Tanker i november

Google translate siger:
Det lader til, at du har en forkærlighed for islandsk

3 Synes om

Det lyder som et godt job for min pusher :stuck_out_tongue: Meeeeen, 350 dollars er også en slags penge :smiley:

1 Synes om

Tak Ea - det er også tæt på det jeg tænkte

1 Synes om

@Skattekat kan nok oversætte det bedre end google translate, men det lyder da rigtig, med tanke på det billede det er skrevet til. Og er det din anden, eller har du lavet flere i islandsk mønster? :slight_smile:

Det er nummer 2 i islandsk mønster

3 Synes om

Det Enki siger … :yum:

1 Synes om

Spændende at se hvad de finder ud af

Undskyld hvis du har nævnt det, men så kan jeg i skrivende stund ikke huske det, hvad skal du undersøges for, eller til samtale omkring? :slight_smile:

Det kan godt være jeg har glemt at skrive det herinde :sweat_smile:

Jeg har nogle føleforstyrrelser i mine ben, som er blevet værre og værre, jeg troede først det var sclerose. Det var det ikke.

Jeg har så været flere gange nede på nerve- og hjerne ambulatoriet i Kolding og de mener jeg måske har Charcot-Marie-Tooth sygdom (som er en arvelig muskelsvind sygdom)

Og da der ikke er nogen (kendt) historie omkring det i min familie skal jeg så igen med det med gen-halløj i Vejle :slight_smile:

5 Synes om

Jeg har købt en tidlig julegave til mig selv, som jeg først får glæde af om lang tid :tihi:

https://akkc.dk/arrangementer/musik-teater/koncert/the-lord-of-the-rings-the-hobbit-the-concert/

7 Synes om

Jo så tror jeg nok du har nævnt det, der er i hvert fald en lille klokke der ringer. Håber de finder ud af præcis hvad det er, og at der kan gøres noget ved det. :slight_smile:

1 Synes om

Så vidt jeg husker, skulle det i dag sne hos nogle af jer. Her regner det bare. Meget. Og Asani går hvileløst frem og tilbage mellem kattelem og havedør og mjaver og VIL så gerne ud - indtil jeg lukker døren op for ham. Så skal han ingen steder. Før 30 sekunder senere, hvor han gerne vil prøve igen :dokdok:

3 Synes om

Det kan jo være det er blevet varmt i mellemtiden :smiley:

Simba går også og piver for at komme ud på tur (her skal han have sele på), men åbner jeg ud til opgangen kommer han i tanke om der faktisk er ret koldt derude :grin:

3 Synes om

Her vælter det også ned med regn iblandet lidt slud. Jeg har lige været ude at køre i det og det kan absolut ikke anbefales. Føj en tur… jeg hader simpelthen at køre når det er buldermørkt og det samtidig regner. Og slet ikke i myldretiden :blegne:

1 Synes om

Her regner og blæser det også. Og Gisle elsker det. Jeg kan så få lov bruge en del tid på at vaske hans mudderpotespor af gulvene :frowning:

5 Synes om