Tanker i oktober

Den er da sjov men hold nu da op mine pelsbørn var i den grad uimponeret, trods det jeg hørte den gennem høretelefoner…

Det er så spændende hver dag at komme hjem fra job og se hvad Wilma mon har lavet af numre 😱 i går da jeg kom hjem havde hun været i skabet ude på badeværelset, slæbt 20-25 vaskeklude rundt i huset 😅 I dag havde hun hentet noget af en pelargonie ude i kattegården og slæbt ind i stuen og onduleret den… samt, hun har et eller andet sted fundet et stykke flamingo og pulveriseret det rundt om i huset… Hun siger dog at det ikke er hende, men at det er Molly og misserne 🤣🤣🤣Jeg tror nu ikke på hende 😅

19 Synes om

Hold da op, hun ser fræk ud - jeg ville heller ikke tro på hende :hoho:

1 Synes om

Nej vel…hun er en bølle…kan slet ikke huske vi har haft en hvalp her der var så slem, men jeg er nu alligevel vild med Wilma :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Jeg kender godt typen … :rock: :slight_smile:

Hun er godt nok sød :heart:

5 Synes om

Kom lige til at bruge lidt penge idag.
Får den først d. 28 oktober, så juleaften kom lidt tidligt til landet…

Peugeot 2008 som den jeg har nu, bare i den nye model og så kun 7000 km

16 Synes om

Lisbeth, måske har du skrevet det, men så er det undgået min opmærksomhed.
Har du ikke Mosquito mere?
Jeg kan huske at du fik Molly da Bibi døde, men jeg kan ikke huske, at Mosquito er gået væk.

1 Synes om

Nej, Mosquito døde sidste år.
Han havde i flere år haft dårligt hjerte…og sidste år kunne han ikke mere.
Jeg ville så gerne dengang efter han døde, have en ny ven til Molly…
Men Tommy var syg og jeg kunne ikke overskue det…hvordan ville alt se ud osv osv…
Men nu …nu skulle det være og Molly og vi andre har fået en ven…:heart:

14 Synes om

Meget i tvivl om jeg skulle skrive en opdatering på det her, føler jeg har så meget, jeg har blandet mig I noget, jeg ikke burde. :blegne:
Men skrev det her i sidste måned, har set den med jævne mellemrum siden, men halsbånet bliver skiftet fra gang til gang. Har så også to gange fået fat i katten og klippet halsbåndet over, den ene gang var forbenet kommet ind i halsbåndet. Den anden gang hængte katten fast i noget stativ vi har til vandtrug til hestene. Ja jeg blev nødt til og klippe ved vandtruget, den hængte kun i halsbåndet og den var drejet. Ved poten humpede den på tre ben, jo kælen men ikke så kælen jeg kunne få lov at bare lige komme til katten, og få rette halsbåndet og poten ud af det. Den sidste gang havde den en lille seddel på halsbåndet, men ulæselig da katten jo havde kæmpet så meget.

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Prøver at finde kattetrappe til en med gigt i ryggen…

:laughing: heldigt jeg ikke også søger kat, for så ville jeg da blive skuffet

5 Synes om

Det er da det eneste rigtige at gøre i situationen - du har blandet dig, hvilket du netop burde… :wink: :+1:

7 Synes om

:hoho:

Catalogue - The Cat That Came With The Furniture

5 Synes om

:grinning_face_with_smiling_eyes: så sjov og sød - den havde jeg ikke set før.

2 Synes om

Fedt. Jeg troede faktisk de fleste her inde havde set den, mener den har været delt nogle gange. Men jeg synes den var for oplagt til ikke at dele i dette tilfælde. Jeg er selv pjattet med den. :grin:

3 Synes om

Vi fik en super god overraskelse i går :slight_smile: Lars søster er blevet gift i smug :revolving_hearts: Det spøjse er at for ca 3 uger siden spurgte jeg Lars, om han troede de kunne hitte på at gifte sig… Det blev de så for 4 uger siden :grin:

11 Synes om

Kan du måske købe en mærkat og sætte på halsbåndet og bede ejer om at kontakte dig.
de lyder jo til at ville være ansvarluge for katten, men bare ikke er klar over hvor farligt et liv den lever pga det halsbånd.

Bliver folk sure på dig fordi du forsøger at hjælpe nogen med at beholde deres kat, så er de dumme. Du gør det helt rigtige med a reagere

5 Synes om

Den er også god hele vejen igennem - kan godt lide detalje med når hun skal i seng så ligger katten der - og alle de andre ting - katten ligger der :laughing:

Det her er min favorit
https://www.youtube.com/c/CATHUB/videos

Der er også sjove tekster til hver med kattens internet søge historik
eks:
• Scents of different parts of a dog- A definitive guide
• Can dogs infect cats with weird diseases?
• How to scare a human in an empty house
• Who on earth invented faux gold heat registers and why would they do such a thing?

2 Synes om

De er også rigtige sjove, har set flere af dem. :grin:

2 Synes om

Man skal passe på med hvad man sender :tihi:

4 Synes om

Tak :tak: det var en rigtig god idé, det vil jeg prøve og gøre, ja bliver nogle folk sure på mig tager jeg det med,

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om