Tanker i Maj

Vi taler om Merkur Andelskasse. Jeg blev faktisk så irriteret, at jeg ringede til deres support og brokkede mig over deres driftstatus. Hun skulle have præciseret, at det drejede sig om Merkur, så jeg antager, det må være et selvstændigt supportfirma, eller hvad sådan noget hedder, med mange kunder. “Jamen, vi er også ved at få noget lagt på,” sagde hun.

På et tidspunkt holdt jeg op med at tjekke, men det skete ikke lige med det samme. Hvis det er så svært at få lagt en lille besked op på driftstatus, så er systemet jo et eller andet sted uhensigtsmæssigt skruet sammen.

1 Synes om

hvor finder man en kødsav …i biltema naturligvis :rolleyes::skrige:

2 Synes om

Jeg har lige købt parfume hos ComputerSalg :slight_smile:

3 Synes om

Hvor er den sej! :lovelove:

1 Synes om

Om 30 timer har jeg ferie og om 40½ time får jeg nøglen :rundtosset:

15 Synes om

Nå det gik nemmere end jeg troede med at få ryddet op i døde links på katteindhegning.dk, der var kun små 40 og de fleste kunne reetableres.

Så nu må I gerne gå amikamok med at teste links, de skulle alle gerne være i live nu :slight_smile:

Jer som har lavet nye historie herinde, som talt om andetsteds (Ny admin på Katteindhegning.dk), disse er ikke lagt op endnu, men det skal de nok blive, send endelig link til historierne til [email protected]

5 Synes om

Jeg har lige fået billeder af Jools’ nyeste børnebørn - tredje generation outcross i den linje (Jools er burmeser/bombay, hendes datter er 4. generation efter en thailandsk gadekat og seneste outcross er til tonkineser). De er så fiiiine :hjerte:

Og man kan ikke klage på avlspotentialet i den linje - 5 killinger født på 30 minutter! Ejeren havde nærmest skulle stå med en baseballhandske for at gribe dem, da de blev spyttet ud :smiley:

23 Synes om

Lige nu misunder jeg lidt dem der har en dygtig kastrat… Anoushka er næsten på klokkeslæt med sin løbetid hver 21. dag :crazy_face: Jeg kan godt abstrahere fra hende det meste af tiden, men det kniber med børnene :laughing:

2 Synes om

Larmer de også?

:stuck_out_tongue:

1 Synes om

Min skønne, dejlige, hjælpsomme og kærlige svigerdatter, tog med ud i den nye lejlighed og gjorde grundigt rent i dag. Hun satte også lige persienner op, nu hun var i gang, så nu er min nye lejlighed lige til at flytte ind i. Hvor jeg elsker min svigerdatter :hjerte:

19 Synes om

JA! :laughing:

1 Synes om

Vi er også svært glade for vores dygtige hankastrat :hoho:

2 Synes om

Så er jeg på nippet til at få hegnet min have ind, så katte og jeg kan være derude sammen.
Og så skal der lidt fine planter derud - i morgen køber jeg en sommerfuglebusk (de er på tilbud i Rema til 39 kroner) og så lidt andet kattevenligt i et par krukker.

7 Synes om

Jeg elsker at kan være i min have sammen med kattene, kunne slet ikke forestille mig haven ikke var hegnet ind, således de kunne få lidt græs mellem poterne og luft i næsen. De bliver så dejligt trætte af at komme i haven nogle timer hver dag.

Pøjpøj med indhegningen, sig endelig til hvis du mangler ideer :wink:

2 Synes om

Det samme her. Jeg fortryder at jeg ikke også hegnede stykket med drivhuset ind. De sidder ved hegnet og kalder, når jeg er derinde - og følger mig langs hegnet hen til døren, når jeg kommer tilbage :hjerte::grin:

3 Synes om

kan du ikke forlænge hegnet? Med det drivhus du har går der da nok mange timer der, det ender jo med de små pusmissere blive hæse :wink:

Det kræver næsten en fordobling af arealet, at få drivhuset med ind - Det er et monstrum og hegnet skal hele vejen rundt, da drivhuset ikke er flugtsikkert. Men det ville være fedt, hvis jeg gad :hoho:

1 Synes om

åh ja sådan er det jo nogengange - men lige pludselig du, så bliver du grebet af trangen til at slå hegnspæle i jorden :wink:

Må jeg anbefale en rabarber? Mine katte betragter rabarberen som deres sommerhus. De er nærmest flyttet derud, nu hvor den igen er blevet gigantisk.

4 Synes om

Før renoveringen havde jeg voliere til Buster, så haven var delt i to.
Det var jeg træt af i mange år, så glæder mig til dette.

@HolmeInc Jeg har kun 45 kvm så det er begrænset hvor meget jeg kan have. Og vil have alt i krukker og altankasser der skal hænge på hegnet.

2 Synes om