Tanker i november

Þ = th … det blev ikke udtalt rigtigt i bagedysten :wink:

2 Synes om

Glædelig første søndag i advent

8 Synes om

Jeg kunne godt gætte, det var derfor, du ikke havde brugt det bogstav. Jeg måtte i en artikel for at kopiere det :sweat_smile:
Gik bare ud fra du nok havde valgt ud fra, hvordan de udtalte det :slight_smile:

Det tolker jeg som at jeg tydeligvis næsten kan Islandsk :hoho:

1 Synes om

Tak i lige måde, jeg er bare endnu ikke nået så langt og få fundet ud af, om det med adventskrans, hvad det skal være i år. Ja ja måske I morgen

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Min er også bare blevet den fra sidste år, uden “original”-stearinen, men med fyrfadslys i istedet for :slight_smile:

1 Synes om

Jeg smed genbrug adventskrans ud sidste år, der havde den været genbrugt siden 2011, købt nedsat efter 1 søndag i advent, og de sidste 2 år var det samme lys også, fik dem vendt modsat, så de kunne klare en år mere, nu syndes jeg ikke jeg kunne genbruge den mere.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ved godt naboerne vil tænke deres, jeg har en gang eller to gange “host” gjort lige som dig, købt noget og når jeg nåede til efteråret, hvad tænkte jeg på. Jeg havde bla. fået fat i to opstammet Hawaii blomster/træer. På 1.5 meter i pluds potte. De overlever tre år ved og bliver trukket ind i åben garage. Pakket ind i en par halmballer, og da sneen stod lige ind på dem fra øst. Blev der bundet en gang plastik om. Så den holdt halmen tæt på.
De holdt så ikke fjerde år, hvor jeg fik dem med hjælp, flyttet ind i laden, der høre sammen med stalden, der var en hest der en nat syndes de studses meget i bund, :hmpf: , stammerne var brugt til tandtråd, perfekt afbarket til snobrød pinde. :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Ja I dag kan jeg grine af det det kunne jeg ikke den gang.
Så kunne du finde lidt halm, ind i en skur. Ja naboer kigger når der kommer halm, men kattene vil nyde deres nye legetøj til foråret

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Jeg hader dem som pesten efterår og forår når de skal henholdsvis op og I jorden! Men det lykkedes med mange pauser undervejs. Til foråret vil jeg bande og svovlet over dem igen, og lykkelig glemme jeg hader dem når de første blomster springer ud.

Ved der er flere plantefolk som også bruger vintermåtter og bobbelplast til frostfølsomme planter.

Så jeg sidder ved spisebordet lige foran køkkenbordet, hvor Chili i mellemtiden - uden jeg bemærker det - lægger an til takeoff for at hoppe over på spisebordet. Hun hopper - og lander i en bunke papirer, jeg har liggende ved siden af computeren. Oven på bunken ligger min telefon og mit ur.

Og hvad sker der så, når en godt 6 kg tung kat lander i fremdrift på en bunke papirer? Hun skøjter tværs over bordet og vælter alt, inkl. telefon og ur, på gulvet. Nu er der en ridse i urglasset og et skår i telefonglasset.

Møgkræ! :argh:

3 Synes om

Jeg har købt en metal adventskrans, som jeg har været forelsket i et par år… Den skulle komme efter 2-3 uger, nu hedder det uge 49 :sweat_smile: Nå ja, et år mere uden krans går nok også :ups:

3 Synes om

Jeg forstår ikke hvorfor legetøjsmus skal under sofaen når Simba er træt af at lege apport med dem.

Fik hevet 3 ud, og de er allerede derunder igen :grin:

3 Synes om

Øv da også :disappointed_relieved: det var jo i år i gerne ville have den, men nu bliver jeg jo nysgerrig, når den kommer, vil du vise den så? :ups:.
Jo det var jo en ide, men diskutere en del med mig selv om det.
@galath kan godt forstå du er gal på Chili, det der var ikke sjovt. Der kom ridse/ skår :disappointed_relieved:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Muffe har fået den idé at kradse på soveværelsesdøren, og det lyder som om han er ved at smadre den :face_with_symbols_over_mouth:

1 Synes om

Det er den her :slight_smile: Dog i kobber i stedet for sølv.

1 Synes om

De bor vel der? :stuck_out_tongue: Du drømmer ikke om, hvor mange mus og andre ting, der i tiden løb har boet under mit natbord :uha:

2 Synes om

Så er vi klar til at fejre kattenes julefest i vores billedkonkurrence:

5 Synes om

Den er flot :blush:, men det var dog en grimme farligt link du lagde der :wink:, hmm og tilbud i dag hmm, :ups:
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Flot GLS, hvad f… hjælper det at vælge leverigssted (pakkeshop) når i alligevel sender der til et andet sted :argh:

2 Synes om

Åh det var også en problem sidste år efter Black fridag og ved jule tid er den pakkepost sted, en sted hvor deres kapacitet er brugt op flytter, de det til anden sted, tro nok det var tv midt vest der havde 2- 3 min om det hvor de snakkede både med gls, udlevering steder og kunder sidste år.
Jeg siger det ikke, det der er galt, men kunne være det

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg har lige fået besked om, at de to pakker jeg har klar til levering - der opfordrer de kraftigt til, at man henter asap, da de ellers får fyldt op og pakker derfor sendes til andre steder i yderste konsekvens …

En anden pakke er så lavet om til hjemmelevering pga fyldt pakkeshop - det klager jeg ikke over :see_no_evil:

2 Synes om