Tanker i oktober

Runes ekskæreste er færøsk og har lige lagt en tekst op på Instagram, hvor hun vist skriver noget om Rune. Den smule vi kan få ud af det er vist positivt :sweat_smile:

Rune spørger så, om der ikke godt nok er en på Kattegale derfra. Jeg grinede vist lidt for højt, da jeg forslog ham lige at skrive til Hrönn og høre, om hun ikke godt nok er fra Færøerne :lol:

4 Synes om

:kram: til dig/ jer og Xion

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Kom med det … jeg kan måske oversætte :ups:

1 Synes om

Hehe, @RuneS husker bare godt. @Annika fik Rhys’s bror Body/Buddy, og hun er fra færøerne og tog Buddy med dertil da hun flyttede :slightly_smiling_face:

Der har været flere færinge på Kattegale i gennem tiderne … jeg kan ikke huske hendes navn, men hun boede/bor i Roskilde, havde siatalere og havde lige fået en Corgi, sidst vi så noget til hende.
Joan, fra DK Morgunstrålen er også fra Færøerne …

Nå, så sprogene er lidt venner :tihi:

Du får lige en PB :slight_smile:

Yeah right, Rune kan huske sådan noget :klappe:

1 Synes om

Xions nye frisure… :grimacing:
Men det er godt, at han har fået det af. Det viste sig nemlig, at han under pelsen havde et betændt sår på benet, som skulle renses op og sys. Jeg har det SÅ modbydeligt med det, for jeg havde ikke opdaget det, og jeg tror tilmed, at det er mig, som har klippet i ham. :sob:
Men altså; han overlevede både klipning (både min og dyrlægens) og bedøvelsen. :slightly_smiling_face:

19 Synes om

Er det Majbrit, du tænker på? Majbrit Nestabø eller noget i den stil.

Men sikke en fin dag det blev, da tågen lettede :ok: Alligevel endte det med, at jeg lukkede op for varmen. Og fik det for varmt igen.

Her til morgen har jeg lukket og har nu havedøren åben for kattene. Selv om man har sin egen udgang, er en åbentstående dør nu altid 100 x bedre. Man behøver slet ikke bruge den til at gå ind og ud af - det vigtige er, at den står åben. Det er da også hele 6 grader udenfor lige nu, så hvorfor ikke … :dokdok:

6 Synes om

Fridag :slightly_smiling_face::+1:t2: Eneste plan er at sylte en omgang rødbeder og bevare min mentale sundhed, selvom jeg deler hus med tre tåbelige siamesere :crazy_face:

8 Synes om

jamen jeg fik oss hentet en kasse lynghonning fra vestjylland…dr. siger tørvejr og 13-16 gtader…ok det er så måske morgenduggen der falder lidt tungt

3 Synes om

Fredag - fyldt med hjemmebesøg inden for en radius af 12 km hjemmefra, så slutter ugen af med at “arbejde hjemmefra” i dag. Egentligt er det mere en dag på landevejen, men i det mindste spiser jeg frokost hjemme :slight_smile:
Første besøg er allerede overstået sammen med morgenholdet i hjemmeplejen - så mangler jeg bare fire besøg mere inden det er weekend, forhåbentligt inden kl 15.00 :crossed_fingers:

Det er klart det fedeste ved mit arbejde - når jeg er ude og have tingene i hænderne og høre hvad borgerne har af udfordringer, som jeg for det meste kan løse :slight_smile:

7 Synes om

Verden i mit hoved drillede/ tippede , stod op kl 6 og gik bare ud og satte den ene ben foran den anden, det var det eneste jeg tænkte på den første lange stykke tid. Gik føste ind af døren her kl 10: 15 helt nøjagtig, føste nu jeg tænker på jeg bare var kommet afsted i en langærmet trøje godt nok med hætte på. Men alligevel til gengæld opdager jeg nu skoene er total gennemblødt af duggen fra græsset på markvejen. Men uanset hvad, er det flot vejr :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Idag er det så godt nok lidt nippy. Vi plejer først at tænde for varmen i november-december, men skal da vist lige have fundet mig et tæppe at lægge over, nu jeg sidder nedenunder og arbejder ved PCen

Efter Hrönn har oversat kan vi se, at det er meget positivt :slight_smile:

7 Synes om

Det er det nok … hun var uddannet på en af de der håndarbejdsskoler og prøvede at spinde garn af kattehår :flode1:
Hendes tidligere kæreste var grafiker … det var ham der vandt konkurrencen om at tegne Skattekat-logoet :grin:

3 Synes om

Mja… altså det har du jo helt selv valgt… så ingen medlidenhed herfra :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Synes om

Gik hun ikke på skole med Blabl?

1 Synes om

Livsnyder kat :hjerte: :grin:

Livsnyder kat

8 Synes om

Den avis bud :hmpf: :knotten: har levet dansk maskin blad i postkassen, som vi aldrig nogen sinde tegnet abonnement på. Men ikke leveret ugens Anders And blad. :knotten:

Avis budet er i lav kurs nu

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om