Tanker i marts 2015

Jepper… jeg ville elske at få nogle gode bileder af Ting… for det har vi faktisk ikke. Kræet er mester i at sider intet mindre end perfekt, når der trykkes på knappen, og så ændrer hun stilling lige indne lukkerne slår til… hvis I vidste hvor mange billeder af en tåbelig aby, jeg faktisk har :smiley:
Det ville dejligt, hvis man kunne få nogle, hvor hun får vist at hun også er utroligt smuk :hjerte:

[QUOTE=Ann K;1235717]Jepper… jeg ville elske at få nogle gode bileder af Ting… for det har vi faktisk ikke. Kræet er mester i at sider intet mindre end perfekt, når der trykkes på knappen, og så ændrer hun stilling lige indne lukkerne slår til… hvis I vidste hvor mange billeder af en tåbelig aby, jeg faktisk har :smiley:
Det ville dejligt, hvis man kunne få nogle, hvor hun får vist at hun også er utroligt smuk :hjerte:[/QUOTE]

Mikkel kommer jo til Albertslund/TICA udstillingen i april, så kan være du skal tage hende med forbi der? Om end ikke andet så bare til foto? :slight_smile:

Jeg kan kun anbefale kamera med hurtig lukketid og MASSER af lys!

På den måde fik vi fanget Muffe, der leger med fjerdimmer :slight_smile:

Der er for langt at køre for hende :frowning:
Ting kan max klare 5 minutter i bil, inden hun går i gang med at hypersoignere… så bilture er reserveret nødvendige dyrlægebesøg og ikke andet…
Desværre . er ellers sikker på at hun vilel ELSKE TICAs udstillingssystem, hvor hun ikke skal holdes, men bare næsemysse dommerne

Hvorfor er det lige, at der aldrig er noget, der bare kan gå efter planen - sådan helt glat igennem lige fra start til slut? :venter:

Mit køb af nye briller er efterhånden endt som en større farce end de briller, jeg render rundt med, og som bliver holdt sammen af plaster :frowning:

Først var der problemer med forsikringen. Den skulle sende en rekvisition til min optiker, og der skete ingenting. Så ringede optikeren til dem og bad dem sende rekvisitionen. Dagen efter blev jeg ringet op af Louis Nielsen ude i Bilka. De havde modtaget en rekvisition, de ikke forstod. Ikke underligt, eftersom den skulle have været sendt til Profiloptik i Kongensgade. Hvordan kan man lave den fejl? Heldigvis endte det da med at falde på plads, så forsikringen dækker en stor del af regningen.

Da jeg bestilte brillerne, fik jeg at vide, at man normalt regnede med 10 arbejdsdage, men at han ville skrive på, at det hastede. Det havde åbenbart virket før. Da det i dag var 10 arbejdsdage siden, ringede jeg derind for at høre, om jeg kunne regne med at få dem inden påske. Og nej, det kan jeg ikke. Et eller andet er åbenbart gået galt for dem, der fremstiller glassene, for de var nødt til at lave dem om. Så jeg må nok regne med endnu 7 arbejdsdage.

:argh: :argh: :argh:

Det er bare ikke ret tilfredsstillende…

Kommer der fotograf til Albertslund?
Ihh … så skulle man næsten få Frk. Nuttefjés fotograferet af en pro.

Ok KAB… nu vil vi altså rigtig gerne have at vide om vi får en af de der lejligheder eller ej!!!

Hvis vi er rigtig (u)heldige, så har entrepenøren måske solgt hus/grunden… og så bliver presset på os mht flytning endnu større :S

Hvis det går helt galt, så satser vi på plan B, der vil involvere et ikke nærmere planlagt ophold i en af de større hytter på Absalons Camping her i Rødovre - hvor man gerne må have dyr med :slight_smile:
Men det vil betyde ekstra udgifter til flytning og ikke mindst oplagring, som vi meget gerne vil undvære… pengene vil være meget bedre brugt til Jans herreværelse, nogle nye skabe og ikke mindst en ny sofa!

[QUOTE=Skattekat;1235750]Kommer der fotograf til Albertslund?
Ihh … så skulle man næsten få Frk. Nuttefjés fotograferet af en pro. [/QUOTE]

Det synes jeg helt sikkert, du skal - han er superdygtig og meget rimelig med sine priser :smiley:

Jeg aner ikke hvad sådan noget koster, så hvad er rimelige priser?

[QUOTE=Ann K;1235752]Ok KAB… nu vil vi altså rigtig gerne have at vide om vi får en af de der lejligheder eller ej!!!

Hvis vi er rigtig (u)heldige, så har entrepenøren måske solgt hus/grunden… og så bliver presset på os mht flytning endnu større :S

Hvis det går helt galt, så satser vi på plan B, der vil involvere et ikke nærmere planlagt ophold i en af de større hytter på Absalons Camping her i Rødovre - hvor man gerne må have dyr med :slight_smile:
Men det vil betyde ekstra udgifter til flytning og ikke mindst oplagring, som vi meget gerne vil undvære… pengene vil være meget bedre brugt til Jans herreværelse, nogle nye skabe og ikke mindst en ny sofa![/QUOTE]

Har I ikke fået en dato for hvornår I får noget af vide ?

Nej, og det er p***eirriterende!

Der er fuldt tryk på derud elige pt, da man nu frigiver første afdeling af blokke efter den stor PCBrenovering… dvs ca 100 nye lejligheder oven i dem som allerede er til rådighed. Og det giver noget nær kaos på boligkontoret, så vidt vi har fået at vide. Man kan ikke rigtig følge med…
Og godt nok står vi selvfølgelig langt nede på ventelisten (til den ene er vi nr 132), men lige netop denne lejlighed har været i udbud intet mindre end tre gange!

Nå, jeg må vel bare finde min tålmodighed frem…

[QUOTE=Skattekat;1235750]Kommer der fotograf til Albertslund?
Ihh … så skulle man næsten få Frk. Nuttefjés fotograferet af en pro. [/QUOTE]

www.dyrefotografi.dk - ham der netop også har taget af Gynt. Han tog 150 kr/billede i højeste opløsning, da han var i Hedensted i weekenden. Jeg synes han havde et godt setup og virkede til at have styr på lyset :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1235759]Nej, og det er p***eirriterende!

Der er fuldt tryk på derud elige pt, da man nu frigiver første afdeling af blokke efter den stor PCBrenovering… dvs ca 100 nye lejligheder oven i dem som allerede er til rådighed. Og det giver noget nær kaos på boligkontoret, så vidt vi har fået at vide. Man kan ikke rigtig følge med…
Og godt nok står vi selvfølgelig langt nede på ventelisten (til den ene er vi nr 132), men lige netop denne lejlighed har været i udbud intet mindre end tre gange!

Nå, jeg må vel bare finde min tålmodighed frem…[/QUOTE]

Det der T ord kan være ret svært. Men synes da er det er mærkeligt at I ikke har fået en dato, det er jeg ret sikker på der har været de gange jeg har søgt lejlighed, så der var der ikke så meget brug for T ordet ( ok ikke lige den jeg bor i nu, der stod jeg nr 1, så der var det om jeg sagde ja eller nej :tihi: )

Dorte… der står jo hvilken dato lejligheden er ledig eller til overtagelse fra… og også hvilken dato vi senest skal sige ja eller nej…
Men vi har bare ikke hørt mere fra KAB - altså udover at de har sendt os tilbud på to andre lejligheder, som vi dog også sagde nej til 8 begge to-plans lejligheder)

De to lejligheder, som vi har sagt ja til er begge klar til indflytning d 1/4.

Eife - det var vildt sødt af dig at tænke på mig ifm. min fundne lampe - men alt har flasket sig - hun kører den til sin søn i Århus på søndag, og min mor og søster henter den så hos ham på mandag, når de kører hjem fra ferieophold…wohooooo…jeg får en fiiiin ny (gammel og brugt :tihi:) lampe snart! :smiley:

så ramte temperaturen 0 …nu bli’r det hvide stads liggende lidt

jeps kunne mærke på lastbilen det snask på vejen og der var en del rusk på storbælt i nat …

Herligt med lidt sne her på vinterens faldereb… eller… nåh nej, det har da været forår i en hel måned nu! Og sommertid i tre dage :hmpf:

Her sner det i store hvide fnug … :venter: