Tatoveringer

Bliver lidt nysgerrig, nu da jeg lige har bestilt tid til min nr 2 :thumbup:

Har i nogle ?
evt. billeder af kunstværkerne?

Er der historier bag dem?

Dette er min på højre skulderblad, med min søns navn og en nål & tråd under. Da han er opkaldt efter min morfar, som døde på min 21 års fødselsdag, 3 dage efter blev jeg gravid med min søn :hjerte:

Den jeg skal have lavet :

som skal sidde på min venstre side (ribbene)
Mit mellemnavn og fødselsdato , er lavet af en af mine bedste kammerater :love2:

Jeg har pt en enkelt på venstre skulder…
Jeg har siden jeg var helt lille altid været facineret af kobaer, og altid blevet kaldte cobra blandt venner. Så derfor en kobra, rosen er symbol for kærlighed :slight_smile:

Senere engang skal jeg have lavet et kattehoved, eller flere på højre skulder…

Jeg har to …

Ligger billeder ind senere…

Jeg har et på på læggen, som forstiller en blomst med 4 sommerfugle omrking, og for hver sommerfugl, er der en som betyder noget for mig…

Også har jeg en på undersiden af armen, som er et hjerte, også viser styrke…

Også skal jeg have lavet to kattepoter som minde om Sinus og Nala :rip:

Jeg har nogle stykker - elsker mine tatoveringer!

Den største fylder ca. 1/3 af min ryg og er min drage ‘Tuschnelda’

På højre fod har jeg en et firben, som snor halen om min ankel - den er sidenhen blevet farvet op, så den er mere klart blå og grøn, og har fået lidt skygger

Min første tusch - logo-rosen fra DM’s Violator album - er siden blev udbygget med teksten ‘The World In My Eyes’ i en bue over rosen

Mine katte … 5 forskellige billeder af 3 af mine katte (2 har jeg ikke hos mig længere :-() blev til dette armbånd

og endelig har jeg et lilla hjerte med vinger og glorie på min højre overarm, lavet til minde om min far - det har jeg ikke noget billede af.

Jeg vil vældig gerne have flere, gerne et half sleeve på højre arm, hvor jeg vil have lavet flere tatos i stil med hjertet til min far, men skal vist lige spare nogle kroner sammen, det er jo dyrt at få dem lavet godt! :slight_smile:

Jeg har også nogle stykker som jeg fik lavet da jeg var ung 18-20 år eller der omkring, og hold op hvor har jeg bare fortrudt det x 1000.:dokdok:

Ikke de første år, men senere da jeg fik børn, blev uddannet, fik nye erfaringer og nye måder at se livet på…og nu hvor jeg er over 50, så synes jeg bare det er endnu mere pinligt. Hvad der ser godt ud på en ung 20 årig, ser altså SÅ plat og billigt ud på en 50 årig:D

Og i dag synes jeg bare det er så smukt med nøgen klassisk hud uden alverdens tegneserier på. Men da jeg var ung, kunne det næsten ikke blive vildt nok og jeg var 100% sikker på at jeg aldrig ville fortryde, men øøøh…:surrender1:

Alle mine er lavet efter jeg fyldte 30, så de var godt gennemtænkte - jeg satser på at blive ‘hende den tuschede på værelse xx’, når jeg engang kommer på plejehjem, og jeg er sikker på, at jeg fortsat vil elske mine tatoveringer til den tid! :slight_smile: Men jeg kan sagtens forstå, at man fortryde ting man gjorde, da man var i sin grønne ungdom.

Jeg fik lavet disse kattepoter i september 2010 :slight_smile:

2 kattepoter sidder på mit venstre (under)ben.

1 kattepote sidder på indersiden af min højre arm.
Det var et meget bevidst valg, at den skulle sidde lige præcis dér, hvor primært JEG kan se den :slight_smile:

På billederne er de helt nylavede.

Historien bag … jeg har i rigtig mange år (vi taler om over 10 år) gerne ville have en tatovering.
Jeg kunne bare ikke bestemme mig til, hvilket motiv og hvor det skulle placeres.
Jeg fandt, frem til at det - selvfølgelig - skulle være en kattepote, men ikke bare en “sort/grøn plet”.

En dygtig tatovør i Odense foreslog at få lavet lidt dybde i poterne vha. farver.
Poterne er tegnet op og delvist fyldt ud med sort.
De lyse områder er tatoveret med hvidt for at give dybde i poterne.

Jeg er rigtig glad for den pote, der sidder på mit håndled.
Den vender ind mod mig, og derfor er det primært MIG der ser den - et helt bevidst valg :slight_smile:

Hvor er de flotte :smiley:

Jeg vil også have lavet en kat og en hest på et tidspunkt , da det er dyr, som betyder meget for mig. :hjerte:

:wehu:

Øj de er fede Hanne…

De ligner dem jeg os vil ha :slight_smile:

Den første fik jeg lavet på skulderen da jeg blev 18, det er en lille colibri med en blomst i næbet.

Så fik jeg lavet en sort tribal cat på min inderarm, sidst er der kommet disse to til på mine håndled.

MVH
Gitte

Jamen jeg lufter da gerne billedet af min eneste tatovering igen :tihi:

Må jeg præsentere Gizmo…

Han sidder på min højre ankel og er min måde at ære den mest fantastiske kat i hele verden. Jeg har overvejet lidt om der skal en glorie til nu hvor han ikke er længere, men har ikke besluttet mig endnu…

Hehe, vi har vist haft den oppe og vende før, men denne gang får i sgu lov at få hele svineriet at se, samt tilmed billeder af selve skamferingen af min krop :høhø:

Jeg har efterhånden en del tatoveringer, jeg er holdt op med at tælle, så nu regnes de bare som en stor :stuck_out_tongue: Jeg vil gerne snart have flere, har planer og tanker om en Japansk drage på det ene lår, men nu løber det gerne op i omkring 5 - 10.000 når jeg skal tusches, så det er ved at være længe siden sidst, men jeg er ikke færdig endnu, det er helt sikkert. Min eneste etik omkring mine egne tatoveringer er, at de skal kunne dækkes af en sygeplejeuniform, da jeg gerne vil fremtræde professionel på mit job og helst ikke træde nogen over tæerne i den forbindelse :rock:

Jeg håber I vil lægge mærke til hvor afslappet jeg tager det på det sidste bilelde, alt imens jeg tænker i mit sind “AW, for S***, bliv nu færdig!” :tihi:

Jeg beklager billedkvaliteten - for meget blitz…

Jeg er ret vild med dine svaler på maven - super flot arbejde! Og kender kun alt for godt det med at projekterne bliver stoppet af pengemangel …

Tak, det lyder til vi lider af den samme sygdom så :cool2: Jeg må også give dig ros for dit firben på foden, den er bare flot og fedt fundet på :slight_smile:

Jeg har 5 indtil videre, kinesisk tegn for kærlighed på højre skulder, nakke /ryggen har jeg 4 kinesiske tegn som betyder mor,veninde og søster, dem fik jeg lavet sammen med en veninde,så vi har dem begge 2.
Så har jeg osse kattepoter på højre underben, en kattekilling på venstre underben og sidst en delfin som springer op af vandet på maven.

hold da op, hvor er de flotte!
Gid jeg havde råd til en :frowning:

[QUOTE=Camilla;561110]Hehe, vi har vist haft den oppe og vende før, men denne gang får i sgu lov at få hele svineriet at se, samt tilmed billeder af selve skamferingen af min krop :høhø:
[/QUOTE]

Hold op, hvor er den omkring maven flot lavet!! :smiley:
Hvad hedder tatovøren? Og er det ham der har lavet designet? - Jeg er lidt på udkig efter en dygtig tatovør. :slight_smile:

[QUOTE=Lykke86;561046]Bliver lidt nysgerrig, nu da jeg lige har bestilt tid til min nr 2 :thumbup:

Har i nogle ?
evt. billeder af kunstværkerne?

Er der historier bag dem?

Dette er min på højre skulderblad, med min søns navn og en nål & tråd under. Da han er opkaldt efter min morfar, som døde på min 21 års fødselsdag, 3 dage efter blev jeg gravid med min søn :hjerte:

Den jeg skal have lavet :

som skal sidde på min venstre side (ribbene)
Mit mellemnavn og fødselsdato , er lavet af en af mine bedste kammerater :love2:[/QUOTE]

Den er hamrende flot den du skal have lavet på ribberne. Noget i den stil jeg også gerne vil have lavet :slight_smile:

Tusind tak, jeg har også været et år om at finde hende som nu får lov til at forevige den på min krop :slight_smile:

ham, som har tegnet den, tegner også for andre, det er bare at finde ham på facebook :slight_smile: