Tanker i november

De sender til et andet sted når pakkeshoppen, der er valgt, er fyldt. Og det bliver de en del pt :hoho:

1 Synes om

Hvor er den fin. :slight_smile:

2 Synes om

Ja der hvor jeg boede før, havde jeg en skænk hvor min forrige kat Emilius “opbevarede” det meste af sit legetøj under. :hoho:

4 Synes om

Simba har skam legetøjsopbevaring, men de biiiib mus skal bare under sofaen :roll_eyes::rofl:

Her havde han fundet en mus i bunden af kassen, og der skulle den jo ikke være…

Så vælter man da bare kassen så man kan komme til :rofl:

13 Synes om

Færdig med julegaver. Det må vist være min rekord :sunglasses:

5 Synes om

Klarer du ikke også mine så? :muhaha:

Nope :metal:

Hende jeg fik Simba af fordi hun ikke lige havde overskud til at have ham, har anskaffet sig en ny killing :rage:

3 Synes om

Jeg har fundet ud af at man kan få en maskine, ligesom en kapselkaffemaskine, men til drinks! :smiley:
Så der er beholdere til forskellige slags spiritus og så kapsler med forskellig smag, så man kan lave forskellige drinks.
Altså … SÅ svært er det heller ikke at blande de fleste drinks til hjemmebrug. Men jeg føler alligevel lidt at sådan en maskine godt kunne bo her. :sweat_smile:

3 Synes om

Den slags burde ikke have lov til at have dyr. Men der er desværre nogen der skifter dyr lige så hurtigt som de mister interessen for dem. :disappointed:

3 Synes om

Problemet er at hun er, øh, mentalt handicappet… hendes hjerne er nok på niveau med en 10 årige.

Havde hun været en tiårig, så havde hun haft nogle forældre der kunne lære hende hvordan man har dyr. Jeg ved ikke hvad man kan gøre i et tilfælde som dette. :frowning:

1 Synes om

Er der nogen der falder over hørsnor eller bare ser det en sted. Jeg har jagtet det de sidste 14 dag og intet fundet, sidste år var det moderne til julegaver i både netto og rema, men jeg har ikke været heldig der i år, mangler bare en par meter eller 3. Men er der mere på rullen, i pakken tager jeg det. Tro desværre ikke jeg kommer til Århus, Aalborg og ligende storbyer i nærmeste fremtid. For der er nok en bedre mulighed med og finde det,
Hvis det er, betaler jeg for både snoren, porto, brev, og lidt til dig for at købe det, at pakke det, finde en postkasse ( lidt større opgave nu om dage) og sende det til mig

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hendes forældre ved det ikke (endnu) det er dem der styre hendes økonomi, men da hun var fået katten gratis så ved de det jo ikke endnu.

Jeg har her til morgen skrevet til begge mine hjemmevejledere (de er også hos hende) og så må vi tage den derfra…

Jeg har SÅ meget lyst til at gå over og kidnappe katten og sige fyyyy slem til hende.

1 Synes om

Jeg ved, hvor du bor :stuck_out_tongue:

3 Synes om

De har det i Bog & Idé
Jeg får muligvis mulighed for at komme forbi senere på ugen. Jeg skal gerne købe en rulle til dig

1 Synes om

Der må jo være nogle voksne omkring hende, der har samme smidvæk mentalitet og mangel på rspekt for dyrene :face_with_symbols_over_mouth: for tænker hun er umyndiggjort.

1 Synes om

Tak solveig :slightly_smiling_face: Den tilbud vil jeg sige jatak til :tak:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

@Skattekat Hvad betyder dette?
Svo virðist sem þú hafir hneigingu fyrir íslensku

Det er en der har skrevet det på min Facebook, efter at jeg delte billedet af Riddari…

2 Synes om

Jeg har endnu kun fundet den i USA, til ca 350 dollars … dertil lægges fragt og importomkostninger. Men hvis den en dag kommer til EU til menneskepenge (eller jeg vinder i Lotto) - så er du inviteret. :smiley:

1 Synes om