Tanker i oktober

Og jeg har 5-års jubilæum. Men det var altså juli 2016 jeg kom med. Ved ikke om der er en glitch som gør at vi alle får den notifikation idag :wink:

2 Synes om

@Eva , @Tea og @PiaB - I har da været her meget længere end 7 år. Jeg har været her i mere end 10, og I var her da alle 3 før mig.

Jeg ved ikke, hvad systemet har gang i - det står helt for dets egen regning :slight_smile:

8 Synes om

Ja jeg ved at jeg oprettede mig d. 01.05.2011, står også under mine informationer her på siden. Og jeg har sjovt også 7 års jubilæum i dag, jeg tænkte, er det syv år siden vi rykkede over på den server vi er på nu? Jeg husker det som kortere tid siden, men tid går jo lynhurtigt, så måske det kunne passe med det?

Kan I andre ikke også se på jeres profil, hvornår I oprettet jer?

5 Synes om

Tjekkede lige, og det kan I, for jeg kan i hvert fald se det på jeres profil, så det må I også kunne selv. :smil:

Jeg skulle være tilmeldt i 08 - men det passer nu ikke, jeg har været med noget længere.
Den side du viser Enki kan jeg ikke få frem, hvordan gør du?

Det tror jeg altså ikke du har, for kattegale-forummet opstod først i 2008 :smil:
Jeg blev medlem i maj 2008, hvis jeg husker rigtigt, som en af dem, der blev inviteret med over i forbindelse med utilfredsheden med kattegalleri.dk, og Gitse og de andres oprettelse af dette forum :smil:

1 Synes om

Så føles det bare som om jeg har været meget længere :wink:

1 Synes om

Sådan er det jo engang imellem :hoho:
Jeg kan heller ikke lige umiddelbart finde ud af at få vist den side Enki viser, men kan se hvis jeg trykker på et navn i en tråd får jeg lidt information vist, og jeg huskede rigtigt, d. 21. maj 2008 blev jeg bruger på kattegale. Det har været nogle gode år :rock:

1 Synes om

Først trykker på på dit profilbillede, oppe øverste i højre hjørne.

Så trykker du på den lille person.

Så trykker du der hvor der står statistik

Til sidst trykker du der hvor der står udvid

Jeg har prøvet at lave en gul firkant alle de steder du skal trykke. :smil:

1 Synes om

Ja okay - jeg meldte mig ind i august ‘08 :slight_smile:
Så 13 år :tihi:

3 Synes om

Tak Enki - jeg kan sagtens få den side frem, hvor der står hvornår jeg er indmeldt og aktiviteter osv., men ikke den side, hvor jeg har skrevet noget om mig selv og kattene. :huh:

1 Synes om

Det passer meget bedre… For 24. Oktober har jeg været her i 9 år, og du og Charlotte er skyld i vi har så mange katte :tihi:

3 Synes om

Heller ikke når du trykker på udvid? For sådan får jeg den frem.

1 Synes om

Nej, der kommer ikke noget frem :huh:

1 Synes om

Jeg blev medlem 20. maj 2008 :slight_smile:

2 Synes om

Det forstår jeg ikke, det er sådan jeg gør det. :gruble:

Tilføjelse: Jo nu forstår jeg, det ser ud til at det er fordi du ikke har skrevet nogen tekst. For når jeg går ind på din profil, er der ingen tekst. Og så giver det jo fin mening at du ikke kan se det. :smil:

1 Synes om

Jeg blev medlem 4 Marts 2010.

2 Synes om

Jeg var til opfølgningssamtale hos min leder i torsdags, og det gik rigtig godt :smiley: Så nu tør jeg godt offentliggøre det (uden at jinxe det :wink: ).
Jeg er blevet fastansat som folkeskolelærer på en skole i Thisted. 23 dejlige børn er jeg klasselærer for i dansk, musik og engelsk, og så har jeg desuden natur/teknik i en 2.klasse og engelsk på 4.årgang.
Jeg var ikke sikker på, om jeg kunne - men det kan jeg :yatta:

27 Synes om

Hvor er det bare så godt og dejligt. Du passer perfekt og du er super til det du laver :heart:

1 Synes om

Nååeh. :sweat_smile:

Jeg kan se at jeg må vente til 17. juni '22 med at fejre jubilæum - men så bliver det til gengæld 13 år! :open_mouth: :grinning:

2 Synes om