Tanker i november

Årets store fødselsdag i familien … min søn, min svigersøn og min storebror har fødselsdag i dag

16 Synes om

Tillykke med dem :denmark:

Min veninde er bekymret efter hendes bil var på værksted i dag, og troede der var en mislyd mens vi talte i telefon sammen… Det var der også, bare af den gode slags, det det var nemlig Jeppe, der sad og spandt ved siden af telefonen :joy_cat:

9 Synes om

Der er mislyde … og så er der lyde :grin:

5 Synes om

Tillykke med dem alle :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Mens @Horusac Salû stadigvæk levede, var det sjældent kun hende jeg havde i røret når vi talte i telefon. Salû var den dejligste hyggeligste kat, som spandt meget højlydt, så hvis han lå på sofaen ved siden af hende, kunne jeg høre ham. Han elskede opmærksomhed, og havde man mødt ham, kunne man lide ham. :smelter:

5 Synes om

Katte med halsbånet kom i går , jeg fik den hals bånd med jeg kunne skrive navn på katten, nu her har den lige været her, men uden min hals bånd på, men med nyt ringeklokke halsbånd på. Som den igen sad under den ene ben, fik den af katten, også hurtigt skrev en seddel igen med kontakt mig og fik den sat om den halsbånd katte kom med igen, gav det en forsøg igen. Men tvivler på jeg høre noget.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg faldt lover @Eva_K ‘s kommentar om Tinas Gizmo på Facebook, og nu bliver jeg altså nødt til at spørge:
Findes der helsorte europæer?

Ja da :smiley: Det nærmest jeg selv har haft var sort smoke Meta. Men her er Blackmailer, han ligger i stamtavlen på flere af mine og jeg har mødt ham nogle gange som ældre herre på 15-20 år :hjerte:

image

Har man lyst kan man se mange flere sorte européer her

12 Synes om

Naiiii, men altså! :smelter: Tak for svar. Jeg troede kun at europæer kunne fåes i varierede tabbymønstre. Hvor er de også smukke i solid - og så endda sorte. :grinning_face_with_smiling_eyes: Hvorfor er der ikke flere, som har dem? :slight_smile:

2 Synes om

Fordi de 5, der opdrætter dem i DK pt, foretrækker tabby :hoho:

Européen findes i alle de typiske nordiske grundfarver, dvs. sort, blå, rød og creme (samt tortie). Med og uden mønster (klassisk, makrel eller spottet, ikke i ticked tabby), med og uden sølv/smoke. Og i de solide farver er de godkendt med hvid, men hvidplettet ikke sammen med tabby eller smoke :smil:

3 Synes om

Tak. Så blev jeg det klogere. :slight_smile: Men hvor er det da trist, at de fem opdrættere ikke har bedre smag. : :hoho:

2 Synes om

LOL - set herfra er problemet at de helt ensfarvede er stort set usælgelige, da de ligner en huskat for meget. Og det er min primære grund til ikke at orke arbejde med ensfarvede - jeg orker ikke brænde inde med et helt kuld killinger, der ikke engang er min favoritfarve :wink:
VH
Susanne

3 Synes om

Og det er bare noget bøv, at hvidt kun er tilladt på solide… Ellers var vi nok mere heldige med, at de solide dukkede op herhjemme :hoho:

2 Synes om

Ejj Katia, du ved det jo godt … #rigtigekatteerstribede :yum:

5 Synes om

Fair, fair… Selvom jeg klart har en fornemmelse af, at sort er ved at blive mere in. :cool:

Nix. :hoho:

1 Synes om

Rigtige katte har blå øjne! Punktum :sunglasses:
Min datter er opdraget rigtigt, og har skaffet mig disse idag :heart:

16 Synes om

Jeg vidste jo godt, mange af de ting … men de her 2 programmer er godt nok skræmmende alligevel :flushed:

Og jeg har lige været ude at fylde affald på plastik-containeren, for den bliver tømt i morgen :cool:

1 Synes om

Havde sat forkert adresse ved bestilling ved zooplus, men PostNord vil ikke hjælp… :woozy_face: så nu bliver det sendt retur… øv hvor er det surt​:roll_eyes:

1 Synes om