Det ER sejt. Du har arbejdet og nået et mål. og 150 er jo ikke bare barnemad!
kl 3:30 vågnede ved katte musik slagsmål, op fik registreret beimis kunne det ikke være, men alligevel hurtig afsted, fik åbnet døren og ind lidt forsigtigt, gik en stor sort og hvid kat, sådan lige hurtigt meget ligende beimis, godt være jeg blev helt vågen øjeblikkeligt, katten satte sig og kiggede ud og fortalte noget.
Jeg kiggede ud og var helt uden for, men ikke noget og se. Nå men katten her, satte sig til og spinde og snakkede, sådan lige havde den ikke fået nogle skrammer.
Det begyndte nu og blive lidt køligt for mig, ville lukke døren ud, det ville katten ikke, så ville den gerne ud, gik med ud i garagen lige for at se hvordan den går, der var ikke noget, han var øre tatoveret, så fik kigget nærmere på ham, han er genbo 's nabo kat, to -tre gange om året er han ikke kommet om aften og blive så lukket ind om aften,
han plejer ikke helt og komme her, men stopper ved digen, men har set når, jeg har været ude og gå han er kommet tættere på, tænker lidt han ikke kan dufte beimis længere og det giver andre katte adgang.
Ved allerede nu hvis han ikke er hjemme nu her, de tager på arbejde, bliver der gået ture I eftermiddag også de vil de efter ham. Vil se om jeg kan for fat i dem i løbet af dagen, og sige han har været oppe og slås lidt. Det plejer og gerne vil vide når han har været på langtur.
Kl var 4 inden jeg var inden igen, kunne fornemme jeg ikke kom til og sove igen, så satte mig med en tæppe om, og fik læst/kigget I en del aviser, jeg ikke havde fået set, nu er stakken læst, og fået sorteret i en bundt personlige papir, og fået varmen igen. så er jeg vist klar til dagen, kan gå igang
Med venlig hilsen beimis ejer
Igår aftes var Sally lidt pyller og virkede rastløs… Her til morgen er hun gået i fødekassen og forsøger at lokke os andre med. Jeg tror at slimproppen er gået. Så måske kommer der killinger i løbet af dagen. Hun skal være så velkommen. Jeg har fri til og med på søndag, fødekassen står i stuen, Bones på tv og kaffe i spandevis.
Er det at slimproppen går et tegn på snarlig fødsel hos kat?
Der kan gå op til en uge, hvis man ser det.
Ok
Jeg tænker kun over det, fordi det ikke er et tegn hos mennesker. Den kan gå maaaaange gange, og gendanne sig.
Det er de fleste bare ikke klar over, så i juli/august gik det helt amok med folk i terminsgruppen, der troede fødslen var lige på trapperne, fordi de vist havde tabt slimproppen
Uden at ville starte en hed debat, så er der et forslag jeg har støttet med glæde
Jeg er totalt uenig. Der skal da ske lidt engang imellem. Vi skal bare være glade for, at vi har demokrati. Og det må godt være synligt.
Hvis vi også afskaffer juleudsmykning, så er vores byer r*vkedelige hele året rundt.
Og det er du i din demokratiske ret til at være
Jeg synes det er hæsligt og en forældet facon at gøre reklame på
Der sker nada med den kat…
Er hun gået over tiden?
og den er på ingen måde tilgavn for trafiksikkerheden
Nej overhovedet ikke. Hun har bare krævet fuld opmærksomhed siden igår, hun har vist regnet ud at jeg kommer hver gang hun kalder lige nu. Sally elsker opmærksomhed…
Hæh! Det er godt at hun kan sørge for at få mest muligt ud af situationen.
Og det gør hun virkelig. Selv hendes far og bror gider efterhånden ikke at gå med hende i fødekassen… Falsk alarm hver gang hun kalder.
Og det siger ikke en dyt om, hvad de står for - medmindre de tilfældigvis hænger et sted, hvor jeg går, når jeg ikke engang at læse navnene på dem allesammen, mens jeg kører forbi. Jeg kommer ikke til at hverken stemme på en kandidat - eller undersøge, hvad en personen står for - alene på grund af et pænt billede i en lygtepæl.
… Enig.
Desuden er valgplakater IMO et helt forkert signal at sende, når man tager miljøet i betragtning.
Og det samme kan i øvrigt siges om julepynt - som jeg meget gerne ville være fri for at skulle se på. Men der er jeg godt klar over at jeg er i mindretal
Jeg er vild med både jul og julepynt, men tænker bestemt, at det kunne gøres mere miljøvenligt.
Men det opfattes i det mindste som hyggeligt, af de fleste. Det er svært at sige om valgplakater.