Mand dømt for at bortføre racekat:
Man kan sagtens have influenza i to uger ifølge min læge. Og det er altså “kun” influenza. Intet at høre på lungerne, og et infektionstal, der så fint ud. Jeg blev næsten helt skuffet, for så er der jo ikke andet at gøre ved det end at vente på, det går over :S Hvilket mere eller mindre er, hvad jeg allerede har gjort i 14 dage nu
Æv.
Seriøst Min mave er da smadret :S
Første startede det med tarm smerter, så gik det lidt i sig selv, så gik det til venstre side og ribben, og nu får jeg de vildeste smerter lige der hvor ribbene skilles :S
Jeg kan slet ikke spise, så sætter det gang i alle smerterne
[QUOTE=Blunky;1235897]Seriøst Min mave er da smadret :S
Første startede det med tarm smerter, så gik det lidt i sig selv, så gik det til venstre side og ribben, og nu får jeg de vildeste smerter lige der hvor ribbene skilles :S
Jeg kan slet ikke spise, så sætter det gang i alle smerterne :([/QUOTE]
Det der har absolut INTET med Iskias at gøre!!!
Afsted til lægen igen og insister på at blive ordentlig undersøgt!
[QUOTE=Ann K;1235898]Det der har absolut INTET med Iskias at gøre!!!
Afsted til lægen igen og insister på at blive ordentlig undersøgt![/QUOTE]
Nej, det er ikke iskias - og det lyder heller ikke som influenza. Du har ikke mavesår, vel? Eller lidt mindre dramatisk mavekatar. Måske, hvis du har fået noget stærk medicin? Det kan godt påvirke maven, og så får man netop ondt lige nedenunder, hvor ribbenene møder hinanden. Men det er jo bare gæt. Så en læge lyder som en god idé.
[QUOTE=Missis F;1235856]Mand dømt for at bortføre racekat:
http://ekstrabladet.dk/112/mand-doemt-for-at-bortfoere-racekat/5503130[/QUOTE]
Juridisk betragtes dyr desværre kun som “ting” - Derfor dømmes kun for hærværk.
Hvad havde dommen mon været, hvis det drejede sig om en “almindelig huskat”?
Er der nogen her der ved, hvor jeg kan købe sødet kondenseret mælk?
Det kan købes hos Rema, netto osv.
Sødet kondenseret mælk kan købes i de fleste supermarkeder. Rema og Fakta har sommetider tilbud på dem til 12 kr., men har ikke altid noget på hylderne. F.eks. Bilka og Føtex har til 20 kr. Se evt. i dette indlæg, hvordan den lille dåse ser ud: Momses Univers: Bounty-stænger tyv stjålet fra min mors blog: Momses Univers: Momses weekend-fristelser
Eurospar i Aalborg øst har det
Go´ tur til dig, Iben - hils din mormor nede i Juelsminde! Jeg håber I bliver bedste veninder i løbet af få dage
Vemodigt, men hun bliver SÅ forkælet…
Jeg hørte i dag at LUX fra Aldi har ændret navn til TOPIC…
[QUOTE=Juvena;1235930]Det kan købes hos Rema, netto osv.
Sødet kondenseret mælk kan købes i de fleste supermarkeder. Rema og Fakta har sommetider tilbud på dem til 12 kr., men har ikke altid noget på hylderne. F.eks. Bilka og Føtex har til 20 kr. Se evt. i dette indlæg, hvordan den lille dåse ser ud: Momses Univers: Bounty-stænger tyv stjålet fra min mors blog: Momses Univers: Momses weekend-fristelser :p[/QUOTE]
Tak Det må være noget nyt de har det så mange steder - sidst jeg skulle bage med det, var det umuligt at finde host 2004 host
Tak, Pia
Rygtet siger så også, at det findes i Super Best i Randers
Er lidt træt af at min telefon ikke vil lade mig aktivere skrivefeltet her på siden… Jeg kan sagtens læse, trykke på “knapper” og navigere rundt på siden… Jeg må bare ikke skrive indlæg
- kan være jeg burde få taget mig sammen til at få fixet den bærbare computer, så jeg ikke er nødt til at starte den stationære op hver gang jeg skal skrive noget…
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om terapeutisk marijuana til kæledyr:? Jeg forestiller mig nok en del skæve katte - fred i verden:pote: All Natural Pet Products | Only Natural Pet | Free Shipping | B-CORP
jeg forudser en nat, hvor jeg kommer til at ligge vågen mange gange… sover og er vågen on/off konstant pga det her feber halløj! har sovet utroligt mange gange i løbet af i dag, så min soverytme er helt til hækkenfeldt til…
godt jeg har Netflix - så kan jeg da altid tage endnu et afsnit af Grimm eller se noget Jeff Dunham, hvis jeg ikke kan sove…
Klokken er mange og jeg orker ikke lige læse linket, men er det ikke nok til en særskilt tråd?
Måske…
Nu har jeg skimmet linket (klokken ER mange og jeg er rødvinsfuld :p),
men jeg synes bestemt det fortjener sin egen tråd.
Bestemt et interessant emne!
[QUOTE=Tea;1236026]Nu har jeg skimmet linket (klokken ER mange og jeg er rødvinsfuld :p),
men jeg synes bestemt det fortjener sin egen tråd.
Bestemt et interessant emne! :)[/QUOTE]
Ok