Tanker i oktober

Stort Tillykke med jobbet :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer

Unggyld :see_no_evil:

1 Synes om

Hmm, jeg syntes bare at jeg skrev noget i sin tid og også hvor mange katte jeg havde og deres navne.
Men det er så åbenbart forsvundet - og jeg kan ikke se, hvordan jeg skal skrive noget nu.

Tryk dig ind som jeg har beskrevet, og efter det jeg har skrevet, tryk på indstillinger (står under den linje hvor der står hvornår du er oprettet), og dernæst tryk på profil. Så burde du kunne skrive en tekst.

1 Synes om

Jeg sætter pris på at jeg ikke blev nævnt i den sætning :hoho:

1 Synes om

Hvis det var da du oprettede dig, så forsvandt den tekst vist nok, da vi rykkede til ny platform (den vi bruger nu), så har du ikke skrevet noget siden, er det derfor der ikke er noget :smil:

1 Synes om

Jeg er så ked af det :pensive:
Jeg fik for år tilbage af en killingekøber en broche fra Disneyland med siameserne fra Ladu og vagabonden. Den har været fast inventar på min cowboyjakke lige siden.
I aften til en 50 års fødselsdag opdager jeg den er væk :ked:
Der er to steder jeg mangler at lede, men det kan jeg først i morgen.
Åh, hvor jeg håber den dukker op… den er så fin, og der er så megen affektionsværdi i den.

7 Synes om

:troste:

Du er først næste led - den onde sælger, der udnytter svage sjæle :wink: De to slæbte mig med på udstilling og kastede mig for løverne :hoho:

:kryds: du finder hvor du leder :kryds:

Tillykke, Pernille :flag: Hvor er jeg glad på dine vegne :slight_smile: Er det der, hvor du har været indtil nu eller et andet sted? Uanset hvor det er, lyder det spændende.

2 Synes om

Mange tak, Ingrid :smiley:
Ja, det er det. Jeg har været i 3 forskellige vikariater samme sted, og det er gået rigtig godt :slight_smile: Så blev der mulighed for en fast stilling, som jeg blev opfordret til at søge, og nu efter ca. 3 måneder har jeg været til opfølgningssamtale.
Det giver en enorm dejlig følelse at have gode kollegaer, en spændende og varieret hverdag og at føle sig værdsat. Heksejagten fra jobcenterets side er bestemt også dejlig at undvære :sweat_smile:
Om alt går vel, har jeg i næste måned udbetalt mit billån, og så skal der spares op til et lille hus med indhegnet have til gutterne :hjerte: :kryds:

18 Synes om

Stort Tillykke :hjerte: det er så godt for dig :hjerte:

2 Synes om

Fantastisk Pernille :slight_smile: Og vi andre vidste godt, at du kan - dejligt at du nu også har bevist det for en god ny arbejdsplads :wink: De bliver med sikkerhed glade for dig :+1:
VH
Susanne

3 Synes om

Bum - så skal der ikke stikkes mere i mig iår… pånær nogle blodprøver om nogle uger. Færdig med corona, lungebetændelse og influenza vaccination! Bring it on, det der efterår!

6 Synes om

I morgen må jeg hellere få bestilt tid til vores influenzavaccination, tænker også han skal have den for lungebetændelsen.
Det 3 corona vaccination/booster er vi endnu ikke blevet tilbudt

2 Synes om

Øv … LouLous mor er blevet aflivet i dag, grundet sygdom.
God rejse Toka :lys:

14 Synes om

:sorger: Toka

:lys:

1 Synes om

Hvil i fred Toka :lys:

1 Synes om

:lys: Toka

1 Synes om