Tanker i Maj

Nu begynder de lyse nætter :slight_smile: - og kampen for at få kattene ind fra haven om aftenen :roll_eyes:

8 Synes om

Du bliver simpelthen nødt til at sløjfe den katteindhegning … den er roden til alle dine problemer :venter:

1 Synes om

Nej da; bare tænk på mine stakkels naboer, hvis kat er væk :cry:
Vi ses om en halv time :walking_woman::walking_woman:

God service fra hele 2 sælgere idag: Både Plantorama og Campen Auktioner har i den grad været imødekommende og ydet mere service end jeg havde forventet :thumbup: Dejligt når man bliver positivt overrasket :slight_smile:
VH
Susanne

9 Synes om

:hoho:

12 Synes om

Og idag super service hos IKEA i Aalborg. Det går ret fint; måske man skulle købe en lotto kupon snart :slight_smile:

3 Synes om

3x loppemiddel på 3 minutter :jubiii:…det tog længere tid at få dem pakket op :rundtosset:

2 Synes om

Så burde du være loppefri. :rolleyes: :tihi:

1 Synes om

Det kan være, Jim har lyttet for meget til Trump og har forsøgt at indtage det :wink:

2 Synes om

Muligt at jeg er lidt nærtagende i dag…i morges da jeg stod op - ved 3 tiden - var Fnug så sød at spænde ben for mig, da jeg, mens kaffen bryggede var ude at fodre vildmisser og pinddyr, smuttede et af pinddyrene ind …under tørretumbleren that is…nå, men …løb jo tør for kaffe, fik en frisk kande oversat, så skulle der støbes lidt hveder …og så var der !"¤#!"¤% intet vand - godt for dem at jeg havde fået lavet frisk bryg- …der var ikk nogen der havde sagt at der ville være lukket fra 8-11 …så hele tidsplanen skred med 2 timer, men fik lidt hveder lavet uden uheld …så stod den på rugbrød …oss OK …men fik et fint brændemærke af formens kant …ved sq ikk om jeg tør at bage frankbrød i morgen …

3 Synes om

Javel ja! :klappe: men jeg vover pelsen alligevel, og håber i andre ikke føler jeg fylder.

o0( Alt er pakket og begge ponyer kysset godnat. Så ser vi dem først igen om 30 dage )
Nu tæller jeg ned til scanning af begge hopper. :kryds:

9 Synes om

I hverdagene begynder mine dage ca. 4.30 ikke fordi jeg bevidst står op efter det, men fordi mit indre vækkeur starter der, og ofte forsøger det også i weekenderne… Men jeg må virkelig have haft brug for at sove i nat, jeg vågnede ved 3 tiden og skulle lige have lidt vand, men så sov jeg også til kl. 8.00 :uha: Det sker normalt ikke, så det må kaldes virkelig længe for mig :slight_smile:

1 Synes om

Juvena, se det fra den lyse side… Du ved der foregår et eller andet på øverste etage :tihi:

1 Synes om

Den har jeg også fået et par gange :ups:

Så længe du bare ved, det er systemest idé at påtale det og ikke os i admins :slight_smile:

2 Synes om

:grin: Heldigvis, ved jeg at det er ‘‘auto forums halløj’’

1 Synes om

Jeg ser kun tv via nettet, kun DR, men hold da op jeg ser ikke ret meget efter de skar DR 3 og DR K væk. De to savner jeg til gengæld.

2 Synes om

Af racebeskrivelsen på Norsk Skovkatterings hjemmeside fremgår det at en skovkat aldrig bliver rastløs. Fortæl det til Håkon! Nu er han igen inde i en periode hvor han ind imellem går frem og tilbage og pjevser, vil ud og ind, vil have mad, men ikke det jeg hælder op til ham. Altså :roll_eyes:.

5 Synes om

Chili har kastet op og kastet op i dag. Jeg er lidt bekymret for hende. Der er græs i det hele, men spørgsmålet er jo, om hun kaster op, fordi hun har spist græs, eller om hun spiser græs, så hun kan kaste op, fordi hun har ondt i maven.

Normalt plejer det at være 2 gange lige efter hinanden med hende, og så er hun frisk igen. Denne gang har hun kastet op mange gange. Hvorefter hun så spiste noget. Og startede forfra. Forhåbentlig er det bare en off-dag, men der er jo det her med insulinen.

1 Synes om

Efter 2 år kan mine sko ikke mere, så jeg tog indtil byen for at købe nye i dag, det burde være nemt tænkte jeg, og troede en skobutik var nok :dokdok: Men en almindelige simpel mørk farvet sko med snørebånd er åbenbart ikke på mode, så det krævede 4 skobutikker førend jeg fandt noget der sad godt, men så havde de kun modellen i beige i min størrelse :argh: Ekspedienten fornemmede min ærgelse, da jeg konstaterede at jeg måtte gå på kompromis med farven, så hun ville lige ringe lidt rundt og sørme om ikke hun fandt dem i sort med svagt lilla nuancer på detaljerne, så nu skal jeg bare vente på de kommer hjem :smiley:

11 Synes om

F**ck - yndlingskatten har lige hjembragt en meget levende agerhøne (evt. agerhane, hvis det er det de hedder…) :unamused:
Lige pt. er hverken kattelem eller kat i høj kurs!

6 Synes om