Jeg har lige set aftenshowet på DR1, hvor de slutter af med at snakke med en forsker i døgnrytmer hos mennesker … det at være B-menneske er en reel ting!
Ikke alle er programmerede til at stå tidligt op og præstere fra morgenstunden!
Sen eftermiddag og aften er absolut min tid på døgnet og jeg er faktisk ikke træt når jeg går i seng omkring midnat (og tager sovemedicin for at kunne falde i søvn) … jeg gør det for at kunne fungere i samfundet, som er bygget op omkring A-mennesker ![]()
Samme. Derfor fungerede det ret godt for mig med butikkens åbningstider førhen, hvor vi lukkede kl 19, fordi jeg så kunne vente med at møde til kl 10, og have flere lukkevagter end de andre. Nu hedder den 9-18 de fleste dage og 9-16 i weekenden. Det er ikke rigtig godt for min døgnrytme. Men alle de andre kan bedre lide det sådan her. ![]()
Magnus har fået sit eget, dedikerede håndklæde, der altid ligger klar til ham i disse dage. Den kat er fuldstændig ligeglad med regnvejr. Han kan godt lide at blive tørret, men bagefter går han lige tilbage ud i regnen igen.
Når det er sagt, er jeg virkelig glad for at se, hvor glad han er for haven, selv om jeg jo ikke synes, den byder på de store oplevelser. Det er åbenbart nok til, at den tiltrækker ham i de fleste vågne timer - i sol OG regn ![]()