Tatoveringer

[QUOTE=Maria Amanda;561180]Hold op, hvor er den omkring maven flot lavet!! :smiley:
Hvad hedder tatovøren? Og er det ham der har lavet designet? - Jeg er lidt på udkig efter en dygtig tatovør. :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det er ham som har tegnet det. Han er rigtig dygtig, især til Japansk og Old School. Han hedder Casper Mack og ejer Århus Tattoo Center.

Jeg har et stjerneskud på min ankel der repræsentere min (afdøde) far :slight_smile: Der er en lille stjerne for hvert bogstav i hans navn og den store er ham.

Samme aften som jeg havde fået den lavet sad jeg udenfor i sommernatten og kiggede op på himlen, og minsandten om der ikke fløj et flot stjerneskud hen over himlen :slight_smile: (det første og eneste stjerneskud jeg nogensinde har set i mit liv) Så den betyder rigtig meget for mig :slight_smile:

Her er det lige efter den er blevet lavet :slight_smile:

[QUOTE=Maria Amanda;561180]Hold op, hvor er den omkring maven flot lavet!! :smiley:
Hvad hedder tatovøren? Og er det ham der har lavet designet? - Jeg er lidt på udkig efter en dygtig tatovør. :)[/QUOTE]

Jeg kan anbefale Iver…! Når jeg skal have lavet min tattovering (det der med penge) - så får han æren… Mere professionel og ærlig tatovør skal man lede længe efter.
Han snakker tingene, placeringerne, motiverne osv rigtig godt igennem

[QUOTE=Maria Amanda;561180]Hold op, hvor er den omkring maven flot lavet!! :smiley:
Hvad hedder tatovøren? Og er det ham der har lavet designet? - Jeg er lidt på udkig efter en dygtig tatovør. :)[/QUOTE]

Der er heldigvis masser af dygtige tatovører - og lige om lidt er der tattoomesse i København :rock:se mere på http://www.inkfest.dk/ - der kan du møde rigtig mange af de dygtige tatovører!

Jeg har 3, og her er den jeg er mest glad for:

Her er den jeg har på overarmen, som var min første:

Denne fik jeg lavet da Thomas blev 30:

Og jeg ved godt man siger at man ikke skal få lavet tuscher med hinandens navne på, for man ved aldrig om man er sammen for evigt, men de er så dygtige til at lave cover ups efterhånden at jeg er ligeglad :slight_smile:

De to bogstaver på mit håndled er A og T som selvfølgelig står for Annie og Thomas. Thomas har den også på samme håndled. Vi fik dem lavet efter vores bryllup, og havde ønsket os gavekort til dem og det fik vi også :slight_smile:

Flotte tuscher i har :smiley: Jeg har to selv, en rose på håndleddet og en på overarmen hvor der står MIllo :slight_smile:

Jeg har en kat på højre skulder/overarm.
Den fik jeg i 40 års fødselsdagsgave af min mand.
Han holdt en fin tale for mig, om min passion for katte, om at jeg foruden de levende har katte-figurer alle vegne. Det eneste sted der manglede på daværende tidspunkt, var på mig selv, så det skulle jeg da ha’, sagde han og gav mig et gavekort på en katte-tato.
Den er jeg stadig glad for
:slight_smile:

Fedt at se en tråd med tattoveringer :thumbup: Jeg har altid elsket dem, specielt haft en forkærlighed for mænd med tattoveringer :stuck_out_tongue: Jakob - min kæreste - havde en kammerat der var tattovør, så vi brugte mange timer der, og så hvad folk fik lavet osv. Jeg forsøgte at samle mod til at få lavet noget, men var altid lidt usikker… og så en dag døde vennen, alt for tidligt… og så kom det hele på standby - for det var ligesom ikke rigtigt, hvis det ikke blev gjort af ham :frowning:

Årene gik og jeg drømte stadig om at få en tattovering - jeg tænkte meget på hvad mine omgivelser synes, hvad det kunne få af konsekvenser. Mine forældre havde altid klart udtrykt hvad de synes om det bla. Men som tiden er gået, er det kun gået dårligt for mig, ved at leve som jeg tror, andre synes jeg skal og har tænkt meget mere på hvad andre tænker end jeg har tænkt på mig selv !

Har været igennem to store kriser, og rigtig meget psykolog arbejde… så med tiden fandt jeg ud af at nu var tiden inde til at ære mig selv - og det blev gjort hos CrazyInk i Haslev først med ham her:

Min guardian - min urge hanløve med mod og lyst på livet og et blik der siger, her er jeg - kom bare an :ok: (og så er jeg løve i stjernetegn)

Ikke lang tid efter han var lavet kom tanken om næste projekt, nemlig hende her:

som sidder på mit venstre lår - en warrior kvinde, en fighter, en stærk selvstændig kvinde - min indre warrior :ok:

Og som hun blev lavet, kom næste must hurtigt, nemlig hende her;

Sidder på min højre overarm - en halv engel - halv djævel - hvad jeg tror vi alle er og bør være for at være hele mennesker :høhø:

Jeg har fået alle mine tattovering for min skyld og ingen andres, jeg er ligeglad med om de kan ses af andre eller ej, de fuldender mit billede af mig selv, og jeg synes faktisk jeg er blevet smukkere af det :inlove:

… og selvfølgelig er næste projekt på tegnebrættet hos tattovøren allerede :tihi:

Jeg har tre.
Den jeg er gladest for har jeg på venstre underben, og er mine tre børns og min nieces navne.
De har selv skrevet dem, på tegninger de har lavet i 8-10 års alderen, og jeg har så fotokopieret dem op i en større størrelse, men ellers er de præcis som ungerne selv har lavet dem :hjerte:

Det er lidt sødt :inlove: på den måde har du dem altid med dig :hjerte:

Ja det har jeg nemlig :hjerte:
Og ingen andre har noget præcis magen til :slight_smile:

der er intet som en personlig tatto og især når der ligger en historie bag.

har selv en tatto i tankerne som vil blive one of a kind da det er en jeg selv har “lavet” den bliver mere end personlig og der er masser af historie bag og folk der kender mig vil med det samme kunne se meningen.
i forvejen har jeg et par tattos , men de er ikke noget særligt, selvom de hver især har en betydning for mig

Vil du løfte sløret for hvad du har i tankerne Johnny? Man bliver jo nysgerrig :høhø:

gerne, jeg har været igennem en ret turbulent tid igennem de sidste 7 år, sygdom, depression og har måtte kæmpe en indædt kamp mod det kommunale system, har været økonomisk helt nede og bunde, men er faktisk stort ude over det hele nu, dog skal jeg resten af mit liv have problemer med venstre fod/ben, men det er så hvad det er. er jo godkendt til fleksjob, men de hænger bare ikke på træerne. den dag jeg endelig får fleksjobbet skl min nye tatto laves.

det skal være en springende tiger i angreb som kommer ud af et stormvejr med lyn og torden, tigeren skal så have en kæde omkring halsen der bliver sprængt i stykker. selve tigeren skal være i farver, mens resten skal være kedelige farver. jeg håber i kan se det for jer.

det den tatto skal vise er at jeg har været igennem et frygteligt stormvejr og nu er jeg endelig fri og er klar til verden igen

det bliver nok en af mine svigerinder som er vanvittig dygtig til at tegne sådan noget som kommer til at lave grundtegningen og så må tattovøren rette til

så er det så bare om den tattovør jeg helst vil have skal lave den har tid og lyst og hvor i verden hun befinder sig når dne tid kommer, hun har tattoveret mig før.

http://www.djadjatattoo.com/

Har en enkelt på skulderen som jeg er igang med at få fjernet :slight_smile:
har fået to behandlinger og det ser allerede id til at virke rigtig godt!
tror ikke jeg skal have en ny, men hvis jeg skal, skal det være en stor en måske i keltisk inspireret stil, lavet af en rigtig dygtig tatovør :slight_smile:
Gik på kompromis med kvaliteten første gang, det gør jeg ikke igen så hellere undvære hvis jeg ikke lige finder penge nok til at få gjort det ordentligt…

[QUOTE=Johnny;1112096]gerne, jeg har været igennem en ret turbulent tid igennem de sidste 7 år, sygdom, depression og har måtte kæmpe en indædt kamp mod det kommunale system, har været økonomisk helt nede og bunde, men er faktisk stort ude over det hele nu, dog skal jeg resten af mit liv have problemer med venstre fod/ben, men det er så hvad det er. er jo godkendt til fleksjob, men de hænger bare ikke på træerne. den dag jeg endelig får fleksjobbet skl min nye tatto laves.

det skal være en springende tiger i angreb som kommer ud af et stormvejr med lyn og torden, tigeren skal så have en kæde omkring halsen der bliver sprængt i stykker. selve tigeren skal være i farver, mens resten skal være kedelige farver. jeg håber i kan se det for jer.

det den tatto skal vise er at jeg har været igennem et frygteligt stormvejr og nu er jeg endelig fri og er klar til verden igen

det bliver nok en af mine svigerinder som er vanvittig dygtig til at tegne sådan noget som kommer til at lave grundtegningen og så må tattovøren rette til

så er det så bare om den tattovør jeg helst vil have skal lave den har tid og lyst og hvor i verden hun befinder sig når dne tid kommer, hun har tattoveret mig før.

http://www.djadjatattoo.com/[/QUOTE]

Det kan jeg sagtens se for mig ! Det lyder super flot, og meningen kender jeg alt for godt (borset fra jeg har været ret heldig i det kommunale system, og nu har et dejligt fleksjob) - håber det bliver snart for dig, og vil glæde mig til at se den ! :thumbup:

[QUOTE=fugl;1112140]Har en enkelt på skulderen som jeg er igang med at få fjernet :slight_smile:
har fået to behandlinger og det ser allerede id til at virke rigtig godt!
tror ikke jeg skal have en ny, men hvis jeg skal, skal det være en stor en måske i keltisk inspireret stil, lavet af en rigtig dygtig tatovør :slight_smile:
Gik på kompromis med kvaliteten første gang, det gør jeg ikke igen så hellere undvære hvis jeg ikke lige finder penge nok til at få gjort det ordentligt…[/QUOTE]

Ja det er sku bare surt - man skal tænke sig rigtig godt om, og bruge god tid på at finde den rette tattovør, og også have pengene til at få lavet den udgave af tattoveringen man ønsker. Man kan jo få mere eller mindre detaljer på feks. Jeg er rigtig glad for jeg ventede og brugte lang tid på at finde tattovøren. Hende vi har er uddannet tegner, og kan tegne selv samt har mange mange års erfaring i branchen men alligevel har en lille shop, der bare er hendes. Det sætter jeg pris på :ok:

Præcis, der er rigtig mange tatoverere af de mindre gode, som slet ikke ved noget om at tegne, men bare har lært sig at kopiere en tegning en anden har lavet. Og det ender tit med dårlige resultater, fordi der er mange detaljer man ikke får med når man ikke kender teknikkerne, f.eks. perspektiv, variation i stregen, skygger osv. Måske også fordi jeg selv tegner og arbejder med design betyder det ekstra meget for mig.

Hvis jeg skal have lavet en ny, bliver det nok Mjølner Tattoo i Aarhus ved Jørn. Han har mange års erfaring og er sindsygt dygtig til lige præcis den slags jeg gerne vil have. Helt sikkert et sted jeg ikke ville være bekymret for at blive tatoveret. Det er virkelig kunst han laver, og det er det jeg vil have hvis det skal være. Ikke bare et lille “klistermærke” som det jeg har nu.
Men der kan man selvfølgelig heller ikke få malet hele ryggen for 1500 kr og en kasse øl :smiley:
Så er man tilgengæld også sikker på ikke at ende sådan her (og nej, det er heldigvis ikke min!):

[QUOTE=fugl;1112210]Præcis, der er rigtig mange tatoverere af de mindre gode, som slet ikke ved noget om at tegne, men bare har lært sig at kopiere en tegning en anden har lavet. Og det ender tit med dårlige resultater, fordi der er mange detaljer man ikke får med når man ikke kender teknikkerne, f.eks. perspektiv, variation i stregen, skygger osv. Måske også fordi jeg selv tegner og arbejder med design betyder det ekstra meget for mig.

Hvis jeg skal have lavet en ny, bliver det nok Mjølner Tattoo i Aarhus ved Jørn. Han har mange års erfaring og er sindsygt dygtig til lige præcis den slags jeg gerne vil have. Helt sikkert et sted jeg ikke ville være bekymret for at blive tatoveret. Det er virkelig kunst han laver, og det er det jeg vil have hvis det skal være. Ikke bare et lille “klistermærke” som det jeg har nu.
Men der kan man selvfølgelig heller ikke få malet hele ryggen for 1500 kr og en kasse øl :smiley:
Så er man tilgengæld også sikker på ikke at ende sådan her (og nej, det er heldigvis ikke min!):
[/QUOTE]

du finder nok ikke en bedre tatovør her i dk som er bedre til tribal og vikinge tattos end jørn, han er hamrende dygtig og har jo over 30 års erfaring, havde ham som skolelærer da jeg gik i skole i midt 80erne, der tatoverede han kun rent hobby mæssigt, men skal da lige love for det har udviklet sig siden hen. han er så osse en ret dyr herre og har flere mdr ventetid