Tanker i Maj

Det er seriøst uopdragent af gæster at give hunde og katte mad fra bordet, især hvis man allerede har fået at vide at man ikke må. Jeg har også en veninde som ikke kan se problemet i det, og en OSH er stædig som ind i fanden, så får de bare én gang, så er det en lost cause.
Jeg har så også en anden veninde som kommer her med sin dreng på 2 år og spiser. Og vi kan ikke undgå at han taber noget på gulvet og der er kattene bare hurtige.

2 Synes om

Jeg havde også nogen (læs min far) som gav Selma ved bordet selvom vi IKKE vil have det. :crazy_face: Jeg synes det er en fin kasse når nu det må være sådan. :+1:

@anne_p! … jeg har selv set hende gøre denslags med min kat … dog ikke ved bordet, men PÅ bordet!! :venter:

2 Synes om

Det er også altid @anne_p 's skyld hver gang jeg har noget at brokke mig over med mine katte :klappe:

3 Synes om

Kunne jeg da så bare give Anne skylden, men det kan jeg vist ikke her :hoho:

1 Synes om

Den stakkels kat var jo totalt udsultet. alt andet var jo det rene dyreplageri og ingen skal sige, jeg sulter en kat … heller ikke, når jeg er i byen :hoho::cool:

6 Synes om

alternativet er vel at blive ædt…når Cillie sidder og ser vurderende på mig og slikker sig om munden er jeg der som et søm …for ellers

2 Synes om

Er det ikke dig der plejer at sige at hvis vores katte bliver tykke, så henter du dem igen? :tihi:

Jo, det mener jeg også at have hørt. :thinking: :grin:

Den udsultne kat er til højre i billedet … :flojte:

5 Synes om

Min netbank er nede. Ja, hele bankens website er stort set forsvundet af uvisse årsager. Så provokerer det mig helt vildt, når de har en driftstatus, hvor der står: Alt kører, som det skal. Og som stadig nu efter næsten en halv time stadig påstår, at alt kører, som det skal.

Nej, det gør ej! En driftstatus, der ikke bliver opdateret, kan man jo ikke bruge til noget som helst :hmpf:

2 Synes om

Jeg har fået et nyt husdyr - en midgårdsorm som hedder Nessie :wink:

17 Synes om

nå ja og så er jeg ved at lave et nyt bed i min have - jeg skal nok lave en tråd med det når jeg lige får det færdigt med nok planter. Købte en del i går, men slet ikke nok til at fylde det op, så jeg må “desværre” på Planteskole igen i morgen.

3 Synes om

I den grad ikke - hvilken bank har taler vi om, for hvis det er en af “vores” ,skal jeg da gerne lade et ord falde på rete sted…? :sunglasses:

Jeg har købt for 49 kr. søvn i Lidl … hvis nu jeg havde købt for 10 kr. mere, mon det havde givet bedre søvnkvalitet? :gruble:

2 Synes om

Men at give 59 for haveaffald… det er altså gratis herovre på hovedlandet :sunglasses:

2 Synes om

Det var altså haveaffaldss …

Vi taler om Merkur Andelskasse. Jeg blev faktisk så irriteret, at jeg ringede til deres support og brokkede mig over deres driftstatus. Hun skulle have præciseret, at det drejede sig om Merkur, så jeg antager, det må være et selvstændigt supportfirma, eller hvad sådan noget hedder, med mange kunder. “Jamen, vi er også ved at få noget lagt på,” sagde hun.

På et tidspunkt holdt jeg op med at tjekke, men det skete ikke lige med det samme. Hvis det er så svært at få lagt en lille besked op på driftstatus, så er systemet jo et eller andet sted uhensigtsmæssigt skruet sammen.

1 Synes om

hvor finder man en kødsav …i biltema naturligvis :rolleyes::skrige:

2 Synes om

Jeg har lige købt parfume hos ComputerSalg :slight_smile:

3 Synes om