Tanker i maj 2021

Det er ikke i orden overhovedet ikke, er gal/ ked på dine vegne

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Pis!
Jeg havde bestilt afhentning af storskrald og bildt mig selv ind, det var i aften jeg skulle stille tingene ud … det skulle jeg have gjort i går, for jeg vågnede ved at lastbilen holdt foran huset :surrender:
Heldigvis ved jeg, at der var stillet storskrald ud et andet sted i byen, så de er ikke kørt forgæves her ud, men altså!! :dohdoh:
Håber ikke det koster en bøde :s:

3 Synes om

Kommer nok ikke selv, men skulle nogle komme forbi land og fritid har de en gratis plakat de giver lige for tiden, syndes den er rigtig sød/flot især alle dyr forfra og bagfra

De sendt brev ud her i foråret med dem på

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Når nu hele formålet med mit avlsprogram er at forbedre den genetiske variation for racen er det fedt at få bekræftet, at det går den rigtige vej :smiley:

Jeg har lige fået svaret på Duchess’ DNA tests og hun har en markant højere variation end hendes mor :hjerte: Til gengæld er hun farvemæssigt endnu mere kedelig end Jools, for hun bærer ikke på en dyt. Der kan forventes mange brune burmesere i mit hus de næste år :wink:

16 Synes om

Så er det heldigt, det er den eneste rigtige burmeserfarve … når nu ikke du kan finde ud af at lave dem stribede :hoho:

4 Synes om

Som denne flok? :wink:

14 Synes om

De er jo ikke stribet … det kan godt være at man kalder det ticked tabby, men striber er det ikke i mine huskatteejer-øjne :wink:

5 Synes om

Nørd! :joy:

4 Synes om

Jeg har seriøse gigtsmerter i højre hånd i de her dage :woozy_face:
Har lige siddet med hånden begravet i en tyk pels, på en ̶t̶y̶k̶ tætbygget kat og lure mig, om ikke det har en smertelindrene virkning :tankekitty:

7 Synes om

Jeg har fri de her dage, og jeg vil SÅ gerne lave noget… Flytte ind i bryggerset, rydde op generelt, gøre rent, få vasket op… Og jeg orker bare nul og niks…

Har shoppet online i dag, tæller det for en aktivitet? :ups:

4 Synes om

Med tanke på hvor meget energi jeg synes det kræver af mig, at bestille vare hver uge hos nemlig, så ja!

1 Synes om

Jo bestemt helt klar og for hvert firma du har handlet med tæller for en aktivet mere

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har nu shoppet to steder mere, så jeg kan kalde mig rigtigt aktiv i dag :hoho:

7 Synes om

Min krop har fået den idé at vågne ved 4.30 tiden, og så ligger jeg vågen indtil lidt før vækkeuret ringer kl 6… Jeg synes altså det er en dårlig vane, den har fået sig :woozy_face:

3 Synes om

Det kan jeg kunne holde med dig i at du syndes er en dårlig vane,

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hvem har du valgt at få hende testet hos? :smil:

Jeg bruger Genoscoper i Finland (www.mycatdna.com) til det. Det er mig bekendt det eneste laboratorium, der tilbyder en test for genetisk variation :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har lige været ved noget nær det bedste jeg ved :slightly_smiling_face:
Tage sengetøj ind fra snoren, hvor det virkelig er blæst tørt :heart:
Det dufter og behøver ikke stryges :slightly_smiling_face: uhmmmmm :sunny:

7 Synes om

Det gør det bare ind i mellem. Du har ikke gjort noget forkert!

1 Synes om

Jeg sidder med dunkende ben bare pga en halv times gåtur :see_no_evil: Og jeg var helt færdig efter en tur i Bilka tidligere.

Vidste jeg ikke bedre, så havde jeg da troet mit kondital var gået i minus :klappe:

4 Synes om