Tanker i oktober

Når katten har fået klippet pensen af, hvor der er filtre kan det være ømt dagen efter ?

Med venlig hilsen beimis ejer

Ja. Jeg fik for nogle år siden en hjem, som var så filtret at jeg kørte direkte til dyrlægen, fik den lagt i narkose og klippet helt ned - den så forfærdelig ud! Der gik en hel måned derefter, inden vi måtte stryge hende hen over ryggen, så slemt havde det været. Så ingen tvivl om at de godt kan være ømme bagefter, selv om filten er væk.
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg er forbavset over så venlige mine kræ er over for fremmede katte der dukker op i forhaven og gerne vil kommunikere med dem gennem hegnet. I morges havde vi besøg af en kat som i hvert fald jeg aldrig havde set før, og der blev duttet næser i den store stil. Man må så bare håbe den ikke fejler noget …

9 Synes om

Shit og død jeg har dummet mig med Pdp levering eller bare dummet mig. Vi havde en zooplus konto i forvejen. Glemmer så at ændre adresse, og ringer så til zooplus og de siger at mine vare er sendt afsted, og de forventer at varerne er i Danmark på onsdag, så jeg skal ringe til PostNord og snakke med dem hvad jeg gør… :scream: spørg lige om min mand ikke er blevet sur… . :roll_eyes:

Det kan da ske for enhver. Jeg er også lige flyttet og skulle huske at ændre adresse ved bestilling. Håber postnord hjælper dig. :hugs:

Ja ellers sagde at den blev sendt tilbage igen… øv hvor er det surt. Skal på arbejde de næste 3 dage og der kan jeg ikke bare bruge tid på at ringe. Er i hjemmeplejen fra 8-12.30