Tanker i september


Børne sange med figurer der passer til den sang man skal synge :grin:

10 Synes om

Kan man få en sangkuffert der passer til sange fra Suspekt? :nerd_face:

4 Synes om

:joy: sikkert.
Det er vel kun evner og fantasien der sætter grænser! :metal:t3:

2 Synes om

Man må undre sig over, at det skulle være nødvendigt at høre deres råd og vejledning IGEN! Skal man virkelig starte helt fra bunden hver gang?

Socialdemokratiets nye dyrevelfærdsordfører, Anders Kronborg, er indstillet på at finde en løsning.

Konkrete forslag diskuterer vi meget gerne, siger han og lover, at han vil tage kontakt til Dyrenes Beskyttelse og andre dyreværnsorganisationer for at høre deres råd og vejledning.

2 Synes om

Ja for så kan de, i denne henseende, totalt uduelige politikere jo sige ‘vi arbejder på det’…

At der så intet sker er så en helt anden sag…

3 Synes om

Jeg er sikker på jeg har verdens bedste og dejligste svigerdatter :love:

3 Synes om

Det er helt sikkert at Anders Kronborg heller ikke kommer til at gøre noget i denne henseende - han kommer lige som alle de andre før ham - og efter ham - kun til at beskæftige sig med emnet de få øjeblikke der står en journalist, så man kan blive citeret til pressen. Derudover… ingen interesse. :frowning:
VH
Susanne

2 Synes om

Anders Kronborg blot endnu en medieluder i rækken af dyrevelfærdsordfører… Eller er det injurier at kalde ham det… Tough luck!

så fik jeg syltet asier…og så ku’ jeg lige så godt lave agurkesalat …så’n en råkostsnitter er gonnok skarp…fandt jeg ud af da jeg tørrede den af…så fik skam oss lavet blodpølse:woozy_face:

3 Synes om

Alt dit asiesnak har fået mig til at handle ind så jeg skal til det i morgen eftermiddag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Hvis jeg har forstået det ret, var du mekaniker i et tidligere liv? Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du har overlevet daglig omgang med værktøj af nogen art :hoho:

1 Synes om

he** …jeg har da hældt sprinklervæske på bilen i dag uden at komme til skade…og i forgårs skiftede jeg olie og filter på traktoren…og jeg endte ikke under den…

2 Synes om

For første gang i flere uger, har jeg lavet mad helt fra bunden. Jeg har haft så travlt med arbejde, at jeg simpelthen ikke har haft overskud til det. Men så er det godt min lokale Superbrugs har en aldeles udmærket slagterafd. der laver noget lækkert mad. Selvom sådan en hjemmelavet hakkebøf, nu er betydeligt bedre. :savle:

1 Synes om

Vi har været til fødselsdag hos Clara i dag :slight_smile:
Tommy siger til hende…
Hold da op, allerede 8 år, inden vi ser os om så skal du konfirmeres.
Hvad er konfirmeret spørger Clara så.
Ja, det er sådan noget hvor du skal sige at du tror på Gud.
Clara svarer…jeg tror ikke på Gud så jeg vil ikke konfirmeres
Det var ærgerligt siger Tommy så, man får ellers mange gaver…
Okay…så vil jeg godt var Claras svar …:joy:

5 Synes om

Set på twitter

Fordelen ved at have naboer, der ofte har højlydt sex er, at hver gang jeg er i tvivl, om jeg skal tage et stykke Marabou mere, er der altid en der råber: “Ja! Ja! Ja!”

:joy::joy::laughing::laughing:

1 Synes om

Med andre ord, man gør i virkeligheden sine naboer en tjeneste ved at have højlydt sex. :p:

2 Synes om

Ingen tvivl om, at Chili har fået det bedre - målt på graden af, hvor irriterende hun er :slight_smile:

Hun har lige væltet rundt heroppe på bordet og duftmarkeret alt på sin vej og stanget til mig for at blive nusset. Det det ikke var tilstrækkeligt, smed hun sig ned oven på computeren og fik trykket på en masse knapper. Når hun samtidig fælder en islandsk sweater om dagen, så er der nu pels på alt. På computeren, på min telefon (som hun nu har lagt sig på, mens hun storspinder :roll_eyes:), på min sorte bukser og i min kaffe.

Men bevares, jeg er selvfølgelig glad for, at hun har det bedre … :slight_smile:

20 Synes om

Åh ja livet med hormoner er spændende… Den lille mailorder bride er i flot og vokal løbetid. Så langt så godt… Lange Peter bor midlertidigt hos os og har nu fundet ud af at det er meningen man skal gøre noget ved sådan en skrigeskinke.
Sagen er så, at det jo ikke er oplagt nøjagtig HVAD :face_with_hand_over_mouth:
Så… han nakkebider og skriger ligeså højt som Anoushka, that’s it! :laughing: Hun bakker og bakker og Peter bakker med… :laughing: Der har han ikke ligeså glimrende evner som sin Far :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men det er pt også lige meget bare han finder fidusen om et par måneder når han forhåbentligt har groet sig et par boller, dem har han nemlig ingen af endnu :laughing:

7 Synes om

åhh ja de kære hankatte - Alexander er samme skrigeskinketype; njøø mine ører bløder efter en uges løb…

1 Synes om

mine er go’e…