Tak @Enki lægger lige panikken af vejen igen ![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Tak @Enki lægger lige panikken af vejen igen ![]()
Kæft jeg er træt af at være træt ![]()
Dagen gå tur startede kl 5:30 det var en lille smule mørkt. Og meget tåget, en sjov fornemmelse og gå ind i tågen uden og kunne se det. Men fik en rimelig ok gåtur, troede faktisk slet ikke jeg fik presset bare lidt gå tur ind i dagen program, da jeg gemmer gik dagen i aftes.
Her til aften fik købt vinterens første mandariner,
Men bange for jeg bliver skuffet over dem, vil så gerne havde gode , Men de er ikke kommet endnu, til jeg har set.
Og beimis har vist glemt han har lidt gigt, han har leget ræs op og ned af trapper og været kravlet helt op i gardiner 2:30 cm høj
det får han nu ikke ros for
Om en time sådan ca. kommer der 2 mænd, der skal rydde op i min have. Jeg glæder mig SÅ meget til at få det gjort, men jeg skal bare ikke være her imens! Så bliver jeg stresset. Så det bliver en tidlig arbejdsdag for mig i dag ![]()
Hvor bliver det dejligt for dig, hvad med Chili og
din anden kat (undskyld kan ikke huske navnet) er de lukket inde imens, eller har havemænd ekstra hjælp på ![]()
Hvordan går det med pakken, ? Undskyld min nysgerrighed ![]()
Sorry efter at have snakket med dem 7 gange, så er den kommet i dag… shit det holdt hårdt.
så det var dejligt.
Valgte og prioritere 2 gang gå tur i går, kort besøg hos beimis, samt noget mere rengøring efter det roderi, nu kan jeg se en ende på det.
da klokken var 20 var jeg mere end gryde klar,
opgav opvaske og der var stor vask
stod op kl 3:45 da hoved/ kroppen lavede dumt nummer. Men tilgengæld er alt opvasken væk nu
samt en gammel messing kedel, ny pudset
Nej, kattene var lukket inde. Chili ville nok alligevel have holdt sig inde helt frivilligt, hvis der var fremmede mænd i haven, men Asani ville helt sikkert gerne have hjulpet. Og han har været ret frustreret over, at kattelemmen var låst.
Men hvor er det blevet fint. Jeg blev så glad, da jeg kom hjem og så det. Der er stadig masser, jeg selv kan tage fat på, men plænen og hækken er bare totalt skarpe - mere end de nogensinde har været i min tid
De har desuden gravet min store rabarber og kattenes sommerskjul op, fyldt hullet op og sået græs. Min vildeng er også væk igen. I hvert fald foreløbig. Der gemmer sig nok stadig et frø eller 2 i jorden. Både rabarber og vildeng gjorde det usædvanlig besværligt at slå græsset i baghaven, så de skulle bare væk.
Jeg beklager, jeg glemte førbillederne, men jeg fik først at vide torsdag aften, at de ville komme tidligt fredag morgen. Så der var ikke lys til det. Jeg havde jo ventet, så I kunne se præcis, hvor slemt det var. Det får I så ikke at se
Men det kan godt være, jeg kan få taget nogle billeder af, præcis hvor fint det er blevet.
Ahhhhh søndag
Skal have tiden til at gå med mindst muligt andet end hygge med misserne
Nu må jeg så se, hvor længe det holder ![]()
Var til stor fest i går, formentlig omkring 150 deltagere, i min boligforening.
Fri øl, vand og vin hele aftenen, så var noget bekymret da jeg tog hjem, bekymret for søndagens form.
Jeg har det heldigvis overraskende godt - kan faktisk ikke rigtig mærke at jeg var afsted i går.
Faktisk ganske godt at komme ud. Jeg er ikke den store festabe på noget måde, men selskabet var godt, god mad, gode drikekvarer og dejlige lokaler.
Så skønt.
Så er jeg hjemme igen. Har været på manøvrebane i dag. Det gik godt, jeg ødelagde ingen biler
om lidt skal jeg til den tredje teoritime ![]()
Sådan, Lisbeth
Var det ikke fedt, da du lige kom i gang? ![]()
Jo, men tro jeg har været nervøs hele weekenden… Men det gik fint og kørelæreren roste mig… Det gør han nok ikke når hans bil skal ud på vejene med mig som chauffør ![]()
![]()
For første gang i mere end måned fik jeg slæbt mig til træning, det holdte meget hårdt at vaske hår da jeg kom hjem, fordi mine skuldre er trætte ![]()
dine skulder er trætte i dag, mon ikke de også er mere end trætte i morgen
, måske du har noget og glæde dig til i morgen. ![]()
Hele kroppen er øm i dag, det var den også i går, men det var mest tydeligt med skuldrene fordi det var dem, der skulle bruges da jeg kom hjem ![]()
Heldigvis er det øm på den gode måde ![]()
Dejligt
når det er på den måde