigvis vendte det igen til hans almindelige snorken, og den kunne jeg trods alt godt leve med. Jeg snorker i øvrigt vist selv ret meget, men de kæreste jeg har haft, falder i søvn før mig, sover som en sten og det er gerne mig der vækker dem når de skal op, så de opdager det sjældent og er ikke generet af det. :tihi:

2 Synes om

Jeg snorker langt mere end Rune, men så længe, det ikke generer ham :wink:

Jeg kan heller ikke bare gå ind i et andet rum, fordi jeg så ikke ligger godt, der er lyde og for lyst… Rune går gerne, hvis jeg prikker til ham, har bare altid dårlig samvittighed over at vække ham.

1 Synes om

Husk at deltage i denne uges konkurrence :smiley:

3 Synes om

Vågnede op til 2 morgengaver: En lille nydelig spidsmus og en stor fed markmus - heldigvis begge døde!

9 Synes om

Mandag på en tirsdag… :roll_eyes:

3 Synes om

I den grad!

1 Synes om

Jeg er sur nu. Har brug for at tale med min læge om noget medicin, og jeg kan få en tid om en måned fra i dag :face_with_symbols_over_mouth: Samtidig har de aflyst muligheden for, at man selv kan bestille tid, så man er tvunget til at hænge i telefonen i halve timer ad gangen, hvis man skal tale med dem :rage:

Nu må jeg vist snart til at tage mig sammen og få flyttet læge herud til Nr. Broby, for det holder altså ingen steder.

5 Synes om