Tanker i november

Jeg forstår ikke hvorfor legetøjsmus skal under sofaen når Simba er træt af at lege apport med dem.

Fik hevet 3 ud, og de er allerede derunder igen :grin:

3 Synes om

Øv da også :disappointed_relieved: det var jo i år i gerne ville have den, men nu bliver jeg jo nysgerrig, når den kommer, vil du vise den så? :ups:.
Jo det var jo en ide, men diskutere en del med mig selv om det.
@galath kan godt forstå du er gal på Chili, det der var ikke sjovt. Der kom ridse/ skår :disappointed_relieved:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Muffe har fået den idé at kradse på soveværelsesdøren, og det lyder som om han er ved at smadre den :face_with_symbols_over_mouth:

1 Synes om

Det er den her :slight_smile: Dog i kobber i stedet for sølv.

1 Synes om

De bor vel der? :stuck_out_tongue: Du drømmer ikke om, hvor mange mus og andre ting, der i tiden løb har boet under mit natbord :uha:

2 Synes om

Så er vi klar til at fejre kattenes julefest i vores billedkonkurrence:

5 Synes om

Den er flot :blush:, men det var dog en grimme farligt link du lagde der :wink:, hmm og tilbud i dag hmm, :ups:
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Flot GLS, hvad f… hjælper det at vælge leverigssted (pakkeshop) når i alligevel sender der til et andet sted :argh:

2 Synes om

Åh det var også en problem sidste år efter Black fridag og ved jule tid er den pakkepost sted, en sted hvor deres kapacitet er brugt op flytter, de det til anden sted, tro nok det var tv midt vest der havde 2- 3 min om det hvor de snakkede både med gls, udlevering steder og kunder sidste år.
Jeg siger det ikke, det der er galt, men kunne være det

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har lige fået besked om, at de to pakker jeg har klar til levering - der opfordrer de kraftigt til, at man henter asap, da de ellers får fyldt op og pakker derfor sendes til andre steder i yderste konsekvens …

En anden pakke er så lavet om til hjemmelevering pga fyldt pakkeshop - det klager jeg ikke over :see_no_evil:

2 Synes om

De sender til et andet sted når pakkeshoppen, der er valgt, er fyldt. Og det bliver de en del pt :hoho:

1 Synes om

Hvor er den fin. :slight_smile:

2 Synes om

Ja der hvor jeg boede før, havde jeg en skænk hvor min forrige kat Emilius “opbevarede” det meste af sit legetøj under. :hoho:

4 Synes om

Simba har skam legetøjsopbevaring, men de biiiib mus skal bare under sofaen :roll_eyes::rofl:

Her havde han fundet en mus i bunden af kassen, og der skulle den jo ikke være…

Så vælter man da bare kassen så man kan komme til :rofl:

13 Synes om

Færdig med julegaver. Det må vist være min rekord :sunglasses:

5 Synes om

Klarer du ikke også mine så? :muhaha:

Nope :metal:

Hende jeg fik Simba af fordi hun ikke lige havde overskud til at have ham, har anskaffet sig en ny killing :rage:

3 Synes om

Jeg har fundet ud af at man kan få en maskine, ligesom en kapselkaffemaskine, men til drinks! :smiley:
Så der er beholdere til forskellige slags spiritus og så kapsler med forskellig smag, så man kan lave forskellige drinks.
Altså … SÅ svært er det heller ikke at blande de fleste drinks til hjemmebrug. Men jeg føler alligevel lidt at sådan en maskine godt kunne bo her. :sweat_smile:

3 Synes om

Den slags burde ikke have lov til at have dyr. Men der er desværre nogen der skifter dyr lige så hurtigt som de mister interessen for dem. :disappointed:

3 Synes om