Tanker i oktober

Fra den lille går tur i dag, på vej hjem og en snakken af gæs omkring mig

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Når man spørger en fysioterrorist om råd til træning af ryg, så skal jeg da lige love for, at man kommer på arbejde :hoho: pyf! :sweat_smile: :sweat
Men han har helt sikkert ret. Det bliver godt! :slight_smile:

8 Synes om

Godt forspist.dk :slightly_smiling_face:
Min mor inviterede os og mine søstre med mænd på Biersted Kro til Stegt flæsk med persillesovs ad libitum :drooling_face:
Det er altså bare godt mad :slightly_smiling_face::+1:t2:

8 Synes om

I går fik jeg lavet budding, så i rema sidst jeg var der, havde fået deres egen mærke, samt de havde en del dato mælk, så ville afprøve det, samt ville lige lave en portion til beimis, ja det er han vild med, lidt forkælelse skal han have en gang imellem, ja ved godt han er på slankekur.
Ja jeg ved godt det ikke er kattemad og det sker max 3 gange om året jeg laver det.
Det er en spiseske der bliver serveret
Spurgte om jeg skulle lave så der både var til beimis og passer, passer vil gerne undvære :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nå havde lavet en lille portion, beimis fik igår da jeg var der, beimis fik lidt serveret fra morgen af, men nej tak. Nå ja, jeg plejer jo og server kirsebær sovs til, så hvem tro I der var afsted efter kirsebær sovs :crazy_face:.

Men stadig nej tak, det duede ikke
Men de gang beimis har været ved den tallerken i dag og fortælle noget, det er mange :slightly_smiling_face:
Da jeg så kom i dag fandt jeg en ny skål med nyt budding og en lille teske fuld kirsebær sovs ikke oven på men ved siden af. Meget vigtigt
Hvem tro i spiste med god appetit da jeg serverde det, ja skålen var fuldstændig slikket for budding her til aften, kirsebær sovs havde tungen nok kun været dyppet i, også begge poter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Jeg er vred på Zooplus!

:huh:

Jeg gætter på, at det er fordi de bruger et billede af en Pitbull med kuperede ører!

Jep, den har kuperede ører!

Skriv til dem. Det kan ikke være i deres interesse at vise billeder af en ulovlig praksis.

7 Synes om

Det er ret underholdende med folks forskellige reaktioner når de møder kattene :joy: En kollega skal passe dem, mens jeg er på familie besøg, så hun var ude og møde dem i går. Hun er vokset op med katte, men tog alligevel et skridt baglæns af forskrækkelse da hun så, hvor stor Jeppe er, jeg syntes jo bare han er helt almindelig størrelse :tihi:
Manden der reparerede ovnen, og som også var her i fredags, mens jeg var på arbejde for at kigge på den, syntes de havde været så hyggelige, fordi de begge havde været henne og hilse på ham og holde lidt øje med ham, i dag ville Mille kun hilse kort også gik hun, det var ikke noget at ødelægge en rolig morgen med i hendes verden :tihi:

13 Synes om

Skrev en kommentar på Facebook opslaget. Men ingen reaktion

3 Synes om

Nu kom jeg til at anmelde billedetsom dyremishandling…

3 Synes om

Nogle der har erfaring med actifry eller arifryer eller arifryer/aerofryer. Hvad er bedst, din anbefaling, hvad skal jeg have i over vejelsen, hvad er vigtigst? :huh:

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg går ind og anmelder det også

3 Synes om

Vi har denne og bruger den rigtig meget, min datter har også og de bruger den også meget til både kartofler og grønsager

1 Synes om

Problemet er vel bare, at ørekupering ikke er forbudt alle steder - ved egentlig ikke om det kun gælder i Danmark?
At det så burde være det, er en anden sag

Det er ikke i alle lande, men når det ikke er tilladt (siden 2013) i danmark, så er det da forkert at en virksomhed laver reklamer hvor ulovligligheder indgår.
Det er jo en måde hvor folk kan synes hunden ser pænere ud uden normale ører og derfor kommer til at opsøge muligjeden for at deres også kommer til at se sådan ud.

Det er jo tilladt at halekupere og ørekupere hvis hunden ødelægger sin hale og ører og det bliver et helbreds problem at de er normale, så dette handler kun om at vi mennesker synes de er pænere uden hale og lange ører

7 Synes om

Jeg er ret sikker på det stadig er tilladt i en række lande, for jeg kender da folk (som jeg derfor har mistet respekten for!) der har importeret kuperede hunde fra andre europæiske lande, uden problemer :blegne: Men det er <beep!> dårlig stil at bruge netop den slags billeder til reklame, når en smule omtanke kan regne ud at det er kontroversielt…
VH
Susanne

6 Synes om

Det er stadig tilladt i bla Tyskland

Så er det weekend :laughing:

7 Synes om