Tanker i november

Enten er det vinkel på billed eller også kan det godt være jeg udstiller min uvidenhed meget nu, men når jeg ser på han den sort européen som eva_k har lagt billed ind af og så jeg tænk på ham Otto der var til salg her for kort tid siden, så syndes jeg sådan lige ansigt form er noget forskelligt, eller kan farven snyde meget??

Med venlig hilsen beimis ejer

Hvor lang tid siden er det i er flytter, spørger kun fordi jeg kender lidt til det på den anden siden af bordet?
Måske jeg kunne hjælpe

Med venlig hilsen beimis ejer

Hrönn har jo sagt det :hoho: #striberpåstribe
Men Susanne har ret, der er klart nogle farver, der er flere, der henvender sig på, end andre. Det skal helst være de klassisk tabby, og enten sort klassisk tabby eller sort sølv klassisk tabby :smil: Det sagt så er jeg altså også fint kommet af med en blå spottet tabby uden problemer, men det er til de familier hvor farven ikke er så vigtig som personligheden :smil:

Jeg kan høre at skulle der dukke en sort op, så skriver Susanne eller jeg bare til dig :muhaha:

Men interessant nok - skulle jeg have en orientaler ville jeg faktisk helst have uden mønster i enten sort, chokolade eller cinnamon. Deres pels er bare så smuk i de farver :smil:

3 Synes om

:klappe: Første tanke - de er kraftedme spooky! Troede først poten var en deform kæbe med tænder :tihi: :ups:

1 Synes om

Måske fordi jeg ér gået i seng, men du tabte mig der? :gruble:

Det er mange år siden.

Vi har bare ikke brugt zooplus siden.

Så det er så hammer irriterende. Hvad så når det bliver sendt tilbsge. Sender de det så igen til rigtige adresse.

Adressen er blevet rettet i min mands bruger derinde nu.

1 Synes om

Det er jo lidt sjovt for går du over i orientalerne, så går de sorte som varmt brød :wink:

1 Synes om

Næ så skal man bestille igen …
Jeg var samme tur igennem for nogle år siden - jeg blev genhuset på samme vej, så det var bare fra 25 til 73 de skulle flytte det.

Men nej. Ingen hjælp fra hverken zooplus eller pest nord.
Det blev sendt retur og jeg måtte bare bestille igen en gang til rette adresse :s:

Der var KG sørme lige ved at blive lukket, fordi “nogen” havde glemt at opdatere sit betalingskort det rigtige sted :uha: En feberredning med PayPal har forhåbentlig forhindret katastrofen.

17 Synes om

Hvis der måtte være hvid på både aa og Aa/AA, så var der nok større chance for, at der var hetereozygoter og der ville dukke flere aa op i Danmark - som jeg jo er langt mere til end Aa/AA.

Givet det mere mening for dig sagt på den måde? :tihi:

Øv havde håbet på den gamle adresse ikke var så gammel, hold øje med om den skulle blive indleveret i en pakke shop, bliver den den , så skriv og jeg vil prøve om jeg kunne hjælpe dig, men tør ikke love noget

Med venlig hilsen beimis ejer

Ja, det gør de nu. :slight_smile: Men da vi fik Knud for 7 år siden, havde hans opdrættere et pokkers hyr med at afsætte hans sorte kuldsøskende.
Men sådan er det ikke mere. Sort er cool og kommet for at blive. :black_heart:

7 Synes om

Sort er det nye sort :wink:

3 Synes om

Jeg er mere bange for at de polakker der bor der, bare siger tak og tager det.

1 Synes om

Jeg har lige snakket med PostNord igen igen. Hun sagde at jeg ville få en sms eller mail når den kom til Danmarks, så skulle jeg gå ind og vælge flex chance og så et posthus.

10 Synes om

Fedt, at der kom en brugbar løsning på det. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har lige været hjemmefra i tre timers tid, og var kommet til at lukke Alba ude på badeværelset. :grimacing:

At dømme ud fra hendes reaktion da jeg endelig kom og befriede hende, så troede hun vist at hun skulle ende sine dage derude. :joy:
Jeg tænkte straks “neeej, tænk hvis hun virkelig skulle tisse - så er tre timer godt nok længe”. Men nejnej, hverken bakke, mad eller vand var nødvendigt. Kun at bræge løs over den store forbrydelse der var overgået hende. :sweat_smile:

10 Synes om

Det var dejligt der kom styr på det :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

Nu spørger jeg lige dumt, hvor henne skal man betale, og til hvem og hvor meget koster det :panik:.får jeg besked eller skal jeg selv holde øje med noget, syndes jeg læste regler meget nøj :regler: , men mindes ikke jeg så noget med betaling, og er nu ved og læse dem hulter til bulder :panik:. Men syndes ikke jeg finder noget.

Med venlig hilsen beimis ejer

Bare rolig, du har ikke overset noget og du skal ikke betale noget. Men @galath som er ejer af kattegale, betaler for at have denne side. Til stor glæde for os der bruger den! :smil: :tak:

5 Synes om