Tanker i oktober

De bedste ønsker :kryds: om Mister ikke fik noget ud af turen ude i dag
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Godt nok utroligt at maxizoo sådan går all in på bondefangeri og kvaksalveri?

https://www.maxizoo.dk/mathildedenning

" Når jeg sidder i Maxi Zoo’s chat på Facebook har jeg kun kort tid til hvert dyr – og jeg vælger derfor intuitivt hvilke dyr, der tiltaler mig, og som jeg let kan connecte med. Jeg besvarer blot et enkelt spørgsmål per dyr, og når nok ikke alle dyr, da det også er meget energikrævende. MEN har man lyst til at få en fuld samtale med sit dyr, og få svar på alle sine spørgsmål, kan man altid booke en session. Du får 10% rabat som medlem af Poteklubben." :roll_eyes:

Der er et nylig FB opslag på deres side også hvor der er blevet luget gevaldig ud i kritiske kommentarer. Men nu er det weekend og Mathilde er vist ikke på mere - så er ordet mere frit.

Det undergraver også deres liste af eksperter?
https://www.maxizoo.dk/viden-om-dyr/ekspertpanel

edit; :laughing: perfekte side hvis man følger link om ‘Videnskaben bag telepati’

7 Synes om

Dilemma i dag hele tiden
Blev hjemme fra Danmarks og nordisk mester skab I hestepløjning, for der var bedre muligheder for jeg kunne besøge beimis kort i dag. Hvor ville jeg gerne have været med til hestepløjning, for jeg trænger til og bliv luftet.
Nu er vi så også så langt, at jeg skal have gjort ren og begynder og kan hente flyttekasse og begynde og få ting på plads, det er bare ikke sådan lige, for meget er lavet i andre mål og der skal ny tænkes meget hvor ting skal og kan være, samt en ting satte vi hylden efter så rykker vi bare lige den reol. Ja god morgen min hest. :rolleyes: Da jeg stod med det, er rent tøj kommer så til og være så jeg skal flytte det når, de beskidte rengørings klude og des lige skal afvejen. Så det skal jeg virkeligt rykke meget rundt på, for om der kan findes en anden løsning :thinking: :woozy_face:
Burde gå i gang med det, men samtidig, har jeg også brug for gå tur, eller skal jeg sætte mig selv til side,
for det vil også være rart og begynde og få noget renovering rod afvejen. Samtidig er det lige vejr, til og få blomster der skal I vinter hi ind, samt få en masse løg sat. Ja kunne have lavet en del imens jeg skiver her, men sidder med fodden oppe, mellem tå havde ikke godt af og gå en skrue ind under neglen, skal lige have stoppet blødning lidt, imens jeg nyder en kop kakao, og sidder og pudser en ting i kobber

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Telepati med dyr!

De kan markedsføre det som en klimavenlig behandlingsform, idet man sparer transporten. :wink:

3 Synes om

30 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Stamtavler og forbund

Fnis… Men det forklare en del. :grin:

8 Synes om

Mister tager det meget pænt, at han blev låst ude i går.
Han vilel ud i morges, og hoppede rundt efter et insekt el.lign.
Så det er positivt nok.

Og så kom jeg til at tænke på at 8 timer i haven, og han var ikke stukekt af, det må betyde at indhegningen fungerer :smile_cat:

9 Synes om

Så har vi igen fået leveret landbrug avis istedet for Anders And bladet :thumbdown:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Rune lukkede engang Hugo ude på altanen. Han var der i 12 timer før jeg lige ville åbne ud… Han skulle IKKE nyde noget af frisk luft de næste par dage :tihi:

5 Synes om

Mister e rskam også opmærksom lige nu - det er nemlig ikke første gang han er endt på den forkerte side af en dør.
Sidste år var han ude i havestuen i nogle timer.

Men ud - det skal han altså - han elsker haven, hvilket er fedt, når man tænker på at han var indekat de første år af sit liv, og så lige prøvede den gamle kattegård i 2 måneder inden vi fik renoveret.

5 Synes om

Hugo skal normalt også ud et par timer om dagen, ellers er han både sur og tvær. Han går decideret og knurrer ud i luften :person_facepalming:

Det var derfor, jeg åbnede døren. Så Hugo lige kunne få sin daglige udetid.

Jeg tror han var træt af det, fordi den kun var 2 kvm, der var ingen bakke (han havde skidt og forsøgt at dække det med jord fra en potteplante) og det eneste bløde var en gaaammel hule. Godt der ikke var hverken super godt eller super dårligt vejr :sweat_smile:

3 Synes om

I dag med den store skridt du tager, vil jeg ønske det bedste for dig, det hele vil blive nemmere time for time, ja det vil være hårdt, men det vil lykkes for dig. :slightly_smiling_face:
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg hepper på dig :kryds: for dig :slightly_smiling_face:

Jeg er begyndt at følge en madting på Instagram. Den er smæk fuld af reklamer, men opskrifterne er lette og billige og nede på jorden :wink:
Lige noget for mig :+1:t2:
Mummum

5 Synes om

Tak for link, :ok:den side er godt nok inspirerende :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Puhh den hul dims bliver jeg vist aldrig venner med, jeg har simpelthen ikke styrke nok i mine hænder til at lave 32 huller i et “papir” spejl, af den slags der bruges til babyting uden at bruge hele overkroppen :joy:

Men nu kan jeg da komme videre med den del, af mit samle projekt :slightly_smiling_face: Jeg glemte alle mine nåle til montering og sammensyning nede ved min søster, så jeg venter pænt på at posten kommer med dem :dokdok:

2 Synes om

Think I wanna dance now … :dans:

19 Synes om

Nu beimis ikke er hjemme, ved ikke om det er tilfældig, eller de var kommet alligevel. Spætten har været her næsten dagligt siden, første gang jeg så den. Nu er her også skovskaden, med jævne mellemrum, den gule vipstjert med mage, som er meget lidt med gul farve på er her også næsten dagligt, gædesmutten er kommer meget tættere på huset, eller måske bare der er blevet flere af dem,
Nu spekulere jeg meget på hvor meget fugle spiser, overvejer at begynde og fodder fuglene igen nu, men den skema, jeg selv havde lavet, på hvad de helst ville have og hvor de gode steder, og købe det. Har jeg smidt ud.
For at foddere fugle, sammen med beimis, der sad og ventede på dem, så han fik steg, det opgav jeg fuglene

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Yeah!!! STORT tillykke med det - jeg ved, hvor meget det betyder for dig at have bil i hverdagen :hopla: :jubiii: :pompom:

4 Synes om

Nogle kattegale der bor i Skive området og får skive folkblad, eller mulighed for at købe den ?

Selvfølgelig betaler jeg for den,

Med venlig hilsen beimis ejer