For et års tid siden, fik jeg den ledeste omgang influenza. Efter ca 10 dage gik jeg til læge og fik af vide at forløbet var “helt normal” og at jeg bare skulle vente det ud. 2 uger senere gik jeg til læge igen, for jeg var på ingen måde rask. Det viste sig, at jeg havde kold lungebetændelse. Virus ikke bakteriel. Jeg var syg sammenlagt i 3 måneder Så ja - afsted til lægen, så de kan se om der evt er andet end “bare” influenza. Og rigtig god bedring
Hold nu op en nat… Jeg troede helt ærligt ikke at jeg ville overleve. Overvejede kort om det var menigitis jeg havde haha…
Havde to hunde, som lå helt oppe på hoved og brystkassen af mig…
De ligger aldrig så tæt… Jeg svedte, og svedte og svedte, mit hoved Dunkede og dunkede… Min dyne var gennemvædet og mit hår lignede noget som havde været i bad… Bare af sved…
Det eneste der ikke fik mit til at ringe til lægen var at jeg “sagtens” kunne bøjenakken… Idag er der stadig lige hovedpine, men ikke på samme måde igår. Jeg kunne slet ikke være i mit hoved og sov hele dagen væk… Kunne næsten ikke være i min krop.
den nerve jeg har i klemme gjorde det umuligt at ligge, stå eller gå ØV jeg gider ikke mere…
Den bedste måde at starte ferien på!
Venter på at overboen kommer ned, så skal vi ud og gå…
Jeg kan ikke tro, det er iskiasnerven, der forårsager alle de symptomer, Blancka. Mon ikke du har lidt - eller meget! - influenza oveni?
Helt sikkert en omgang influenza oven i…
Jeg tror helt ærligt aldrig jeg har svedt så meget som jeg gjorde i nat…
På et tidspunkt vendte jeg mig og pga. jeg var så våd, hang min dyne fast, så jeg lå helt fastklemt i min dyne og kunne ikke komme fri…
Så der gik lige lidt panik i mig…
Så den står bare på “bliv” rask, min ferie…
det var dælme rart at få lidt “grønt liv” på altanen igen
Rippede lige købmanden for alt hans kattegræs - 10,- per potte, og sidste år var de kanon at plante ud. De holdt helt til der kom rigtig frostvejr. Så prøver igen og ser, om ikke de vil gro lige så fint som sidste år Og til 10,- per potte, så går det nok, hvis der skal købes en ny en gang i mellem
jeg var sikker på at Fru Sommerfugl ikke havde overlevet vinteren, men sørme - lige pludselig er hun dukket op igen, klar til en ny sommer
Så når det bliver lidt varmere, så får hendes krukke lige en ny omgang pottemuld Hun skal jo ikke bare stå i “plantesæk-jord”
(og ja - jeg ved godt sommerfuglebusk ikke er sund for katte, men de var heldigvis TOTALT uinteresseret i den sidste sommer og håber de vil nøjes med at spise græs, nu der er så meget )
[I]Hej Kunde-Nr 99540
Lige nu informerer vi alle vores potentielle vindere!!!
Derfor glæder det os at kunne meddele dig, at du er udvalgt i den sidste lodtrækning om en en [B]splinterny BMW X3 i din yndlingsfarve.
Klik her:
www.vind-flotte-gevinster.com
- Bent S. Overgaard 2. [B]{email} 3. Frederikke Carlsen
Deltag nu og få chancen for at vinde en splinterny BMW X3!
Klik her:
www.vind-flotte-gevinster.com
Bemærk at tilmeldelsesfristen udløber d. 1. marts 2015.
Held og lykke!
Med venlig hilsen
Dit Vind-Flotte-Gevinster-Team
[/B][/B][/I]Nøøøøj - tænk sig at være SÅ tæt på at vinde sådan en fin bil, og så i min helt egen yndlingsfarve! Jeg lover hermed at hvis jeg bliver den overlykkelige og nærmest helt ustyrlige vinder af dette fantastiske køretøj, så bliver det hovedgevinst i tombolaen på Herning udstillingen For jeg har jo allerede en bil, som jeg rent faktisk er i stand til at betale forsikringen på
[QUOTE=Susanne W;1235561][I][B][B]
Bemærk at tilmeldelsesfristen udløber d. 1. marts 2015.
[/B][/B][/I][/QUOTE]
Jeg er ked af at skulle være den der punkterer din lykke … :surrender1:
:høhø::høhø:
[QUOTE=Skattekat;1235585]Jeg er ked af at skulle være den der punkterer din lykke … :surrender1:
:høhø::høhø:[/QUOTE]
Arrrrrgh! Vil du dermed antyde, at det er svindel? Nu er jeg simpelthen skuffet, resten af min søndag ligger i ruiner…:høhø:
Sikke held uret er tikket en time hurtigere frem, så er pinslerne hurtigere ovre.
Er blevet sat i arbejde med at kigge på køreskoler og priser, sikke en gang rod at finde rundt i:surrender1:
Tror bare jeg drikker min saft og så finder i seng i stedet for at kigge mere på det i aften:godnat:
Så fik jeg endelig bestemt mig og bestilt nogle billeder hos Dyrefotografi. Nu glæder jeg mig til at se resultatet.
funderer på hvem der har sat varmepumpen i service modus…brrrrrrrr…koooooooldt
Til alle, der har været så venlige at følge med i mit sygdomsforløb: Så er der bestilt tid hos doktormanden (kvinden faktisk) i morgen kl. 10.20. For jeg har det ikke bedre i dag end i går.
Forhåbentlig kan du få lidt hjælp
Hæ… her var vi alle hurtigt enige om billederne af Oddelodden - endda selv om vi var hele tre mennesker, som skulle være tilfredse!
Men… så kom billederne af Leo… skal vi ikke bare sige, at vi har bestilt mange billeder… sådan mange… altså sådan rigtig mange :klapper:
[QUOTE=Ann K;1235710]Hæ… her var vi alle hurtigt enige om billederne af Oddelodden - endda selv om vi var hele tre mennesker, som skulle være tilfredse!
Men… så kom billederne af Leo… skal vi ikke bare sige, at vi har bestilt mange billeder… sådan mange… altså sådan rigtig mange :klapper:[/QUOTE]
Her var det svære ikke at bestemme sig for Ginny så meget som at bestemme hvilke to af McCoy og Peyton der ville kunne sættes sammen til ét billede og se bedst ud Men jeg glæder mig til at se dem af Oddy og Leo så!
Hvilken baggrund valgte I til dem?
Sort baggrund til begge…
Oddy er fin med den … og Leo er jo alligevel nærmest burmeserfarvet, så det ser faktisk ganske godt ud
Til vores forsvar skal siges, at Leo jo aldrig tidligere har været hos rigtig fotograf - og at vi ikke har så forfærdeligt mange gode billeder af hende… det der med sort kat = sort klat så vi gik nok lidt i selvsving
Nå, ja… og så kan man bare SE på samtlige billeder at Leo holder en fest af den anden verden Hun er rent ud sagt hamrende SØD at se på
[QUOTE=Ann K;1235712]Sort baggrund til begge…
Oddy er fin med den … og Leo er jo alligevel nærmest burmeserfarvet, så det ser faktisk ganske godt ud
Til vores forsvar skal siges, at Leo jo aldrig tidligere har været hos rigtig fotograf - og at vi ikke har så forfærdeligt mange gode billeder af hende… det der med sort kat = sort klat så vi gik nok lidt i selvsving
Nå, ja… og så kan man bare SE på samtlige billeder at Leo holder en fest af den anden verden Hun er rent ud sagt hamrende SØD at se på
[/QUOTE]
Ja, jeg tænkte nok det var noget i den stil med Leo - og så er hun jo også i en alder hvor man værdsætter hvert eneste år og billede på en lidt anden måde end når de er helt unge Sådan har jeg det i hvert fald med May nu her (hendes helbred er så også en del mere skrantende end Leos).
[QUOTE=Ann K;1235712]Sort baggrund til begge…
[/QUOTE]
Hun er den fødte fotomodel! Hun nød vist den opmærksomhed!
Billederne af Rafiki og Kraka sammen er SÅ søde, for hun var nervøs indtil han begyndte at vaske hende lidt på hovedet, så hun slappede mere af.
Jeg glæder mig også til billederne af Fanni, for de er også lidt anderledes. Jeg har svært ved at tage billeder af hende i bevægelse.