Tanker i marts

Enig. Det de “kloge” siger, katte ikke gør eller spiser, passer ALDRIG på mine katte :joy:

3 Synes om

jammen de har jo endnu ikke fået læste den artikel, hvor der står hvad katte ikke spiser, så de er lovlig undskyldt :tihi::tihi::tihi:

2 Synes om

Nu bliver jeg seriøst pandekagesulten :wink::joy:

Mine gider stort set ikke menneskemad joda en stump rå kød der og en smugle stegt kylling der måske lidt smør en sjælden gang. Men de tigger ikke og de stjæler ikke.

Og nej det er ikke noget de som sådan bliver opdraget til, de gør det bare ikke.

Eller også ser du det bare ikke :wink:

nok kan jeg være lettere distræt, men dog ikke så meget at jeg ikke opfatter at en kat stjæler fra min tallerken som jeg selv spiser af…

Roses slægtning Asani bryder sig bestemt heller ikke om sødt, så jeg kan bare stille en hel skål med småkager frem uden at holde øje med dem. NOT! Gjorde jeg det, ville der, når jeg kom tlbage, som minimum være slikket på dem alle. Æbleskiver er også et hit, og fik han lov, spiste han også chokolade. Is elsker både han og Chili.

1 Synes om

Ville også sige, at skulle Theodor the Giant lykkes med at stjæle noget uden at du så det, så var det velfortjent af ham :wink:

1 Synes om

Samme her - dog kan han som regel også overtales til at spise lidt ost eller flæskesteg…
Og rejer, selvfølgelig - men det er jo ret beset også kattemad, som vi får lov at få noget af! :smiley_cat:

Så er det på fredag, at årets næststørste begivenhed (efter Tour de France) indtræffer. Smugkig på årsopgørelsen! :smiley:

haha ja det er der mange der glæder sig til og sidder længe i kø for det.

Jeg er af den irriterende type at jeg ved hvad der står inden jeg får den. Alt bliver nøje beregnet i løbet af året og selvangivelsen laves om i samme sekund noget ændrer sig.

Kedeligt ja jeg får aldrig væsentlige summer tilbage men skal så heller aldrig af med ekstra.

God fornøjelse i køen :wink: må I alle have regnet forkert så der kommer masser af overskudsskat til jer - jeh kender en kat eller to der gerne deltager i fejringen af pengene :wink::blush:

2 Synes om

normalt plejer jeg at få 15000-20000 tilbage, men det ved jeg allerede nuat jeg ikke gør i år både pga af en aktieindkomst og fordi jeg pga min erstatning ryger op i topskatten :frowning:

Altså, man behøver jo ikke kigge på køen :slight_smile:

Jeg har før bare logget ind, set tiden på køen og så kigget igen et par timer efter.

2 Synes om

Stem på jeres yndlingskattehjem :+1:

https://www.tectake.dk/info/donationskampagne/?fbclid=IwAR2qi1A_rc0ohwTXC567WXBB05buA6_NDcZuI7vNOfKzbcDiVBWjFGC7P3c#Link2

Netflix om kattemad
https://www.netflix.com/dk/title/80164393

1 Synes om

og hvordan er det nu det er, denne er ikke relevant for foder produceret i Europa fordi der er meget skrappere krav til fødevarer.
Eller får jeg blandet ting sammen?

Jeg har ikke set udsendelsen endnu. Det skulle være to dyrlæger, der kommenterer. Måske man kunne lære noget?

Som samler af MLP fik jeg lige hjertestop! Ohhh jeg skal på EBay :scream::heart_eyes:

3 Synes om

Hvis ikke det er det samme program, så har jeg set er lignende og det er sikkert det som du tænker på.
Vi har i EU og Canada meget mere strikse krav til ingredienserne end de har i USA

det er den jeg tænker på MEN se den, fra den her trailer ser det ud til man får forklaringen på kornfrit

Selvom vi har helt andre fødevaresikkerhedsregler i Europa set i sammenligning med USA, så er jeg sikker man kan lære noget

1 Synes om

Her dagen derpå er jeg lidt stolt over hvor gode mine to drenge var til at være med i byen i aftes, hvor vi var til kredsaften i Randers og demonstrere klikkertræning.
De er bare et par gode katte de to :two_hearts:

12 Synes om