Tanker i marts

Haha… er flad af grin her… :klappe:

Der er dælme forår i luften !

1 Synes om

Det er faktisk også ret humor :slight_smile:
Joy er en “pylder løber” konstant jammer ikke højt og insisterende som Fiona bare nonstop pylder.
For et par timer siden begyndte han at tage sagen i egen pote og jeg er ret imponeret med hastigheden han lærer. Hvis Joy forsøger at smutte, så lægger han en pote på ryggen af hende og så “bliver du bare her fister”.
Tog lige en video af anstrengelserne og jaaaa nu bliver han på hende og står også overskrævs og står og tramper lidt - der er mange af elementerne på plads. Det kan skisme være han kommer efter det.
Godt Joy er sådan en sød mis og ikke mindst at hun er i bimsendebamsende løb, så hun tilgiver alt hans fjumren rundt :slight_smile:

3 Synes om

Tjaaa om formiddagen skreg jeg af grin af Brian 7 måneder om eftermiddagen grinede han sidst og højest… :laughing:

6 Synes om

14 posts were split to a new topic: Slynger og vikler

ja jeg husker godt den “bytten af grin” med Brian :slight_smile:

Men er der ikke noget med at orientalere er lidt mere fremmelige?

Ahh vi får se - ender jeg med to kuld lige oven i hinanden, så bliver det sådan :open_mouth:

1 Synes om

Du kan jo håbe på at det ikke er samme antal som sidst i så fald :wink::crazy_face:

1 Synes om

Nej, forhåbentlig får de kun 6 hver :slem:

3 Synes om

Vi har røde dutter og en bette rund (og hård/fast) mave her :rock: :love: :thumbup: Hun er lige knap 4 uger henne :slight_smile:

13 Synes om

Luke Perry aka Dylan fra 90210 er død efter et slagtilfælde :sob::sob:

Ja, jeg har også lige læst det. Trist, :cry: Særligt at han kun blev 52.

I er sørme sjove er i :wink:

Tror ikke Alexander har bestået 'blomster og bier for katte" - mem han øver…

Fiona derimod hun har fået så hatten passer :crossed_fingers::crossed_fingers: for 4 søde killinger af varierende farver og køn og en sort tortie til mig :hugs:

2 Synes om

:pray: Har lige mærket på Chihiro der er godt nok lige lidt til endnu at der skal fremkomme rødedutter - meeeen jeg syntes altså hun virker letter rundt om maven. Åhhh hvor jeg krydser alt lige nu!

2 Synes om

Faldt lige over Ga-Jols nye lakrids: Salt lakrids med karamel og whisky. Det bliver da vist min yndlings lakrids :savle:

4 Synes om

Den er nemlig gooooooo :+1:

Slynger og vikler har fået deres egen tråd. Desværre røg der et delt indlæg med, hvor Jeanette har lagt ind video ind af en hankat i træning, men jeg kan ikke splitte indlæg mellem to tråde :slight_smile:

Så Jeanette kan lægge den ind igen her i tanketråden - eller også må folk finde den inde i den anden tråd. Hvor den måske nok kan forekomme en anelse forvirrende, når man ikke lige kender sammenhængen :slight_smile:

3 Synes om

vi nupper den da bare igen

Yogi gav også anledning til mange grin da han øvede sidste år, han ramte kun 1 gang og den gav 6 killinger :tihi:

1 Synes om

PANDEKAGER ??? …Fnug, en kat æder ikke pandekager …og slet ikke fra min tallerken mens jeg gnasker dem …!!!
nogen der kunne bruge en usædvanlig uforskammet parodi på en kat ? - han er altædende - især hvis der er nok af det, så vidt vides er han dog ikke drikfældig

11 Synes om

Øh nej tak. Jeg har Rose. Hun bør heller ikke spise pandekager, for katte spiser jo ikke sødt. Men det gør hun. Også med poten uden at få lov. Og så stikker hun af med maden. Og hopper op på mine skuldre og vapper til gaflen. Og hylemiaver. Og og og… :tihi:

5 Synes om

Vores gamle Milly elskede pandekager… :wink:


Milly, 05.10.2008

16 Synes om

Der er mange mange ting misser ikke spiser… lige indtil det er stjålet, så æder mine i hvert fald alt :laughing:

3 Synes om